Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Jaworzyna Śląska: Remont drogi powiatowej nr 2886D na odcinku /Siedlimowice/ - Gołaszyce .... Śmiałowice
Numer ogłoszenia: 82482 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego , ul. Powstańców 12, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8514070.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2886D na odcinku /Siedlimowice/ - Gołaszyce .... Śmiałowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem drogi powiatowej nr 2886D na odcinku /Siedlimowice/ - Gołaszyce ... Śmiałowice w km 1+240 - 2+010 i 2+850 - 3+380. Długość 1,3 km. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - korytowanie, - wykonanie elementów odwodnienia, - wykonanie podbudowy, - wykonanie podbudowy, warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego wykonanego z MMA, - uzupełnienie poboczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest, aby kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane. Do oferty należy dołączyć również ważne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dotyczy kierownictwa robót. - posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej trzech zadań dotyczących wykonania robót związanych z remontem nawierzchni na odcinku min. 1000m. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy P.z.p, - aktualny odpis z własciwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenie z ZUS i US, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, - dokument potwierdzający, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów dla kierownika robót, wykaz wykonanych robót, - dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdps.swidnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego
ul. Powstańców 12
58-100 Świdnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 7 58-100 Świdnica III piętro pok. 308.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.