eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębicewykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Wiejskiego Centrum Kultury w Bałdrzychowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-11

POZYCJA 8233

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poddębice: wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Wiejskiego Centrum Kultury w Bałdrzychowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Poddębic, do kontaktów: Aleksandra Gniazdowska, ul. Łódzka 17/21 lok. 105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax 043 6783995, e-mail: gmina@poddebice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.poddebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Poddębicach, Aleksandra Gniazdowska- kierownik referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Poddębice ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782580, fax 043 6783995, e-mail: gmina@poddebice.pl, www.gmina.poddebice,pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Wiejskiego Centrum Kultury w Bałdrzychowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Bałdrzychów gmina Poddębice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Etap I 1) roboty budowlano - montażowe - uzupełnienie fundamentów i ścian parteru, wykonanie nadproży prefabrykowanych, nowych ścianek działowych, stropu parteru i piętra, wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem oraz roboty wykończeniowe wewnętrzne m.in.: wykonanie tynków na ścianach, licowanie ścian płytkami, malowanie, itp.; Etap II 1) roboty budowlano - montażowe - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie posadzek z płytek i paneli, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie nowych tynków, malowanie itp. 2) roboty instalacyjne - wykonanie instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z instalacją wod - kan i białym montażem oraz wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją c.o., instalacją gazową z montażem kotła gazowego i wykonanie instalacji odgromowej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z & 8.1 projektu umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Etap I 1) roboty budowlano - montażowe - uzupełnienie fundamentów i ścian parteru, wykonanie nadproży prefabrykowanych, nowych ścianek działowych, stropu parteru i piętra, wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem oraz roboty wykończeniowe wewnętrzne m.in.: wykonanie tynków na ścianach, licowanie ścian płytkami, malowanie, itp.; Etap II 1) roboty budowlano - montażowe - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie posadzek z płytek i paneli, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie nowych tynków, malowanie itp. 2) roboty instalacyjne - wykonanie instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z instalacją wod - kan i białym montażem oraz wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją c.o., instalacją gazową z montażem kotła gazowego i wykonanie instalacji odgromowej; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoby wykonujące zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zgodnie z art. 14 ust.1 pkt 2, 4 ,5 ustawy Prawo budowlane, w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy tożsame zamówienia o podobnym charakterze i wartości , tj . wykonali trzy roboty budowlane o wartości min 300.000 PLN c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3)udzielą 48 miesięcznej gwarancji. 4)w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 niniejszego rozdziału, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Spełnia /nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorów wraz z referencjami i stwiedzeniem, że roboty zostały wykonane należycie, e)wykaz osób i podmiotów, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych , cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych f)dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g)polisę oc, h)wypełnony i zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpunkcie kasowym BS znajdującym sie w siedzibie zamawiajacego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Poddebicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice pok 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny- restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006. Działanie -Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.