To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów
służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 82479 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36813 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego. 2. Kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi. 3. Zamawiający pod pojęciem pojazd służbowy rozumie: samochód osobowy, osobowo - terenowy; samochód typu furgon oraz autobus. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) w zakresie części 1, 3 - 27: mycie podstawowe pojazdu osobowego, osobowo - terenowego lub typu furgon (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 2 razy w jednym miesiącu (dwa mycia jednego pojazdu służbowego w danej części w jednym miesiącu - mycie podstawowe), przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie: - mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących; - płukanie i osuszenie nadwozia po umyciu oraz - odkurzanie wnętrza pojazdu, czyszczenie deski rozdzielczej oraz tworzyw sztucznych użytych do wykończenia wnętrza samochodu przy każdym myciu, wraz z kosztami stosowanych środków i robocizny; b) w zakresie części 1A, 2: mycie podstawowe autobusu (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 1 raz w jednym miesiącu (jedno mycie jednego autobusu w danej części w jednym miesiącu - mycie podstawowe), przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie zewnętrzne autobusu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących oraz jego płukanie, wraz z kosztami stosowanych środków i robocizny. 5. Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia należy do obowiązków Wykonawcy. Niedopuszczalne jest aby kierowca lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywał samodzielnie czynności, o których mowa w ppkt 4 powyżej na myjni Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia w: - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu); - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu); - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia, na myjni samochodowej samoobsługowej, myjni mobilnej oraz myjni, w których usługi rozliczane są wyłącznie gotówkowo. 8. Myjnia, na której będą świadczone usługi będące przedmiotem zamówienia, musi gwarantować bezusterkowe mycie pojazdów, w tym wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. 9. Jeden cykl mycia podstawowego (w zakresie, o którym mowa w ppkt 4 powyżej): a) w przypadku myjni automatycznych, portalowych, tunelowych: - samochodu osobowego, samochodu osobowo - terenowego, samochodu typu furgon - nie powinien przekroczyć 30 minut; - autobusu - nie powinien przekroczyć 50 minut; b) w przypadku myjni ręcznych: - samochodu osobowego, samochodu osobowo - terenowego, samochodu typu furgon - nie powinien przekroczyć 35 minut; - autobusu - nie powinien przekroczyć 60 minut. 10. Myjnia Wykonawcy musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001, nr 62, poz. 627, z późn. zm.). 11. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), minimum 8 godz. dziennie. Zamawiający dopuszcza również możliwość świadczenia usług w okresie dni wolnych od pracy oraz świąt. 12. Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością (po zakończeniu mycia pojazdu, który aktualnie znajduje się na stanowisku mycia), bez wcześniejszego uzgadniania terminu przyjazdu na myjnię. 13. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych, osobowo - terenowych, typu furgon, autobusów (w zależności od części przedmiotu zamówienia), pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni. 14. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowe ilości usług oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego w trakcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, w tym m. in. za uszkodzenia i zarysowania karoserii pojazdów i innych części pojazdu umiejscowionych na zewnątrz pojazdu (w tym pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny dachowe i oznakowania policyjne) oraz w jego wnętrzu, za szkody wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi chemicznymi środkami myjącymi/ czyszczącymi, do wysokości powstałej szkody. 17. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.: maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Dopuszczalna jest realizacja umowy o wartości niższej niż określona w zawartej umowie (mniejsza ilość usług w przypadku zniszczenia lub wycofania z eksploatacji pojazdów Zamawiającego), z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości brutto umowy. 18. Termin płatności: przelewem, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego wraz z drukiem rozliczeniowym wykonanych usług w danym miesiącu. 19. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 6 do SIWZ. 20. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. II. OFERTY CZĘŚCIOWE: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 28 części: 1) część 1 - KWP Gorzów Wlkp. 2) część 1A - KWP Gorzów Wlkp. (Autobusy) 3) część 2 - KWP Wydział Konwojowy Sekcja Zielona Góra (Autobusy) 4) część 3 - KMP Gorzów Wlkp. 5) część 4 - KP Kostrzyn n/O 6) część 5 - KMP Zielona Góra 7) część 6 - KP Sulechów 8) część 7 - KPP Krosno Odrzańskie 9) część 8 - KP Gubin 10) część 9 - KPP Międzyrzecz 11) część 10 - KP Skwierzyna 12) część 11 - PP Trzciel 13) część 12 - KPP Nowa Sól 14) część 13 - KP Kożuchów 15) część 14 - KPP Słubice 16) część 15 - KP Rzepin 17) część 16 - KPP Strzelce Kraj. 18) część 17 - KPP Sulęcin 19) część 18 - KPP Świebodzin 20) część 19 - PP Zbąszynek 21) część 20 - KPP Wschowa 22) część 21 - KP Sława 23) część 22 - KPP Żagań 24) część 23 - KP Szprotawa 25) część 24 - KPP Żary 26) część 25 - KP Lubsko 27) część 26 - PP Trzebiel 28) część 27 - PP Przewóz. III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 29.02.2016r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 25
Nazwa: KP Lubsko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Myjnia - Wulkanizacja s.c. Waldemar Gotlib, Bożena Gotlib, ul. Żagańska 24, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13896,00
Oferta z najniższą ceną: 13896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13896,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: KPP Żary
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maciej Marciniak Firma Handlowo Usługowa "MOTOTEAM"
jakie przetargi wygrała firma
Maciej Marciniak Firma Handlowo Usługowa "MOTOTEAM"
- Firma Handlowo Usługowa MotoTeam, ul. Kilińskiego 32, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27408,00
Oferta z najniższą ceną: 27408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27408,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: KPP Wschowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przewozy Pasażerskie MARKO-BUS Marek Obuchowicz, ul. Wawelska 7/4, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9840,00
Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: KPP Sulęcin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maszoński Logistic Sp. z o. o. Sp. k., ul. Lipowa 27, 69-200 Sulęcin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19296,00
Oferta z najniższą ceną: 19296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19296,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: KMP Gorzów Wlkp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANS-POZ S.A., ul. Świerkowa 2, Niepruszewo, 64-320 Buk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30816,00
Oferta z najniższą ceną: 30816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44448,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: część nr 1A - KWP Gorzów Wlkp. (Autobusy)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANS-POZ S.A., ul. Świerkowa 2, Niepruszewo, 64-320 Buk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2160,00
Oferta z najniższą ceną: 2160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: KP Rzepin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sprzedaż Detaliczna Czesława Święcicka, ul. B. Chrobrego 24c/7, 69-110 Rzepin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10248,00
Oferta z najniższą ceną: 10248,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10248,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: KWP Gorzów Wlkp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANS-POZ S.A., ul. Świerkowa 2, Niepruszewo, 64-320 Buk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411492,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30072,00
Oferta z najniższą ceną: 27120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzętom
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.