Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Wrocław: UMW / AZ / PE - PN - 1 / 14 - Usługa przeprowadzenia zewnętrznej ekspertyzy aktualności treści programów nauczania i ich przydatności praktycznej na rynku pracy w ramach realizacji projektu: Zintegrowany System Zarządzania Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 8224 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW / AZ / PE - PN - 1 / 14 - Usługa przeprowadzenia zewnętrznej ekspertyzy aktualności treści programów nauczania i ich przydatności praktycznej na rynku pracy w ramach realizacji projektu: Zintegrowany System Zarządzania Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Usługa przeprowadzenia zewnętrznej ekspertyzy aktualności treści programów nauczania i ich przydatności praktycznej na rynku pracy w ramach realizacji projektu: Zintegrowany System Zarządzania Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu. 2. Ekspertyza ma się składać z 5 części, po jednej dla następujących Wydziałów UMW: 1) Lekarskiego, 2) Lekarsko-Stomatologicznego, 3) Farmaceutycznego z Oddziałem Analityki Medycznej, 4) Lekarskiego Kształcenia Podyplomowego, 5) Nauk o Zdrowiu oraz 1 raportu całościowego. 3. Zakres merytoryczny ekspertyzy: 1) formalno-merytoryczna analiza aktualności sylabusów i programów kształcenia pod kątem zgodności z wytycznymi Krajowych Ram Kwalifikacji oraz standardami kształcenia dla kierunków studiów stacjonarnych: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmaceutycznego, analityki medycznej, fizjoterapii, zdrowia publicznego, ratownictwa medycznego, dietetyki oraz studiów stacjonarnych i pomostowych kierunków: pielęgniarstwo i położnictwo (w tym z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko - dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa - Dz. U. poz. 631 i wzorcowych efektów kształcenia dla kierunku analityka medyczna Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 15 czerwca 2012 r.), z uwzględnieniem przydatności praktycznej wszystkich wyżej wymienionych kierunków, w tym wymogów rynku pracy; łączna liczba programów kształcenia, którą należy poddać ekspertyzie to 12. 2) formalno-merytoryczna analiza aktualności sylabusów i programów kształcenia na studiach III stopnia, pod kątem zgodności z wytycznymi Krajowych Ram Kwalifikacji. 4. Wykonanie poszczególnych części ekspertyzy ma odbyć się w terminie i w kolejności wskazanych przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia po uzgodnieniu z Wykonawcą. 5. Wszystkie dokumenty potrzebne do przeprowadzenia ekspertyzy zostaną dostarczone Wykonawcy na wskazany przez niego adres bez konieczności przyjazdu na Uczelnię. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia całej ekspertyzy. 7. Dodatkowe wymagania: 1) Wykonawca przygotuje ekspertyzę w formie wydruków (3 kopie) oraz w wersji elektronicznej (w postaci pliku .pdf, przesłanego na adres e-mailowy wskazany przez Zamawiającego). 2) Ekspertyza powinna zawierać 5 części (w formie osobnych rozdziałów zakończonych wnioskami dla danego wydziału) oraz 1 raport całościowy, zawierający wnioski i rekomendacje dla Uczelni, z uwzględnieniem aktualności obowiązujących ustaw, rozporządzeń i wytycznych właściwych organów szkolnictwa wyższego na dzień przekazania Zamawiającemu. 3) Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże 5 części oraz 1 raport całościowy w terminie do 10. 03. 2014 r., do akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji materiałów przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dokonania poprawek i ponownego dostarczenia materiałów w ciągu 5 dni roboczych. Po ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego Wykonawca może wystawić rachunek lub fakturę VAT. 4) Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ekspertyzie informację o współfinansowaniu wykonania jej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Wszystkie części ekspertyzy powinny zawierać na pierwszej stronie informację, iż wykonanie ekspertyzy jest finansowane przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z odpowiednią wizualizacją zgodną z wymogami POKL (Zamawiający przekaże logotypy). 5) Wykonawca przekaże rachunek lub fakturę i inne dokumenty dostarczone przez Zamawiającego Wykonawcy do Biura Zarządzania Projektem po zakończeniu realizacji zamówienia. 6) Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego informowania Zamawiającego o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - zał. nr 2 do Siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - zał. nr 2 do Siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - zał. nr 2 do Siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami posiadającymi co najmniej: a) 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, związanych z przedmiotem ekspertyzy, b) 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań ewaluacyjnych instytucji sektora szkolnictwa wyższego, c) tytuł zawodowy odpowiadający merytorycznie kierunkowi poddanemu analizie, tj. co najmniej: - kierunek lekarski - lekarz ze stopniem doktora nauk medycznych, - kierunek lekarsko-dentystyczny - lekarz dentysta ze stopniem doktora nauk medycznych, - kierunek farmaceutyczny - farmaceuta (mgr kierunku farmacja) ze stopniem doktora nauk farmaceutycznych, - kierunek analityka medyczna - mgr analityki medycznej ze stopniem doktora nauk farmaceutycznych, medycznych lub biologicznych, - kierunek pielęgniarstwo - mgr pielęgniarstwa, - kierunek położnictwo - mgr położnictwa lub mgr pielęgniarstwa, - kierunek fizjoterapia - mgr fizjoterapii lub mgr rehabilitacji ruchowej, - kierunek zdrowie publiczne - mgr zdrowia publicznego lub osoba posiadająca tytuł lekarza ze specjalizacją z zakresu zdrowia publicznego lub mgr ekonomii ze stopniem doktora nauk ekonomicznych, - kierunek dietetyka - mgr dietetyki lub mgr technologii żywności i żywienia człowieka lub doktor nauk farmaceutycznych lub doktor nauk medycznych z dorobkiem naukowym z dziedziny żywienia człowieka lub dietetyki (min. 1 publikacja z dziedziny dietetyki lub żywienia człowieka) - kierunek ratownictwo medyczne - lekarz ze specjalizacją z zakresu medycyny ratunkowej lub lekarz ze stopniem doktora nauk medycznych, - studia III stopnia - osoba posiadająca stopień doktora nauk medycznych lub farmaceutycznych, d) 2-letnie doświadczenie w zakresie Krajowych Ram Kwalifikacji na uczelni wyższej (regulacji prawnych, budowania programów kształcenia itp.); Spośród osób przedstawionych przez Wykonawcę: 1. przynajmniej jedna musi spełniać co najmniej warunki określone w lit. a, b i c, 2. przynajmniej jedna (przewidziana do pełnienia funkcji koordynatora zespołu) musi spełniać co najmniej warunki określone w lit. a, b, c i d, 3. każda z pozostałych osób musi spełniać co najmniej warunki określone w lit. a i c
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - zał. nr 2 do Siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy, w razie: 1) istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2) zmiany stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, ze względu na zmiany terminów w Projekcie; 4) zmiany terminu realizacji poszczególnych części przedmiotu umowy wynikającej z podpisania umowy w terminie późniejszym niż przewidywany termin rozpoczęcia pierwszej ekspertyzy; 5) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 6) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnych do realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresami poczty elektronicznej, itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl link: Przetargi, zakładka: Projekty zewnętrzne 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, Ul. Mikulicza - Radeckiego 5, 50-345 Wrocław, pokój nr 221, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, Ul. Mikulicza - Radeckiego 5, 50-345 Wrocław, pokój nr 221, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone w ramach realizacji projektu: Zintegrowany System Zarządzania Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dla Gminy Zakrzew
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu wewnętrznego w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.