Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Poznań: Przetarg nieograniczony na usługę administrowania nieruchomościami będącymi własnością Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu, położonych w Lesznie przy ul. Rejtana 117-121 i Ks. Marciniaka 1-10.
Numer ogłoszenia: 82428 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę administrowania nieruchomościami będącymi własnością Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu, położonych w Lesznie przy ul. Rejtana 117-121 i Ks. Marciniaka 1-10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, usługi polegającej na administrowaniu następującymi nieruchomościami: 1)przy ul. Ks. Marciniaka 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 w Lesznie, budynki wybudowano w 1999 roku, nr działki: 2/41,ark.mapy:42 o powierzchni działki 1.6071ha, KW nr 37815, zabudowaną budynkami mieszkalnymi o pow. mieszkalnej: 5.956,50 m2. Całkowita powierzchnia budynków wynosi: 8.012,80m2. Łączna ilość mieszkań wynosi 128. 2)przy ul. Rejtana 117,118,119,120,121 w Lesznie, budynki wybudowano w 2003r. nr działki: 14/26, ark.mapy:125 o powierzchni 0.4534 ha, KW 44113,zabudowaną budynkiem mieszkalnym o pow. mieszkalnej: 2.768,20 m2. Całkowita powierzchnia budynku wynosi: 3.855,20m2. Łączna ilość mieszkań wynosi 60. Budynki 4 kondygnacyjne, wyposażone są w instalację elektryczną, zimną i ciepłą wodę, instalację kanalizacyjną, instalację domofonową, centralne ogrzewanie (zasilane przez węzeł cieplny), budynki nie posiadają dźwigów osobowych, nie posiadają instalacji gazowej. Budynki są podpiwniczone wyposażone w suszarnie, pralnie i wózkarnie. 3)nieruchomości niezabudowane przy ul. Rejtana w Lesznie nr działek: 12/51 pow.0.6262, działka 14/25 pow. 0.1597 i działka 14/27 pow.0.2925 ark.mapy:125, KW 40566.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.30.00 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 700,00 zł słownie: jedentysiącsiedemsetzłotych 00/100. 2.Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3.gwarancjach bankowych 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr IBAN PL 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu ul. Składowa 5, 61-888 Poznań. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.03.2012 r. do godziny 12.00. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy, w formie oryginału, załączyć do oferty lub dostarczyć do Zamawiającego przed datą i godziną złożenia ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia- posiadanie doświadczenia z zakresu administrowania lub zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi o liczbie mieszkań nie mniejszej niż 200 lokali mieszkalnych, co najmniej przez okres ostatnich 3 lat z podaniem lokalizacji tych nieruchomości.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- posiadania lub możliwości utworzenia siedziby, stanowiącej biuro obsługi mieszkańców-klienta czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku nie krócej niż 6 godzin dziennie od godz. : 8oo do 14oo w tym co najmniej jeden dzień do godz. 1700, znajdującej się nie dalej niż 5 km od administrowanych nieruchomości.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie licencji zarządcy nieruchomości
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota ubezpieczenia musi wynosić minimum 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany na każdej stronie formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp- załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz prac jakie będą zlecane podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Opłacona polisa ubezpieczeniowa OC lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejsza niż 50 tys. złotych. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Dokument potwierdzający posiadanie licencji zarządcy nieruchomości. ( może być kserokopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę). 8. Pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Jeśli dotyczy. W przypadku złożenia oferty wspólne, Wymaga się aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w pkt2,3). 9.Wykaz zarządzanych nieruchomości o zasobach nie mniejszych niż 200 mieszkań w okresie ostatnich 3 lat. 10. Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zapewnienia siedziby, stanowiącej biuro obsługi mieszkańców-klienta czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku nie krócej niż 6 godzin dziennie od godz. : 8oo do 14oo w tym co najmniej jeden dzień do godz. 1700, znajdującej się nie dalej niż 5 km od administrowanych nieruchomości. 11. Oświadczeniu o udostępnieniu, dysponowaniu telefonu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadaniem możliwości przesyłania informacji faksem lub droga elektroniczną. 12. Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zapisów umowy mogą być wprowadzone na zasadach obowiązujących w art. 144 ust.1. Prawa zamówień publicznych, w formie pisemnej (aneks do umowy). Zmiany zapisów mogą dotyczyć przypadków: - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Zamawiającego bez zmian samego Zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -dopuszczalna jest zmiana ceny w przypadku zmian stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich (z podziałem na 20 części)
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD.
- dostawa artykułów tekstylnych dla domów akademickich Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu - 3 części
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa pieczywa
- Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu SEP(L)-IR/SE, symulatorze FNPT II-IR/SE, do lic. ATPL(A) na okres 12 mies(części)
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.