Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Łomża: Prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczestników biorących udział w Projekcie pn: Technik geodeta twój wymarzony zawód.
Numer ogłoszenia: 82222 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Drzewnych i Gimnazjalnych w Łomży , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2150342, faks 86 2150342.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsdig-lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczestników biorących udział w Projekcie pn: Technik geodeta twój wymarzony zawód..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczestników biorących udział w Projekcie pn.: Technik geodeta twój wymarzony zawód. 2. Zakres zadań: - prowadzenie zajęć edukacyjnych przewidzianych w projekcie w oparciu o stworzone przez wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego programy zajęć, - prowadzenie dokumentacji zajęć na podstawie przekazanych przez zespół zarządzający projektu dokumentów i druków: dziennika zajęć edukacyjnych, sprawozdań kwartalnych, ankiet ewaluacyjnych. 3. Zamówienie wykonywane będzie w sposób ciągły na terenie siedziby zamawiającego w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej -Curie 5, PW Grybów, ul. Chłodna 16 w przypadku treningu interpersonalnego oraz w miejscach wskazanych przez Wykonawcę w przypadku szkoleń komputerowych. 4. W razie konieczności, związanej z realizacją przedmiotu umowy, Wykonawca wykonywać będzie czynności związane z pełnioną funkcją, także poza miejscem wskazanym w pkt 2, w zakresie i w sposób ustalony z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie tego warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami (wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie), które zostaną oddelegowane do przeprowadzenia zajęć posiadające: - uprawnienia do prowadzenia zajęć z uczniami dla poszczególnych zadań: zadanie 1: wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania przedmiotu języka polskiego, zadanie 2: wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania przedmiotu matematyki, zadanie 3: wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania przedmiotu języka angielskiego, zadanie 4: wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania przedmiotów zawodowych geodezyjnych, zadanie 5: wykształcenie wyższe pedagogiczne lub ekonomiczne, kwalifikacje doradcy zawodowego, zadanie 6: wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z przygotowaniem pedagogicznym, zadanie 7: wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń Mikromap/Winkalk, zadanie 8: wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń EwMapa, zadanie 9: wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń C-Geo, zadanie 10: wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń AutoCad, zadanie 11: wykształcenie w zakresie psychologii/pedagogiki, certyfikowany trener,terapeuta umiejętności psychospołecznych lub treningu interpersonalnego, zadanie 12: uprawnienia do wykonywania określonej działalności, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- co najmniej 3- letni staż pracy zawodowej; - co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsdig-lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Drzewnych i Gimnazjalnych w Łomży, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Drzewnych i Gimnazjalnych w Łomży, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 18-400 Łomża, sekretariat na parterze budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy margaryny, oleju spożywczego oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Zakupy inwestycyjne na potrzeby MOSiR - Modernizacja Letniego Parku Zabaw MOSiR Łomża
- Dostawy oleju napędowego dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania z usługami wdrożenia dla Gminy Łomża w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Łomża"
- dostawa diet przemysłowych dla pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przygotowanie i realizacja 2 seminariów stacjonarnych (1 spotkanie - Wrocław; 1 spotkanie - Legnica) dotyczących Lokalnych Planów Deinstytucjonalizacji (LPDI)
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.