eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecOpracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Bolesławiec: Opracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie.
Numer ogłoszenia: 82342 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i emisja reklamy w Internecie w związku z realizacją projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i emisja reklamy w Internecie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu reklamy, - wykonanie reklamy, - emisję reklamy w Internecie, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportów z przeprowadzonych emisji reklam. 2. Wymagania dotyczące reklamy: - forma reklamy: double billboard (okienko o rozmiarze 750 x 200 pikseli), - miejsce emisji: na dowolnych losowo wybranych stronach portalu (ROS), w tym na stronie głównej portalu, z wyłączeniem stron poświęconych treściom o tematyce sensacyjnej, plotkarskiej i erotycznej, - liczba double billboardów: 4, - capping: 3, - liczba emisji jednego double billboardu: 1 mln odsłon, w tym co najmniej 0,25 liczby odsłon na stronie głównej, - liczba emisji sumarycznie: 4 mln odsłon (4 x 1 mln), w tym co najmniej 0,25 liczby odsłon sumarycznie na stronie głównej, - każdy double billboard będzie emitowany w innym terminie, - liczba odsłon powinna być rozłożona proporcjonalnie do liczby dni w terminie, w którym będzie emitowana reklama, - reklama powinna być wykonana w technologii Adobe Flash (lub równoważnej), - double billboard powinien stanowić odnośnik do strony internetowej projektu. 3. Wymagania dotyczące portalu internetowego, na którym będzie emitowana reklama: - portal ogólnopolski, - tematyka: ogólnoinformacyjny, - skierowany do ogółu społeczeństwa, - liczba użytkowników portalu (real users) w miesiącu: powyżej 7 mln wg statystyk udostępnianych przez portale internetowe (np. wg badania Megapanel PBI Gemius - dane za styczeń 2011 r.). 4. Wymagania dotyczące projektu double billboardu: - projekt graficzny powinien być przygotowany zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, zawartymi w aktualnym Poradniku dla Beneficjenta. Logotypy i oznaczenia muszą być opracowane zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, - szata graficzna powinna być zgodna z kolorystyką zawartą w Koncepcji Subregionalnego Produktu Turystycznego - Bory Dolnośląskie, - Wykonawca przygotuje jednolity projekt - do zatwierdzenia przez Zamawiającego - dla wszystkich double billboardów. Częścią podlegającą zmianie są następujące elementy treści reklamy: nazwy, terminy i miejsca, w których będą się odbywać imprezy, ewentualnie zdjęcia. 5. Minimalna zawartość merytoryczna reklamy: - nazwy, terminy i miejsca, w których będą się odbywać imprezy, - zdjęcia, - tytuł projektu, - informacja o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, - logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, - logotyp subregionu, zgodny z Koncepcją Subregionalnego Produktu Turystycznego - Bory Dolnośląskie. 6. Terminy emisji reklamy: - pierwszy double billboard: od 4 czerwca 2011 r. do 3 lipca 2011 r. - drugi double billboard: od 26 lipca 2011 r. do 25 sierpnia 2011 r. - trzeci double billboard: od 5 sierpnia 2011 r. do 4 września 2011 r. - czwarty double billboard: od 12 sierpnia 2011 r. do 11 września 2011 r. 7. Wymagania dotyczące raportu: Wykonawca sporządzi każdorazowo raport z emisji reklamy (każdego double billboardu). Raport będzie zawierał następujące informacje: - liczba odsłon, - liczba unikalnych użytkowników, - liczba przejść na stronę internetową projektu. Łączna liczba raportów: 4. Termin przekazania raportów: do 5 dni roboczych od ostatniego dnia emisji każdego double billboardu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca winien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -dla osób prowadzacych działalność gospodarczą, - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2A do Oferty - dla osób fizycznych. Spełnienie tego warunku będzie odbywało się w oparciu o formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca winien przedłożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2A do Oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 59-700 Bolsławiec pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 59-700 Bolsławiec pok. nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Projekt nr RPDS.06.05.00-02-014/10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.