Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Bolesławiec: Opracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie.
Numer ogłoszenia: 82342 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i emisja reklamy w Internecie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu reklamy, - wykonanie reklamy, - emisję reklamy w Internecie, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportów z przeprowadzonych emisji reklam. 2. Wymagania dotyczące reklamy: - forma reklamy: double billboard (okienko o rozmiarze 750 x 200 pikseli), - miejsce emisji: na dowolnych losowo wybranych stronach portalu (ROS), w tym na stronie głównej portalu, z wyłączeniem stron poświęconych treściom o tematyce sensacyjnej, plotkarskiej i erotycznej, - liczba double billboardów: 4, - capping: 3, - liczba emisji jednego double billboardu: 1 mln odsłon, w tym co najmniej 0,25 liczby odsłon na stronie głównej, - liczba emisji sumarycznie: 4 mln odsłon (4 x 1 mln), w tym co najmniej 0,25 liczby odsłon sumarycznie na stronie głównej, - każdy double billboard będzie emitowany w innym terminie, - liczba odsłon powinna być rozłożona proporcjonalnie do liczby dni w terminie, w którym będzie emitowana reklama, - reklama powinna być wykonana w technologii Adobe Flash (lub równoważnej), - double billboard powinien stanowić odnośnik do strony internetowej projektu. 3. Wymagania dotyczące portalu internetowego, na którym będzie emitowana reklama: - portal ogólnopolski, - tematyka: ogólnoinformacyjny, - skierowany do ogółu społeczeństwa, - liczba użytkowników portalu (real users) w miesiącu: powyżej 7 mln wg statystyk udostępnianych przez portale internetowe (np. wg badania Megapanel PBI Gemius - dane za styczeń 2011 r.). 4. Wymagania dotyczące projektu double billboardu: - projekt graficzny powinien być przygotowany zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, zawartymi w aktualnym Poradniku dla Beneficjenta. Logotypy i oznaczenia muszą być opracowane zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, - szata graficzna powinna być zgodna z kolorystyką zawartą w Koncepcji Subregionalnego Produktu Turystycznego - Bory Dolnośląskie, - Wykonawca przygotuje jednolity projekt - do zatwierdzenia przez Zamawiającego - dla wszystkich double billboardów. Częścią podlegającą zmianie są następujące elementy treści reklamy: nazwy, terminy i miejsca, w których będą się odbywać imprezy, ewentualnie zdjęcia. 5. Minimalna zawartość merytoryczna reklamy: - nazwy, terminy i miejsca, w których będą się odbywać imprezy, - zdjęcia, - tytuł projektu, - informacja o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, - logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, - logotyp subregionu, zgodny z Koncepcją Subregionalnego Produktu Turystycznego - Bory Dolnośląskie. 6. Terminy emisji reklamy: - pierwszy double billboard: od 4 czerwca 2011 r. do 3 lipca 2011 r. - drugi double billboard: od 26 lipca 2011 r. do 25 sierpnia 2011 r. - trzeci double billboard: od 5 sierpnia 2011 r. do 4 września 2011 r. - czwarty double billboard: od 12 sierpnia 2011 r. do 11 września 2011 r. 7. Wymagania dotyczące raportu: Wykonawca sporządzi każdorazowo raport z emisji reklamy (każdego double billboardu). Raport będzie zawierał następujące informacje: - liczba odsłon, - liczba unikalnych użytkowników, - liczba przejść na stronę internetową projektu. Łączna liczba raportów: 4. Termin przekazania raportów: do 5 dni roboczych od ostatniego dnia emisji każdego double billboardu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca winien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -dla osób prowadzacych działalność gospodarczą, - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2A do Oferty - dla osób fizycznych. Spełnienie tego warunku będzie odbywało się w oparciu o formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca winien przedłożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2A do Oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu
pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2
59-700 Bolsławiec
pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 59-700 Bolsławiec pok. nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Projekt nr RPDS.06.05.00-02-014/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD I DO XII 2025 ROKU."
- Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu w roku 2025
- Sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz dzierżawy pojemników i praso kontenerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego przyjęcia i unieszkodliwiania odpadów oraz odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu i MZGM w Bolesławcu.
- Ubezpieczenie mienia Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bolesławcu w odniesieniu do lokalizacji w Trzebieniu Znak sprawy: 09/RZP/SWZ/2024
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.