To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Łódź: Sprzątanie posesji administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Górna Południe w okresie od 1.03.2013 r. do 31.12.2013 r
Numer ogłoszenia: 82202 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42866 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Południe", ul. Paderewskiego 47, 93-523 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 81 80, 684 81 90, faks 42 682 11 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie posesji administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Górna Południe w okresie od 1.03.2013 r. do 31.12.2013 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogółem powierzchnia do sprzątania: 170 103,24 m2. Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych - do wykonania następujące czynności: biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, WC- ogólne - codzienne sprzątanie wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn - mycie jeden raz w tygodniu; drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu; okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie dwa razy w roku, co sześć miesięcy; korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania odpadów komunalnych na nieruchomości (według potrzeb, częstotliwość i ilość trudna do określenia - uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali); pralnie i suszarnie sprzątanie jeden raz w miesiącu; wymiana przepalonych żarówek oświetlenia administracyjnego (według potrzeb, częstotliwość i ilość jednostkowa w skali roku); roznoszenie korespondencji administracji dla najemców lokali; umieszczanie ogłoszeń dla lokatorów w miejscach wyznaczonych; usuwanie z elewacji budynków, ogrodzeń a także innych urządzeń: skrzynek energetycznych, gazowych, słupów trakcyjnych i oświetleniowych, budek telefonicznych itp.; a) plakatów, reklam, ogłoszeń oraz napisów i rysunków, w ciągu 24 godzin, b) zanieczyszczeń powodowanych przez ptaki; okolicznościowe wywieszanie flag we wszystkich nieruchomościach zabudowanych - zgodnie z określonym harmonogramem. Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zewnętrznych niezabudowanych, przynależnych do nieruchomości - do wykonania następujące czynności: obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku, tarasów i schodów pawilonów - codzienne sprzątanie, a - w okresie zimowym codzienne usuwanie skutków zimy - opad śniegu, gołoledź (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi); tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X - mycie jeden raz na tydzień; nadzorowanie właściwego opróżniania pojemników na odpady komunalne oraz ich ustawienia w miejsca wyznaczone. Utrzymywanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - do wykonania następujące czynności: a/ w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X: sprzątanie śmieci - codziennie; pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu; przycinanie krzewów i żywopłotów wg potrzeb - 450 krzewów (do przycięcia), 150 metrów bieżących żywopłotów; grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego); miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów); wymiany po okresie zimowym jeden raz w roku piasku w 5 piaskownicach znajdujących się na terenach objętych zamówieniem środkiem transportu o ład. 5 ton - koszt obciąża Wykonawcę; b/ po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III: sprzątanie śmieci - codziennie; grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego). Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np. nawisy śniegowe, sople lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające bezpieczeństwu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARES" Punkt Usługowy s.c. Bożena i Adam Kostrzewscy
jakie przetargi wygrała firma
"ARES" Punkt Usługowy s.c. Bożena i Adam Kostrzewscy
- ARES Punkt Usługowy Zakład Pracy Chronionej S.C. Bożena i Adam Kostrzewscy, ul. Magnesowa 7, 93-482 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299352,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 341297,09
Oferta z najniższą ceną: 341297,09 / Oferta z najwyższą ceną: 456857,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w 2025r.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 WE WROCŁAWIU
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenach administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.