eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup komputerów przenośnych na potrzeby Ministerstwa Finansów wraz z usługą wymiany komputerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Warszawa: Zakup komputerów przenośnych na potrzeby Ministerstwa Finansów wraz z usługą wymiany komputerów
Numer ogłoszenia: 8232 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323094 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów przenośnych na potrzeby Ministerstwa Finansów wraz z usługą wymiany komputerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i rozmieszczeniem przez Wykonawcę do miejsc przez niego wskazanych następującego sprzętu komputerowego: a) Część I - 115 szt. komputerów przenośnych 14 cali wraz z oprogramowaniem, b) Część II - 30 szt. komputerów przenośnych 17 cali wraz z oprogramowaniem, c) Część III - 10 szt. komputerów przenośnych 10 cali z dotykowym wyświetlaczem wraz oprogramowaniem i ubezpieczeniem, zwanego dalej Sprzętem; 2) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wymiany Sprzętu dostarczonego przez Wykonawcę w ramach zamówienia, zwanej dalej Wymianą. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawierają Wzory Umów: Wzór Umowy dotyczący dostawy i wymiany Sprzętu (ust. 1 pkt 1) lit. a i b) stanowiący Załącznik E1 do SIWZ oraz Wzór Umowy dotyczący dostawy Sprzętu (ust. 1 pkt 1) lit. c) stanowiący Załącznik E2 do SIWZ . 3. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) w terminie 30 dni od daty zawarcia Umowy. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, jednak w terminie nie dłuższym niż 15 roboczych dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego. Zamawiający uzna, że Wykonawca wywiązał się z przedmiotowego obowiązku, jeśli zatrudnienie osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej nastąpiło w okresie nie wcześniejszym niż 3 (trzy) miesiące przed zawarciem Umowy. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej, o której mowa w § 12 ust. 7 Wzoru Umowy stanowiącej Załącznik E do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup komputerów przenośnych 17 calowych wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komputronik Biznes Sp. z o.o., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 557186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238295,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: zakup komputerów przenośnych 14 calowych wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Comtek Systems Paweł Szachnowski, ul. Fordońska 246, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 557186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 544260,50

  • Oferta z najniższą ceną: 544260,50 / Oferta z najwyższą ceną: 661895,84

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: zakup komputerów przenośnych z dotykowym wyświetlaczem wraz z oprogramowaniem i ubezpieczeniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Comtek Systems Paweł Szachnowski, ul. Fordońska 246, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 557186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.