Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Dzierżoniów: Realizacja 8 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 82294 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/urzad_pracy/pupwd oraz www.pupdzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja 8 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 8 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy: 1.Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG aluminium i jego stopów z dwutygodniową praktyką u pracodawcy. 2.Kierowca operator wózków jezdniowych. 3.Operator obrabiarek sterowanych numerycznie z podstawami czytania rysunku technicznego, obsługą urządzeń pomiarowych oraz dwutygodniową praktyką u pracodawcy. 4.Uprawnienia elektryczne do 1 kV. 5.Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG z dwutygodniową praktyką u pracodawcy. 6.Monter instalacji sanitarnych, gazowych, grzewczych, wentylacji oraz systemów energii odnawialnej. 7.Kurs czytania rysunku technicznego od podstaw wraz z nauką obsługi urządzeń pomiarowych. 8.Operator koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - posiada (aktualny na 2016 rok) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla jego siedziby, a ponadto: - w przypadku zadania częściowego nr 1, 5 posiada atest do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub jednorazową zgodę na prowadzenie kursu spawania zgodnie z przedmiotem zamówienia, wydane przez jednostkę uprawnioną do rejestracji i nadzorowania kursów oraz egzaminów spawalniczych, - w przypadku zadania częściowego nr 8 posiada potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118, poz. 1263) wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: W przypadku zadania częściowego nr 1 dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć praktycznych - stanowiskami spawalniczymi przystosowanymi do spawania metodą MIG aluminium i jego stopów co najmniej w takiej ilości, aby jedno stanowisko spawalnicze przypadało maksymalnie na dwóch uczestników szkolenia; - w zakresie dotyczącym organizacji praktyki u pracodawcy - miejscem w którym będzie zorganizowana praktyka w wymiarze 80 godzin. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 2 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć praktycznych - taką ilością wózków jezdniowych podnośnikowych (kat. II WJO), jaka jest niezbędna do tego, aby każdy uczestnik szkolenia mógł odbyć wymaganą ilość godzin praktycznej nauki jazdy wózkiem. Urządzenia muszą spełniać wymagania dozoru technicznego i wymagania bhp oraz bezpiecznej pracy. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć praktycznej nauki jazdy wózkiem w ten sposób, że czas jazdy wózkiem maksymalnie 3 osób może być liczony jednocześnie dla trzech uczestników szkolenia, z tym jednak zastrzeżeniem, że osoby aktualnie niejeżdżące wózkiem, obserwują wykonywane manewry, odnotowując popełniane błędy. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć praktycznych co najmniej 1 frezarką CNC, 1 tokarką CNC z odpowiednim oprzyrządowaniem, zestawem narzędzi i materiałów do obróbki, przeznaczonych do realizacji zajęć szkolenia i udostępnionych uczestnikom szkolenia na czas realizacji szkolenia w ten sposób, że w czasie zajęć praktycznych jednocześnie przy maszynach w tym samym czasie szkolenie odbywać będzie maksymalnie 5 osób oraz co najmniej jednym komputerem na jednego uczestnika szkolenia, wyposażonym w licencjonowane oprogramowanie, pracujące w systemie Windows XP lub nowszym oraz inne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. Sprzęt komputerowy musi spełniać wymagania oprogramowań, które są na nim zainstalowane; - w zakresie dotyczącym organizacji praktyki u pracodawcy - miejscem w którym będzie zorganizowana praktyka w wymiarze 80 godzin. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 5 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć praktycznych - stanowiskami spawalniczymi przystosowanymi do spawania metodą TIG stali węglowych i wysokostopowych co najmniej w takiej ilości, aby jedno stanowisko spawalnicze przypadało maksymalnie na dwóch uczestników szkolenia; - w zakresie dotyczącym organizacji praktyki u pracodawcy - miejscem w którym będzie zorganizowana praktyka w wymiarze 80 godzin. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć praktycznych - zestawem narzędzi i materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: W przypadku zadania częściowego nr 1 dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej dwiema osobami, przy czym co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia spawalnicze w zakresie odpowiadającym zakresowi szkolenia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia egzaminatora w zakresie objętym szkoleniem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia przez osoby nie posiadające ww. uprawnień, co najmniej w zakresie, w jakim będą brały udział w realizacji zamówienia; Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 2 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje potwierdzone przez UDT lub Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego zaświadczeniem kwalifikacyjnym w zakresie obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO) oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 50 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 150 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 4 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych - co najmniej jedną osobą, posiadającą aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia elektryczne do 1 kV oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu, w liczbie minimum 40 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 5 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej dwiema osobami, przy czym co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia spawalnicze w zakresie odpowiadającym zakresowi szkolenia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia egzaminatora w zakresie objętym szkoleniem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia przez osoby nie posiadające ww. uprawnień, co najmniej w zakresie, w jakim będą brały udział w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 200 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań; Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 7 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 50 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach. W przypadku zadania częściowego nr 8 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie min. 100 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę(y) nie spełniającą(ce) ww. wymagań. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy wyłącznie w formie pisemnej (aneks) za zgodą obu stron z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj. możliwość zmiany nazwy, siedziby stron umowy, oraz innych danych identyfikacyjnych, pod rygorem nieważności takiej zmiany oraz w niżej wymieniowych przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) zmiany miejsca realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w rozdziale III pkt 3 lit. e,f,g,h, niniejszej specyfikacji w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na miejsce realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/urzad_pracy/pupwd oraz www.pupdzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (sekretariat - pokój 102).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (sekretariat - pokój 102).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG aluminium i jego stopów z dwutygodniową praktyką u pracodawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej, niż 8 osób i nie więcej, niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 241 godzin szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem kwalifikacyjnym spawacza), w tym: 33 godzin teorii MIG - aluminium i jego stopów, 120 godzin praktyki MIG - aluminium i jego stopów, 8 godzin egzaminu kwalifikacyjnego spawacza metodą MIG - aluminium i jego stopów, 80 godzin praktyki u pracodawcy. c) Zakres szkolenia: Zasady BHP i p.poż., teoria MIG - aluminium i jego stopów, praktyka MIG - aluminium i jego stopów, praktyka u pracodawcy. d) Charakterystyka osób dla których szkolenie jest przeznaczone|: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG aluminium i jego stopów z dwutygodniową praktyką u pracodawcy oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, książka spawacza oraz świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza metodą 131 (aluminium i jego stopów) na okres ważności 3 lata, f) Termin realizacji: wrzesień 2016r. - październik 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kierowca operator wózków jezdniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 2 grup liczących nie mniej, niż 9 osób i nie więcej, niż 12 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 100 godzin szkolenia na 1 uczestnika łącznie z egzaminem wewnętrznym i kwalifikacyjnym z zakresu obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO), w tym: 58 godzin teorii (w tym: 2 godziny bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach); 38 godzin praktyki (w tym: 32 godziny praktycznej nauki jazy wózkiem, 6 godzin bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach); 2 godziny egzaminu wewnętrznego; 2 godziny egzaminu kwalifikacyjnego z zakresu obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych ( kat. II WJO). c) Zakres szkolenia: Zgodny z programem uzgodnionym z Urzędem Dozoru Technicznego, uwzględniającym bezpieczną wymianę butli gazowych w wózkach w łącznej liczbie 100 godzin szkolenia na 1 uczestnika. d) Charakterystyka osób dla których przeznaczone jest szkolenie: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e)Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Kierowca operator wózków jezdniowych, zaświadczenie uprawniające do bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem LPG oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego, zaświadczenie kwalifikacyjne UDT w zakresie obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO), f) Termin realizacji: grupa I: czerwiec 2016r., grupa II: wrzesień 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie z podstawami czytania rysunku technicznego, obsługą urządzeń pomiarowych oraz dwutygodniową praktyką u pracodawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 2 grup liczących po 10 osób.Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 400 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 61 godz. teorii (w tym: obsługa tokarek CNC - 35 godz., obsługa frezarek CNC - 15 godz., czytanie rysunku technicznego - 10 godz., obsługa urządzeń pomiarowych - 1 godz.); 257 godz. praktyki (w tym: obsługa tokarek CNC - 118 godz., obsługa frezarek CNC - 81 godz., obsługa komputera - 23 godz., czytanie rysunku technicznego - 26 godz., obsługa urządzeń pomiarowych - 9 godz.); 80 godz. praktyki u pracodawcy; 2 godz. egzaminu wewnętrznego. c) Zakres szkolenia: Zasady BHP i p.poż., zasady BHP podczas pracy na stanowisku komputerowym oraz podczas obsługi obrabiarek CNC; zagrożenia dla zdrowia i życia występujące na stanowisku roboczym oraz zasady udzielania pomocy przedlekarskiej; obsługa komputera; zasady gospodarki odpadami poprodukcyjnymi i płynami eksploatacyjnymi; konserwacja obrabiarek CNC; ogólne zasady procesu obróbki skrawaniem; dobór parametrów i oprzyrządowania technologicznego; analiza dokumentacji technicznej i procesu technologicznego; analiza struktury programu i bloku dla toczenia; punkty odniesienia tokarki CNC; programowanie, wprowadzanie korekt do programu toczenia; wybór trybu pracy i identyfikacja elementów pulpitu sterownika tokarki CNC; uruchomienie i zatrzymanie tokarki CNC; zarządzanie programami obróbki skrawaniem na tokarkach CNC; kontrola przedmiotu obrabianego i analiza wyników pomiarów; analiza struktury programu i bloku dla frezowania; punkty odniesienia frezarki CNC; programowanie, wprowadzanie korekt do programu frezowania; wybór trybu pracy i identyfikacja elementów pulpitu sterownika frezarki CNC; uruchomienie i zatrzymanie frezarki CNC; zarządzanie programami obróbki skrawaniem na frezarkach CNC; nauka czytania rysunku technicznego; nauka obsługi urządzeń pomiarowych, analiza wyników pomiarów, nauka obsługi programów komputerowych do programowania i wizualizacji; praktyka u pracodawcy. d) Charakterystyka osób dla których szkolenie jest przeznaczone|: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie zasadnicze zawodowe, średnie lub wyższe oraz podstawową znajomość obsługi komputera w zakresie użytkowania komputera, przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, przeglądania stron internetowych, komunikacji elektronicznej (teoria e-maili, komunikatory), zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Operator obrabiarek sterowanych numerycznie z podstawami czytania rysunku technicznego, obsługą urządzeń pomiarowych oraz dwutygodniową praktyką u pracodawcy, f) Termin realizacji: grupa I: maj 2016r. -lipiec-sierpień 2016r., grupa II: lipiec 2016r. - wrzesień-październik 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Uprawnienia elektryczne do 1 kV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 65 godzin szkolenia na 1 uczestnika ( łącznie z egzaminem wewnętrznym i zewnętrznym),w tym: 63 godzin teorii; 1 godzina egzaminu wewnętrznego; 1 godzina egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz.828 ze zm.) na uprawnienia na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV i aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji do ww. urządzenia i instalacji. c) Zakres szkolenia: Zgodny z § 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r., Nr 89 poz. 828 ze zm.) na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV i aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji do ww. urządzenia i instalacji. d) Charakterystyka osób dla których przeznaczone jest szkolenie: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e)Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Uprawnienia elektryczne do 1 kV oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik z egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003, Nr 89 poz. 828 ze zm.), świadectwo kwalifikacyjne zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do ww. rozporządzenia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV i aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji do ww. urządzenia i instalacji (Grupa 1 pkt 2 i 10), f) Termin realizacji: październik 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG z dwutygodniową praktyką u pracodawcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej, niż 8 osób i nie więcej, niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 283 godzin szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami kwalifikacyjnymi spawacza), w tym: 31 godzin teorii TIG stale węglowe i wysokostopowe, 80 godzin praktyki TIG (stale węglowe), 6 godz. egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, 80 godzin praktyki TIG (stale wysokostopowe), 6 godz. egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, 80 godzin praktyki u pracodawcy. c) Zakres szkolenia: Zasady BHP i p.poż., teoria TIG stale węglowe i wysokostopowe, praktyka TIG stale węglowe i wysokostopowe, praktyka u pracodawcy. d) Charakterystyka osób dla których szkolenie jest przeznaczone|: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG z dwutygodniową praktyką pracodawcy oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminów kwalifikacyjnych spawacza, książka spawacza oraz świadectwa egzaminów kwalifikacyjnych spawacza metodą 141 (grupa materiałowa 1 i 8) na okres ważności 3 lata, f) Termin realizacji: maj 2016r. -czerwiec-lipiec 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Monter instalacji sanitarnych, gazowych, grzewczych, wentylacji oraz systemów energii odnawialnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 400 godzin szkolenia na 1 uczestnika, w tym: 78 godzin teorii, 300 godzin praktyki, 4 godziny egzaminów wewnętrznych, 18 godzin przygotowania do egzaminów + egzaminy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 ze zm.) na uprawnienia na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt 2 i 10, Grupa 2 pkt 1,2 i 10, Grupa 3 pkt 6 i 10. c) Zakres szkolenia: Zasady BHP i p.poż.; nauka wykonywania robót przygotowawczych związanych z budową sieci komunalnych oraz montażem instalacji sanitarnych; nauka wykonywania robót związanych z budową sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych oraz sieci i węzłów ciepłowniczych; nauka wykonywania montażu instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych (stosowanie przepisów o gospodarce energetycznej, sporządzanie zapotrzebowania materiałowego w oparciu o czytanie dokumentacji technicznej instalacji wentylacyjnej, trasowanie układu instalacji wentylacyjnych, wykonywanie i montaż zamocowań rur i kanałów wentylacyjnych, montaż rur i kanałów wentylacyjnych z blach stalowych, montaż rur i kanałów wentylacyjnych z tworzyw sztucznych); nauka montażu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej (technologia montażu systemów energetyki odnawialnej, systemy energetyki odnawialnej, dokumentacja techniczna); zagadnienia wymagane od osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r., Nr 89 poz. 828 ze zm.) na stanowisku eksploatacji: 1.urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV i aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń ww. urządzeń i instalacji, 2.kotłów parowych oraz wodnych na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50kW, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji do ww. urządzeń i instalacji, 3.urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa i aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń sterowania do ww. sieci, urządzeń i instalacji. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie zasadnicze zawodowe oraz umiejętność czytania rysunku technicznego, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Monter instalacji sanitarnych, gazowych, grzewczych, wentylacji oraz systemów energii odnawialnej oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89 poz. 828 ze zm.) na uprawnienia na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt 2 i 10, Grupa 2 pkt 1, 2 i 10, Grupa 3 pkt 6 i 10, świadectwa kwalifikacyjne zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do ww. rozporządzenia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt 2 i 10, Grupa 2 pkt 1, 2 i 10, Grupa 3 pkt 6 i 10, f) Termin realizacji: czerwiec 2016r. - sierpień 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs czytania rysunku technicznego od podstaw wraz z nauką obsługi urządzeń pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 3 grup liczących po 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 60 godzin szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 25 godzin teorii; 34 godziny praktyki ( w tym: 25 godzin ćwiczeń w rysowaniu i czytaniu rysunku technicznego oraz 9 godzin nauki obsługi urządzeń pomiarowych); 1 godzina egzaminu wewnętrznego. c) Zakres szkolenia: zasady i przepisy BHP i ochrony p. poż.; podstawy i rodzaje rysunku technicznego; normy obowiązujące w rysunku technicznym; rodzaje i zastosowanie linii rysunkowych; formy rysunkowe; konstrukcje geometryczne; podstawowe zasady wymiarowania; rzutowanie; przekroje; uproszczone stosowanie rysunku technicznego; ogólne zasady zarządzania dokumentacja rysunkową ( numeracja, ewidencja rysunku, składanie większych form); nauka obsługi urządzeń pomiarowych. d) Charakterystyka osób dla których przeznaczone jest szkolenie: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e)Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Kurs czytania rysunku technicznego od podstaw wraz z nauką urządzeń pomiarowych, f) Termin realizacji: grupa I: maj-czerwiec 2016r., grupa II: wrzesień 2016r., grupa III: październik 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Operator koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej, niż 8 osób i nie więcej, niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 205 godzin szkolenia na 1 uczestnika łącznie z egzaminem wewnętrznym i egzaminem, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118 poz. 1263), w tym: 116 godzin teorii; 86 godzin praktyki; 1 godzina egzaminu wewnętrznego; 2 godziny egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118 poz. 1263). c) Zakres szkolenia: Zgodny z § 24 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118, poz. 1263) dla koparek jednonaczyniowych klasy III o pojemności naczynia do 0,8 m3. d) Charakterystyka osób dla których przeznaczone jest szkolenie: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i uzyskaniu umiejętności Operator koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik z egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118 poz. 1263), książka operatora maszyn roboczych zgodna ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001, Nr 118, poz. 1263) oraz świadectwo potwierdzające uzyskanie uprawnień operatora w zakresie koparek jednonaczyniowych do 0,8 m3 klasy III, f) Termin realizacji: sierpień 2016r. - wrzesień 2016r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
- 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Zabezpieczanie ubytków w nawierzchni dróg na terenie Dzierżoniowa poprzez wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Sporządzenie projektu planu ogólnego miasta Dzierżoniowa
- "Usługa dostawy posiłków dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego Sudeckie Skrzaty w Dzierżoniowie"
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.