Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Wrocław: dostawa 200 kpl. ubrań koszarowych 4-częściowych z kamizelką bez rękawów, nr sprawy MT-2370/3/2009
Numer ogłoszenia: 82314 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu , ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 200 kpl. ubrań koszarowych 4-częściowych z kamizelką bez rękawów, nr sprawy MT-2370/3/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 200 kpl. ubrań koszarowych 4-częściowych z kamizelką bez rękawów wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 4 poz. 25). Ubrania wykonane w kolorze czarnym z tkaniny bawełnianej impregnowanej trudnopalnym preparatem PROBAN licencjonowanej przez firmę RHODIA. Zawartość bawełny nie mniej niż 95%. Ubranie koszarowe składa się z bluzy, spodni, kamizelki i czapki, wykonanych w kolorze czarnym: 1. bluza z wykładanym kołnierzem zapinana z przodu na zamek błyskawiczny, przykryty plisą. Na przodach umieszczone są dwie kieszenie zamknięte patkami. Na lewym rękawie umieszczony jest emblemat Państwowej Straży Pożarnej i nazwa miejscowości. Na przodzie i plecach umieszczony jest napis (STRAŻ). 2. spodnie długie z szelkami, w siedzeniu swobodne, niekrępujące ruchów. W przednich nogawkach wykonane są kieszenie wpuszczane do wewnątrz. Na boku prawej nogawki naszyta jest kieszeń zamykana patką. Na nogawkach naszyte są taśmy z żółtej tkaniny fluorescencyjnej i naszytym trójkątem wykonanym z taśmy w kolorze srebrnym. 3. kamizelka ocieplana, z przodu zapinana na zamek, kryty plisą. Kołnierz - stójka z naszytą osłoną na krtań. Z przodu dwie kieszenie górne i dwie kieszenie dolne z patkami. Tył kamizelki dłuższy od przodu. Na lewej górnej kieszeni i tyle kamizelki umieszczony jest napis (STRAŻ). W dolnej części z tyłu naszyta jest taśma w kolorze żółtym ze srebrnym trójkątem ostrzegawczym. Kamizelka posiada możliwość dopinania rękawów. 4. czapka - typu (dżokejka)a z daszkiem. Z przodu czapki emblemat Państwowej Straży Pożarnej. 5. Dostawa ubrań koszarowych nastąpi w trzech transzach. 6. Dostawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na dostarczone ubrania oraz 6 miesięcy rękojmi. Szczegółowy wykaz rozmiarów ubrań przewidzianych w I transzy dostawy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe rozmiary ubrań przewidziane w dostawie w II i III transzy zostaną przesłane dostawcy faksem na miesiąc przed terminem wykonania zamówienia dla danej transzy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00 - 18.13.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od oferentów na podstawie art. 25; art. 26 ust. 2 ; art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) niżej wymienionych dokumentów : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Inne dokumenty / upoważnienia uprawniające osobę / osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt 1. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta 3.Kserokopię umowy dostawców / wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców / wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób / osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 7.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.; 5., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 8. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszych pkt. 1, 5,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska PSP we Wrocławiu ul. Kręta 28 50-233 Wrocław II-gie piętro (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- "Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka - Jakuszyce 8"
- BZP.2712.13.2024.ECS Wykonanie robót budowlanych związanych z montażem klimatyzacji w pomieszczeniach ochrony budynku Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. Joliot-Curie 12
- Pogotowie porządkowe wraz z utrzymaniem widoczności w obrębie skrzyżowań dróg z linią kolejową nr 326 relacji Wrocław-Psie Pole - Trzebnica w latach 2025-2027
- 97.2024 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla UMW, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów do nadawcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.