Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-13
Kraków: Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 82433 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie , ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 424 61 27, 4246500, faks 12 424 61 47, 6345719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń Archiwum Zakładowego oraz Sali Obsługi Klientów w budynkach Oddziału ZUS Kraków. 1.1. Wykonawca dostarczy klimatyzatory i przekaże Zamawiającemu protokołem odbioru po zainstalowaniu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 1.2. Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego dokumentację powykonawczą (z naniesieniem na rzutach kondygnacji budynku miejsc instalacji urządzeń, tras zasilania elektrycznego, obiegu czynnika chłodzącego oraz odprowadzenia skroplin) w formie graficznej w ilości 1 szt. osobno dla części I i części II + wersje elektroniczne na jednym nośniku optycznym (płyta CD lub DVD), z prawem do kopiowania. Dokumentacje na nośniku elektronicznym winny być zapisane w formatach umożliwiających ich odtworzenie w aplikacjach AutoCad, Microsoft Word oraz w formacie PDF. 1.3. Wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim) certyfikaty i deklaracje zgodności z Polskimi Normami PN-83/B-03430, PN-78/B-03421 i PN-87/B-02151.02, które przekazane zostaną Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z obowiązującymi w jego zakresie normami branżowymi i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690) z późniejszymi zmianami oraz przepisami o substancjach zubożających warstwę ozonową. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z należytą ostrożnością, wyłącznie w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji. Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia budynku Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1) 2 200,00 zł - Część I; 2) 2 200,00 zł - Część II.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (wg zał. nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę i montaż instalacji klimatyzacyjnych na kwotę minimum 70 000,00 PLN brutto; Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego Wykazu dostaw, wraz z dowodem/dowodami ich należytego wykonania (wg zał. nr 7 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych (wg zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg zał. nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie j.w. Formularz ofertowy, wg załącznika nr 2/I - na Część I, lub 2/II - na Część II; Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) określające zakres umocowania dla osoby/osób podpisujących ofertę - jeżeli umocowanie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez podanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych; Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu/zawarcia umowy dla pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp (dotyczy m.in. spółek cywilnych i konsorcjów)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres gwarancji - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Krakowie
ul. Pędzichów 27
pok.127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w pok. 127 (I piętro) - Centrum Zamówień Publicznych w ZUS O/Kraków, ul. Pędzichów 27.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów do pomieszczeń Archiwum Zakładowego w Inspektoracie ZUS Kraków - Łagiewniki, ul. Zakopiańska 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybrany Wykonawca na podstawie specyfiki pomieszczenia i poniższych warunków Zamawiającego zaprojektuje i wykona wraz z montażem instalację klimatyzacyjną typu split w pomieszczeniu Archiwum Zakładowego Oddziału ZUS w Krakowie (drugie piętro Inspektoratu ZUS Kraków-Łagiewniki). Zaprojektowana instalacja musi zapewniać możliwość odpowiedniego schłodzenia pomieszczenia w okresie letnim. Pomieszczenie zagospodarowane jest poprzez regały jezdne. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1/I do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w pomieszczeniu 21 i Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS Kraków - Nowa Huta, os. Teatralne 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybrany Wykonawca na podstawie specyfiki pomieszczeń i poniższych warunków Zamawiającego zaprojektuje i wykona wraz z montażem instalację klimatyzacyjną typu split w pomieszczeniu Sali Obsługi Klientów oraz przyległym do niej pomieszczeniu 21 na parterze Inspektoratu ZUS Kraków-Nowa Huta, w którym przebywają pracownicy i klienci Zakładu. Zaprojektowana instalacja musi zapewniać możliwość odpowiedniego schłodzenia pomieszczenia w okresie letnim. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1/II do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa przenośnego spektrometru Ramana dla WIMIC AGH -DE-dzp.272-324/24
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-23/24
- dostawa precyzyjnej przecinarko-szlifierki dla WO - DE-dzp.272-280/24
- DOSTARCZENIE LAMP CZOŁOWCH LED
- Wykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych, związanych z modernizacją i dostosowaniem pracowni zawodowych w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu "Zawodowa Małopolska".
- Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy w miejscowości Zaporze
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów typu naściennego w budynkach zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w rejonie odpowiedzialności 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gminie Ornontowice w ramach zadania pn: "Inicjatywa antysmogowa w Gminie Ornontowice 2024"
- Zakup i dostawa urządzeń warsztatowych dla KPW Świnoujście
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.