eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRoboty remontowo-budowlane polegające na przystosowaniu budynku DS nr 4 do wymogów p.poż z instalacjami wentylacji nadciśnieniowej i elektrycznej; nr sprawyUM-ZP-262-85/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Lublin: Roboty remontowo-budowlane polegające na przystosowaniu budynku DS nr 4 do wymogów p.poż z instalacjami wentylacji nadciśnieniowej i elektrycznej; nr sprawy: UM-ZP-262-85/13
Numer ogłoszenia: 82307 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276267 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane polegające na przystosowaniu budynku DS nr 4 do wymogów p.poż z instalacjami wentylacji nadciśnieniowej i elektrycznej; nr sprawy: UM-ZP-262-85/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych polegających na przystosowaniu budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie przy ul. Chodźki 13b w Lublinie do wymogów p.poż z instalacjami wentylacji nadciśnieniowej i elektrycznej. 2. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą: 2.1. Roboty budowlane; 2.2. Roboty instalacji sanitarnych: instalacje wentylacyjne, izolacja cieplna, instalacje wod-kan i sanitarne; 2.3. Roboty instalacji elektrycznej: instalacje elektryczne i teletechniczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio dokumenty: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, będące załącznikami do niniejszej SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.21.44.00-4 - roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.11.11.00-9 - roboty w zakresie burzenia 45.26.23.00-4 - betonowanie 45.26.23.10-7 - zbrojenie 45.22.31.00-7 - montaż konstrukcji metalowych 45.33.12.00-8 - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00-0 - roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00-1 -roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 5. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne urządzeń bądź materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały bądź urządzenia równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust 5 ustawy Pzp). 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy na wykonane przez siebie roboty udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy na zamontowane urządzenia udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy (w przypadku gwarancji producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy obowiązuje okres gwarancji wskazany przez producenta urządzenia). W zakres tej gwarancji wchodzą min 3 wliczone w cenę oferty przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację urządzeń. Uwaga : Zamawiający zaleca Wykonawcy przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.44.00-4, 45.11.11.00-9, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.22.31.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.11.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLAZ-TER AJ. Poniewozik Sp. z o.o., ul. Metalurgiczna 9b, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1057707,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 665718,89

  • Oferta z najniższą ceną: 665718,89 / Oferta z najwyższą ceną: 1031095,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.