eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołczygłowyWykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach RPO WP 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Kołczygłowy: Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach RPO WP 2007-2013
Numer ogłoszenia: 82206 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołczygłowy , ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie, tel. 0-59 8213231, faks 0-59 8213597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach RPO WP 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z inwestycjami realizowanymi w ramach RPO WP 2007-2013 dla niżej wymienionych projektów: 1.1. Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy 1.2. Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną 1.3. Aktywizacja i integracja społeczności poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej we wsi Łubno w gminie Kołczygłowy. CPV: 71 24 70 00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi Inwestycje współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Nadzór nad inwestycjami realizowanymi w ramach projektu Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy. Zamówienie w szczegółach obejmuje nadzór nad : a) przebudową części pomieszczeń, nadbudową poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania, wybudowaniem podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem innych niezbędnych prac budowlanych (Zespół Szkół w Kołczygłowach), b) przebudową istniejących pomieszczeń na parterze wykorzystywanych jako przedszkole wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych, dobudową części budynku z nowymi, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedszkola pomieszczeniami (Gminne Przedszkole w Kołczygłowach), c) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów zewnętrznych, przebudowę istniejących łazienek wraz z położeniem glazury i terakoty i wymiana przyborów sanitarnych, wymianę posadzek w szatniach i przedsionku pomalowanie wszystkich ścian w starym skrzydle wraz z położeniem tynku strukturalnego w ciągach komunikacyjnych, naprawa części instalacji elektrycznej, sanitarnej i wodociągowej, wymianę całości stolarki otworowej okiennej i drzwiowej zewnętrznej w nowym skrzydle oraz stolarki otworowej drzwiowej zewnętrznej w starym skrzydle wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymianę całości stolarki otworowej drzwiowej wewnętrznej w starym skrzydle, ocieplenie ścian budynku styropianem wraz z wykonaniem wyprawy, położenie nowej izolacji przeciwwodnej na dachu części nowej wykonanej z płyt warstwowych, położenie nowej izolacji ze styropapy na dachu pokrytej papą, przemurowanie części kominów wystających ponad dach, otynkowanie pozostałych kominów wystających ponad dach, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich (Zespół Szkół w Łubnie). Roboty będą prowadzone w latach 2010-2011 2.2. Nadzór nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną. Zamówienie w szczegółach obejmuje nadzór nad : a) robotami rozbiórkowymi wewnątrz budynku, roboty ogólnobudowlane (stolarka okienna i drzwiowa, pokrycie dachowe, podjazd dla niepełnosprawnych, schody zewnętrzne, elewacja, plac utwardzony, drogi dojazdowe oraz chodnik, ogrodzenie terenu) instalacje elektryczne, c.o. wod-kan., wentylacyjna) Roboty będą prowadzone w roku 2010 2.3. Nadzór nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Aktywizacja i integracja społeczności poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej we wsi Łubno w gminie Kołczygłowy. Zamówienie w szczegółach obejmuje nadzór nad : a) wykonaniem placu zabaw, ścieżek parkowych z kostki betonowej. Roboty będą prowadzone w roku 2010 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych, objętych usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest w siedzibie Zamawiającego pokój nr 26.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują do wykonania zamówienia co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności 1. dotyczy części I i części II -konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, -drogowej bez ograniczeń. -architektonicznej bez ograniczeń, 2. dotyczy części III: -konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) osoby, o których mowa wyżej, w dniu składania ofert, muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że: a) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł obejmujące okres realizacji zamówienia lub b) złożą zobowiązanie, że ubezpieczą się i przez cały okres realizacji zamówienia będą posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kołczygłowy, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy - pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 12:20, miejsce: Gmina Kołczygłowy, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy - sekretariat (pokój nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór nad inwestycjami realizowanymi w ramach projektu Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie obiektów dydaktycznych w gminie Kołczygłowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w szczegółach obejmuje nadzór nad : a) przebudową części pomieszczeń, nadbudową poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania, wybudowaniem podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem innych niezbędnych prac budowlanych (Zespół Szkół w Kołczygłowach), b) przebudową istniejących pomieszczeń na parterze wykorzystywanych jako przedszkole wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych, dobudową części budynku z nowymi, niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedszkola pomieszczeniami (Gminne Przedszkole w Kołczygłowach), c) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów zewnętrznych, przebudowę istniejących łazienek wraz z położeniem glazury i terakoty i wymiana przyborów sanitarnych, wymianę posadzek w szatniach i przedsionku pomalowanie wszystkich ścian w starym skrzydle wraz z położeniem tynku strukturalnego w ciągach komunikacyjnych, naprawa części instalacji elektrycznej, sanitarnej i wodociągowej, wymianę całości stolarki otworowej okiennej i drzwiowej zewnętrznej w nowym skrzydle oraz stolarki otworowej drzwiowej zewnętrznej w starym skrzydle wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wymianę całości stolarki otworowej drzwiowej wewnętrznej w starym skrzydle, ocieplenie ścian budynku styropianem wraz z wykonaniem wyprawy, położenie nowej izolacji przeciwwodnej na dachu części nowej wykonanej z płyt warstwowych, położenie nowej izolacji ze styropapy na dachu pokrytej papą, przemurowanie części kominów wystających ponad dach, otynkowanie pozostałych kominów wystających ponad dach, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich (Zespół Szkół w Łubnie). Roboty będą prowadzone w latach 2010-2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w szczegółach obejmuje nadzór nad : a) robotami rozbiórkowymi wewnątrz budynku, roboty ogólnobudowlane (stolarka okienna i drzwiowa, pokrycie dachowe, podjazd dla niepełnosprawnych, schody zewnętrzne, elewacja, plac utwardzony, drogi dojazdowe oraz chodnik, ogrodzenie terenu) instalacje elektryczne, c.o. wod-kan., wentylacyjna) Roboty będą prowadzone w roku 2010.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Aktywizacja i integracja społeczności poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej we wsi Łubno w gminie Kołczygłowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w szczegółach obejmuje nadzór nad : a) wykonaniem placu zabaw, ścieżek parkowych z kostki betonowej. Roboty będą prowadzone w roku 2010.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.