eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaSukcesywna Dostawa Rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Bogatynia: Sukcesywna Dostawa Rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni
Numer ogłoszenia: 82188 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zozbogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna Dostawa Rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni . Zamówienie zostało podzielone na 6 odrębnych pakietów (części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych pakietów (części) zamówienia, stanowiące Załączniki od Nr II.1 do Nr II.6 do SIWZ. Oferowane wyroby medyczne różnego przeznaczenia muszą spełniać wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity z Dz.U. 2015 nr 876 z późn. zm.).Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność oferowanych produktów (wyrobów) z wymaganiami określonymi w Dyrektywie Nr 93/42/EEC o wyrobach medycznych, co potwierdza dołączając do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność dostarczanych towarów (wyrobów) z w/w dyrektywą. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia- za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w SIWZ. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. Dostawa rękawic następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (wyroby) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego określonych w SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (wyrób). Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymaga się, by każde pojedyncze opakowanie oferowanych rękawic zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierało, co najmniej: rodzaj, nazwę wyrobu, jego wytwórcę/producenta, rozmiar, datę ważności, (przy czym data ważności nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy), oznaczenie sterylny/niesterylny..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków, tj. w zakresie zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach przedmiotu zamówienia poszczególne produkty (wyroby) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: - Deklarację zgodności z Dyrektywą Nr 93/42/EEC o wyrobach medycznych - wystawioną przez Producenta, odnoszącą się do oferowanych produktów (wyrobów). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (dotyczy asortymentu z Pakietu (Części) nr 1 odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - dla przeprowadzenia oceny oferty w ramach kryterium: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz (równolegle) z ofertą, próbek rękawic w ilości: - po 5 par każdego rozmiaru z każdego asortymentu - dotyczy Pakietu (Części) nr 1. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (dotyczy asortymentu z Pakietu (Części) nr 2, Pakietu (Części) nr 3 oraz Pakietu (Części) nr 4 odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - dla przeprowadzenia oceny oferty w ramach kryterium: JAKOŚĆ OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz (równolegle) z ofertą, próbek rękawic w ilości: - po 1 opakowaniu każdego rozmiaru z każdego asortymentu - dotyczy Pakietu (Części) nr 2, Pakietu (Części) nr 3 oraz Pakietu (Części) nr 4. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr V do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, Sekretariat- pokój nr 8 czynny od 7.00-14.35, ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna Dostawa Rękawic Chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna Dostawa Rękawic Diagnostycznych Lateksowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna Dostawa Rękawic Diagnostycznych Nitrylowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna Dostawa Rękawic Diagnostycznych Winylowych Stretchowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna Dostawa Rękawic Laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna Dostawa Rękawic Foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącego załącznik nr II.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.