Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Wieliczka: Dostawa tonerów i tuszów do drukarek
Numer ogłoszenia: 82373 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego , ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i tuszów do drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę, rozładunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego artykułów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych kaset po dostarczonych artykułach eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakie muszą spełniać oferowane artykuły oraz ich ilości opisano w załączniku nr 4- Formularz cenowy Dostawy będą realizowane sukcesywnie, każdorazowo na podstawie szczegółowego, pisemnego zamówienia składanego drogą elektroniczną lub faxem. Dostarczając kolejną partię artykułów eksploatacyjnych, Wykonawca będzie odbierał za pokwitowaniem zużyte kasety z wcześniejszych dostaw. Koszty transportu do siedziby Zamawiającego, koszty transportu zwracanych kaset oraz ewentualne koszty utylizacji ponosi Wykonawca. Oferowane artykuły eksploatacyjne muszą być wysokiej jakości fabrycznie nowe opakowane w sposób zabezpieczający przed zmoczeniem i zniszczeniem. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie artykuły bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe a ponadto nieregenerowane. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych (innych niż wyprodukowanych przez producentów urządzeń w których będą stosowane). Pod pojęciem równoważne Zamawiający rozumie artykuły kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione, o parametrach fizycznych, technicznych: pojemność tonera, wydajność i jakość druku ,temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu oraz szczelności obudowy (zwłaszcza podczas wstrząsania tonerem zgodnie z instrukcją obsługi) równych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia w których tonery(tusze) będą stosowane, oraz ich użycie nie spowoduje utraty uprawnień wynikających z gwarancji producenta sprzętu. Artykuł równoważny musi być artykułem fabrycznie nowym, nieregenerowanym i nie posiadającym żadnych elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych, etykiety w języku polskim, logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do stosowania-min 12 miesięcy od daty dostawy oraz wykaz kompatybilności produktu z urządzeniami drukującymi. W przypadku gdy oryginalne artykuły eksploatacyjne monitorują proces druku i zużycia tonera produkt równoważny musi posiadać analogiczną możliwość. W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego co do równoważności zaoferowanych artykułów udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wymagania stawiane Wykonawcy. 2.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji urządzenia, do którego są przeznaczone. 3.Wykonawca, który zaproponuje artykuły równoważne przyjmuje pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych artykułów. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, którego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (również naprawę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od zgłoszenia Wykonawcy (drogą elektroniczna lub faksem) przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Wykonawca poniesienie koszty związane z naprawą. W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa Wykonawca wymieni drukarkę na nową na własny koszt. Koszt transportu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne: 1 Brother HL 2250 DN TN-2220 Toner czarny 230 2 Hewlett Packard LaserJet P 1020 Q2612A Toner czarny 54 3 Hewlett Packard LaserJet P 1102 CE285A Toner czarny 7 4 Hewlett Packard Laser Jet P 1005 CB435A Toner czarny 6 5 Hewlett Packard DeskJet 845c C6615DE Tusz czarny 4 6 Hewlett Packard DeskJet 845c C6625DE Tusz kolor 3 7 Hewlett Packard LaserJet P1606d CE278A Toner czarny 5 8 Hewlett Packard LaserJet CP 1025 CE310A Toner czarny 4 9 Hewlett Packard LaserJet CP 1025 CE313A Toner czerwony 4 10 Hewlett Packard LaserJet CP 1025 CE312A Toner żółty 4 11 Hewlett Packard LaserJet CP 1025 CE311A Toner niebieski 4 12 Brother HL-5240L TN3170 (7000 str) Toner czarny 2 13 Hewlett Packard LaserJet P2055 SIWZ Toner czarny 7 14 Hewlett Packard LaserJet 1600 Q6000A Toner czarny 1 15 Hewlett Packard DeskJet D1660 CC640EE Tusz czarny 5 16 Hewlett Packard DeskJet D1660 CC643EE Tusz kolor 5 17 Hewlett Packard DeskJet 5150 C6656A Tusz czarny 6.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oąświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO w WIELICZCE
ul. Szpunara 20 ; 32-020 Wieliczka ,Dział Administracji pok.115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO w WIELICZCE ul. Szpunara 20 ; 32-020 Wieliczka ,Dział Administracji pok.115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.