eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoREMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NIŻAŃSKIEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Nisko: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NIŻAŃSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 82480 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku , Racławice ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415416, faks 015 8415416.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NIŻAŃSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NIŻAŃSKIEGO: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji kationowej, wyboje o głębokości do 2,0 cm w ilości - 2350 m2, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji kationowej - rakowizny w ilości - 3000 m2, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej, wyboje o głębokości powyżej 2,0 cm w ilości - 124,00 t..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 późn. zm. ). 2.Wykonawca musi udowodnić, że ma do dyspozycji wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. Pod względem doświadczenia kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania. Lp Stanowisko Całkowite doświadczenie (liczba lat) Jako kierownik podobnych robót (liczba lat) Minimalna liczba personelu 1. Kierownik robót 5 3 1 2. Majster robót 3 2 1 Na potwierdzenie należy dołączyć wykaz kierownictwa firmy oraz wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia na załączniku nr 2 zgodnie z pkt. 4 ppkt.4.4 SIWZ. 3. Wykonawca musi udowodnić, że posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprzętu wymaganego do wykonania zadania - remonter. 4. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia - potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, oryginał lub kserokopia potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy ( aktualność winna być potwierdzona przez organ wydający z datą potwierdzenia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty ). 2. W przypadku wspólnego występowania o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, od każdego podmiotu, Zamawiający żąda spełnienia warunków określonych w niniejszej specyfikacji i ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oświadczenie wykonawcy, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty. 4. Wykaz personelu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji ( kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami). 5. Wykaz sprzętu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł pozyskania. W przypadku sprzętu wynajmowanego, dzierżawionego należy dołączyć odpowiednie umowy potwierdzające, że jednostki sprzętowe są w dyspozycji wykonawcy. 6. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami za poszczególne elementy zamówienia oraz wartością stanowiącą cenę oferty na załączniku stanowiącym integralną część oferty. 7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia - potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom przy czym podmiot wykonujący wskazane części zamówienia winien posiadać uprawnienia i dokumenty o których mowa powyżej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt 4 SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą ( spełnia - nie spełnia ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt 4 SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą (spełnia - nie spełnia ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt 4 SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą ( spełnia - nie spełnia ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku, Racławice, ul Rudnicka 15, 37-400 Nisko..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku, Racławice, ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko, Sekretariat..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.