Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Lubań: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu
Numer ogłoszenia: 82443 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Lubaniu , ul. Podwale 1, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 722 93 50, faks 0-75 722 93 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu kg/rok. Część I nabiał Mleko w proszku odtłuszczone 275 kg, Ser twaróg półtłusty 410 kg, Ser topiony 770 kg. Część II tłuszcze Margaryna do smarowania pieczywa 3740 kg, Margaryna 250g. 120 kg, Olej roślinny jadalny 725 litr. Cześć III różne artykuły spożywcze Marmolada wieloowocowa 460 kg, Syrop owocowy 1100 L, Woda źródlana niegazowana 774 L, Ketchup 110 kg, Bulion drobiowy 75 kg, Bulion wołowy 55 kg, Zupa barszcz biały 50 kg, Proszek do pieczenia 10 kg, Rosół jarzynowy 75 kg, Zupa pieczarkowa 50 kg, Zupa grzybowa 63 kg, Zupa żurek 25 kg, Sól 600 kg, Musztarda182 kg, Ocet spirytusowy 100 L, Aromak 225 kg, Koper 15 kg, Czosnek mielony 40 kg, Majeranek 5 kg, Liść laurowy 5 kg, Liść pietruszki 10 kg, Papryka ostra mielona 15 kg, Pieprz prawdziwy mielony 30 kg, Ziele angielskie 5 kg, Groch łuszczony 160 kg, Fasola Jaś opak.170 kg, Przyprawa do mięsa 37,5 kg, Przyprawa do bigosu 30 kg, Przyprawa do zup w płynie 560 Litr. Część IV artykuły zbożowe, skrobiowe, przemiału ziarna i makaron Kasza jęczmienna 915 kg, Kasza manna 135 kg, Mąka pszenna 1160 kg, Mąka ziemniaczana 35 kg, Ryż biały łuskany 1050 kg, Płatki owsiane 140 kg, Makaron 1800 kg. Część V konserwy mięsne, rybne Konserwa mięsna typu mielonka 300 g-330 kg, Pasztet drobiowy z pomidorami 100-135 g-100 kg, Pasztet drobiowy z papryką 100-135 g-100 kg, Paprykarz szczeciński 130-140 g-300 kg. Część VI ryby Ryba mrożona tusza 60 kg, Filet śledziowy ala matjas 20 kg, Burgery rybne panierowane 200 kg. Część VII jaja kurze 19500 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.85.11.00-9, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.20.00.00-0, 03.14.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Lubaniu
ul. Podwale 1
59-800 Lubań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Lubaniu ul. Podwale 1 59-800 Lubań - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I nabiał Mleko w proszku odtłuszczone 275 kg,Ser twaróg półtłusty 410 kg,Ser topiony 770 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II tłuszcze Margaryna do smarowania pieczywa 3740 kg, Margaryna 250g. 120 kg, Olej roślinny jadalny 725 litr..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć III różne artykuły spożywcze Marmolada wieloowocowa 460 kg, Syrop owocowy 1100 kg, Woda źródlana niegazowana 774 L, Ketchup 110 kg, Bulion drobiowy 75 kg, Bulion wołowy 55 kg, Zupa barszcz biały 50 kg, Proszek do pieczenia 10 kg, Rosół jarzynowy 75 kg, Zupa pieczarkowa 50 kg, Zupa grzybowa 63 kg, Zupa żurek 25 kg, Sól 600 kg, Musztarda182 kg, Ocet spirytusowy 100 L, Aromak 225 kg, Koper 15 kg, Czosnek mielony 40 kg, Majeranek 5 kg, Liść laurowy 5 kg, Liść pietruszki 10 kg, Papryka ostra mielona 15 kg, Pieprz prawdziwy mielony 30 kg, Ziele angielskie 5 kg, Groch łuszczony połówki160 kg, Fasola Jaś opak.170 kg, Przyprawa do mięsa 37,5 kg, Przyprawa do bigosu 30 kg, Przyprawa do zup w płynie 560 Litr..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV artykuły zbożowe, skrobiowe, przemiału ziarna i makaron Kasza jęczmienna 915 kg, Kasza manna 135 kg, Mąka pszenna 1160 kg, Mąka ziemniaczana 35 kg, Ryż biały łuskany 1050 kg, Płatki owsiane 140 kg, Makaron 1800 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V konserwy mięsne, rybne Konserwa mięsna typu mielonka 300 g-330 kg, Pasztet drobiowy z pomidorami 100-135 g-100 kg, Pasztet drobiowy z papryką 100-135 g-100 kg, Paprykarz szczeciński 130-140 g-300 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI ryby Ryba mrożona tusza 60 kg, Filet śledziowy ala matjas 20 kg, Burgery rybne panierowane 200 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych różnych dla Aresztu Śledczego w Lubaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII jaja jaja kurze 19500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Świadczenie w 2025 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu do schroniska z usługami opiekuńczymi
- Obsługa weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt małych (psy, koty) Związku Gmin "Kwisa" w Przylasku 18, gmina Platerówka
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Produkty zwierzęce i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.