Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-13
Opole: P/3/2015 ZAKUP I DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
Numer ogłoszenia: 82426 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18084 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/3/2015 ZAKUP I DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Zamawiającego z siedzibą ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 18 pakietów: PAKIET 1 - STRZYKAWKI PAKIET 2 - STRZYKAWKI do pomp infuzyjnych PAKIET 3 - STRZYKAWKI PAKIET 4 - STRZYKAWKI do aparatu do gazometrii ABL80 BASIC PAKIET 5 - IGŁY, KANIULE PAKIET 6 - ZESTAWY DO WKŁUCIA CENTRALNEGO PAKIET 7 - CEWNIKI DO ODSYSANIA I MASKI TLENOWE PAKIET 8 - PRZYRZĄDY DO INFUZJI PAKIET 9 - PRZEDŁUŻACZE DO POMPI PAKIET 10 - POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT PAKIET 11 - KIELISZKI DO LEKARSTW PAKIET 12 - NICI CHIRURGICZNE PAKIET 13 - KUBKI POJNIKI PAKIET 14 - SZCZOTECZKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK PAKIET 15 - RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE PAKIET 16 - MYJKI DO MYCIA CIAŁA PACJENTA PAKIET 17 - CEWNIKI UROLOGICZNE I WORKI NA MOCZ PAKIET - 18 PRZEDŁUŻENIE GIĘTKIE. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na ww. sprzęt medyczny. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguły. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Termin wykonania zamówienia dla wszystkich pakietów poza 3 i 10: 12 m-cy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 13 lutego 2015 r. Zamawiający informuje, iż wskazana data rozpoczęcia realizacji umowy jest tylko datą przewidywaną rozpoczęcia realizacji zamówienia. 5.2 Termin wykonania zamówienia dla pakietów 3 i 10: 12 m-cy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 27 marca 2015 r. 5.3 Termin wykonania zamówień cząstkowych dla wszystkich pakietów: max do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego zgodnie z postanowieniami wzoru umowy - załącznik nr 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 - STRZYKAWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11a, BIAŁA PISKA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10776,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10221,76
Oferta z najniższą ceną: 10000,80 / Oferta z najwyższą ceną: 11269,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2 - STRZYKAWKI do pomp infuzyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2122,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1978,56
Oferta z najniższą ceną: 1978,56 / Oferta z najwyższą ceną: 5081,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET 3 - STRZYKAWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Spółka z. o. o., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2370,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2012,04
Oferta z najniższą ceną: 2012,04 / Oferta z najwyższą ceną: 2012,04
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET 5 - IGŁY, KANIULE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
- J. CHODACKI, A. MISZTAL MEDICA Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 4A, 59-300 LUBIN, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78949,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67465,01
Oferta z najniższą ceną: 67465,01 / Oferta z najwyższą ceną: 94192,63
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET 7 - CEWNIKI DO ODSYSANIA I MASKI TLENOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24154,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16964,37
Oferta z najniższą ceną: 16705,71 / Oferta z najwyższą ceną: 19620,90
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET 8 - PRZYRZĄDY DO INFUZJI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
- J. CHODACKI, A. MISZTAL MEDICA Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 4A, 59-300 LUBIN, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37601,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37356,12
Oferta z najniższą ceną: 37356,12 / Oferta z najwyższą ceną: 50384,16
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: PAKIET 9 - PRZEDŁUŻACZE DO POMP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11a, BIAŁA PISKA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1518,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1506,17
Oferta z najniższą ceną: 1506,17 / Oferta z najwyższą ceną: 1506,17
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: PAKIET 11 - KIELISZKI DO LEKARSTW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zarys International Group Sp. z o. o. sp. komandytowa , 41-808 Zabrze, ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 440,64
Oferta z najniższą ceną: 440,64 / Oferta z najwyższą ceną: 440,64
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: PAKIET 12 - NICI CHIRURGICZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zarys International Group Sp. z o. o. sp. komandytowa, ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 372,60
Oferta z najniższą ceną: 372,60 / Oferta z najwyższą ceną: 413,10
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: PAKIET 13 - KUBKI POJNIKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Spółka z. o. o., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 453,60
Oferta z najniższą ceną: 453,60 / Oferta z najwyższą ceną: 712,80
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: PAKIET 14 - SZCZOTECZKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o. o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161,16
Oferta z najniższą ceną: 161,16 / Oferta z najwyższą ceną: 170,64
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: PAKIET 15 - RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zarys International Group Sp. z o. o. sp. komandytowa, ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4303,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4268,16
Oferta z najniższą ceną: 4268,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4527,43
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: PAKIET 16 - MYJKI DO MYCIA CIAŁA PACJENTA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z o. o., ul. Winogrady 118, 61-626 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 442,80
Oferta z najniższą ceną: 442,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1279,20
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: PAKIET 17 - CEWNIKI UROLOGICZNE I WORKI NA MOCZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11a, BIAŁA PISKA, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8514,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8728,32
Oferta z najniższą ceną: 8728,32 / Oferta z najwyższą ceną: 10127,16
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: PAKIET - 18 PRZEDŁUŻENIE GIĘTKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zarys International Group Sp. z o. o. sp. komandytowa, ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 379,08
Oferta z najniższą ceną: 379,08 / Oferta z najwyższą ceną: 645,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.