eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWYNAJEM SALI KONFERENCYJNEJ I USŁUGA CATERINGOWA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-13

Wałbrzych: WYNAJEM SALI KONFERENCYJNEJ I USŁUGA CATERINGOWA
Numer ogłoszenia: 82251 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60777 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM SALI KONFERENCYJNEJ I USŁUGA CATERINGOWA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej oraz usługa gastronomiczna na potrzeby organizacji spotkań informacyjnych. W szczególności przedmiot zamówienia dot.: 1. Wynajmu sali konferencyjnych na trzy spotkania informacyjne z beneficjentami realizującymi projekty konkursowe w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki planowane do zorganizowania w następujących terminach: 14 kwietnia 2010r. dla około 100 osób; 15 kwietnia 2010r. dla około 100 osób; 27 kwietnia 2010r. dla około 100 osób. 2. Sala konferencyjna musi być dostosowana do ilości osób przewidzianych do uczestnictwa w danym spotkaniu informacyjnym oraz powinna posiadać możliwość podłączenia sprzętu multimedialnego oraz być wyposażona w niezbędne zaplecze techniczne obejmujące: Rzutnik multimedialny; Ekran; System nagłośnieniowy; Mikrofony bezprzewodowe; 3. Zapewnienia usługi gastronomiczna na każde z trzech spotkań informacyjnych w postaci dwóch przerw kawowych: I przerwa kawowa na początku każdego spotkania: kawa świeżo parzona lub herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru - każda torebka herbaty pakowana w osobnych kopertkach, sok owocowy 0,2l/os. preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana lub gazowana 0,33l/os.; II przerwa kawowa w trakcie trwania każdego spotkania: kawa świeżo parzona lub herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru - każda torebka herbaty pakowana w osobnych kopertkach, sok owocowy 0,2l/os. preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana lub gazowana 0,33l/os, ciastka kruche na osobę 100 g - mix smaków i kształtów, preferowane smaki to waniliowe, kokosowe, kakaowe, w polewie czekoladowej, z dwukolorowego ciasta, z marmoladą. W ramach usługi cateringowej Wykonawca zapewni cukier biały i brązowy, mleko do kawy, cytrynę do herbaty. Sposób podania w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklaneczek do zimnych napojów, łyżeczek i serwetek. 4. Całkowity koszt usługi gastronomicznej zostanie ustalony jako iloczyn ceny jednostkowej i ilości osób zgłoszony drogę elektroniczną na spotkanie przez Zamawiającego na 2 dni przed każdym planowanym spotkaniem. 5. Zapewnienia szatni dla uczestników trzech spotkań informacyjnych. 6. Przedmiotowe spotkania informacyjne winny być zorganizowane na terenie Wrocławia w obrębie dzielnicy Stare Miasto lub Śródmieście, na terenie placówki minimum trzygwiazdkowej. 7. W zamówieniu zastrzega się prawo do odwołania rezerwacji sali konferencyjnej w przypadku zgłoszenia się małej liczby uczestników, tj. 25 osób +-5 osób, na 7 dni przed planowanym spotkaniem, na które była zarezerwowana sala. 8. Spotkania, o których w pkt 1 odbywać się będą w godzinach od 10.00 do 14.00 tj. Wykonawca jest zobligowany do zapewnienia w tym czasie sali konferencyjnej, szatni oraz obsługi gastronomicznej, zgodnie z pkt 3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na rok 2010 i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART. HOTEL Sp. z o.o., ul. Kiełbaśnicza 20, 50-110 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12165,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12738,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23249,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.