Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Ełk: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku
dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 82302 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy sprzętu jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 1- formularz cenowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 75.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych numerów pakietów w kwocie: 1. 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100) 2. 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100) 3. 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 4. 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100) 5. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 6. 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 7. 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 8. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/1000) 9. 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 10. 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 11. 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł 00/100) 12. 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 13. 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 14. 10,00 zł (słownie: dziesięć zł 00/100) 15. 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 16. 200,00 zł (słownie: dwieściei zł 00/100) 17. 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 18. 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł 00/100) 19. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 20. 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) 21. 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt zł 00/100) 22. 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt zł 00/100) 23. 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100) 24. 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 25. 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 26. 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 27. 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) 28. 1100,00 zł (słownie:jeden tysiąć sto zł 00/100) 29. 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 30. 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100) 31. 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 32. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 33. 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 34. 30,00 zł (słownie: trzydzieści zł 00/100) 35. 60,00 zł ( słownie: sześćdziesiąt zł 00/100 ) 36. 30,00 zł (słownie: trzydzieści zł 00/100) 37. 600,00zł (słownie: sześćset zł 00/100) 38. 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100) 39. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 40. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 41. 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt zł 00/100) 42. 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt zł 00/100) 43. 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100) 44. 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 45. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 46. 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 47. 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 48. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 49. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 50. 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) 51. 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100) 52. 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 53. 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 54. 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 55. 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100) 56. 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) 57. 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt zł 00/100) 58. 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100) 59. 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100 ) 60. 300,00 zł ( słownie: trzysta zł 00/100 ) 61. 150,00 zł( słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100 ) 62. 600,00 zł ( słownie: sześćset zł 00/100 ) 63. 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 00/100 ) 64. 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100 ) 65. 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100 ) 66. 80,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt zł 00/100 ) 67. 250,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100 ) 68. 1700,00 zł ( słownie: jeden tysiąć siedemset zł 00/100 ) 69. 1200,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100 ) 70. 400,00 zł ( słownie: czterysta zł 00/100 ) 71. 600,00 zł ( słownie: sześćset zł 00/100 ) 72. 300,00 zł ( słownie: trzysta zł 00/100 ) 73. 80,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt zł 00/100 ) 74. 30,00 zł ( słownie: trzydzieści zł 00/100 ) 75. 900,00 zł ( dziewięćset zł 00/100 ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74 2030 0045 1110 0000 0103 8710 do terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 4).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 4).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 4).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 4).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wypełnić załącznik nr 4).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że Zamawiający wymaga aby produkty oferowane przez Wykonawcę posiadały właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski i Krajów Unii Europejskiej w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r tj. -dla klasy IIb i III zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego , certyfikatu CE oraz deklaracji zgodności z numerem jednostki notyfikowanej -dla wyrobów klasy I deklaracji zgodności oraz zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego -dla wyrobów klasy IIa ,I sterylnej i I z funkcją pomiarową : certyfikatu wraz z deklaracją zgodności oraz zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego. Oraz że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw). 2. W przypadku oferowania produktów medycznych podlegających wielokrotnemu użyciu przedstawić oświadczenie producenta o sposobie, krotności procesów sterylizacji - oraz załączyć wykaz w/w sprzętu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 2) Uzupełnione formularze: 1. Załącznik nr 2: Projekt umowy 2. Załącznik nr 3: Wzór oferty 3. Załącznik nr 4: Oświadczenie art.22, art.24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy) b) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 ppkt b) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. 4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;pok. 0/27A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pok. 504.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.