eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa kompleksowa sprzątania obiektów KWP oraz obiektów jednostek podległych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Wrocław: Usługa kompleksowa sprzątania obiektów KWP oraz obiektów jednostek podległych
Numer ogłoszenia: 82482 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowa sprzątania obiektów KWP oraz obiektów jednostek podległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowa sprzątania obiektów KWP oraz obiektów jednostek podległych Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w częściach 6,7,8,9 (Karpacz), 10 (Kowary) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku. 2. Postępowanie zostało podzielone na 11 niżej opisane części: 2.1. Część 1 zamówienia Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 1033,08m2; oraz Komenda Wojewódzka Policji ul. Połbina 1 (Budynek E), 54-151 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 3 817,80m2. 2.2. Część 2 zamówienia Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu II KP, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 190,06m2; oraz Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu PDOZ, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7m2. 2.3. Część 3 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Legnicy, ul. Stroma 4, 59-220 Legnica. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 216m2. 2.4. Część 4 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi - PPI Wojcieszów ul. Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 85m2. 2.5. Część 5 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Gaworzycach, ul. Główna 16 A, 59-180 Gaworzyce. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 172,76m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Grębocicach, ul. Bankowa 2, 59-150 Grębocice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 72m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Radwanicach ul. Przemysłowa 21, 59-160 Radwanice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 98m2. 2.6. Część 6 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie PP w Wiązowie, ul. Pocztowa 2, 57-120 Wiązów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 194,92m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 12m2. 2.7. Część 7 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze, ul. Spółdzielcza 43, 58-500 Jelenia Góra. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 668,20m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 38,32m2. 2.8. Część 8 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Szklarskiej Porębie ul. Buczka 1, 58-580 Szklarska Poręba. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 605,55m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 761,05m2. 2.9. Część 9 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Podgórzyn ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48m2. oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 746,11m2 Powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68m2. 2.10. Część 10 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Mysłakowicach, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,45m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Kowarach, ul. Sienkiewicza 7, 58-530 Kowary. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 452,49m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego (zamiatanie i odśnieżanie wg potrzeb): 938,32m2. 2.11. Część 11 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD III, pl. 1000-lecia 1, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 81m2; oraz Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD II, ul. Budziszyńska 9 A, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 112m2; oraz KPP Głogów RD I, ul. Kosmonautów Polskich 3-5, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 146m2. 3. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - w zależności od części, której oferta dotyczy; 2. Oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, VII i VIII; 3. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 4 W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 6.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 6.4. Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 3 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: wejście od ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Część 1 zamówienia :Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 1033,08m2; oraz Komenda Wojewódzka Policji ul. Połbina 1 (Budynek E), 54-151 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 3 817,80m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Część 2 zamówienia Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu II KP, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 190,06m2; oraz Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu PDOZ, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Część 3 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Legnicy, ul. Stroma 4, 59-220 Legnica. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 216m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Część 4 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi - PPI Wojcieszów ul. Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 85m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Część 5 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Gaworzycach, ul. Główna 16 A, 59-180 Gaworzyce. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 172,76m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Grębocicach, ul. Bankowa 2, 59-150 Grębocice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 72m2; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Radwanicach ul. Przemysłowa 21, 59-160 Radwanice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 98m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w częściach 6,7,8,9 (Karpacz), 10 (Kowary) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku. 2.6. Część 6 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie PP w Wiązowie, ul. Pocztowa 2, 57-120 Wiązów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 194,92m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 12m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w częściach 6,7,8,9 (Karpacz), 10 (Kowary) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku. Część 7 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze, ul. Spółdzielcza 43, 58-500 Jelenia Góra. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 668,20m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 38,32m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w częściach 6,7,8,9 (Karpacz), 10 (Kowary) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku. Część 8 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Szklarskiej Porębie ul. Buczka 1, 58-580 Szklarska Poręba. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 605,55m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 761,05m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w częściach 6,7,8,9 (Karpacz), 10 (Kowary) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku. Część 9 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Podgórzyn ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48m2. oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 746,11m2 Powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w częściach 6,7,8,9 (Karpacz), 10 (Kowary) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku. Część 10 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Mysłakowicach, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,45m2; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Kowarach, ul. Sienkiewicza 7, 58-530 Kowary. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 452,49m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego (zamiatanie i odśnieżanie wg potrzeb): 938,32m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Część 11 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD III, pl. 1000-lecia 1, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 81m2; oraz Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD II, ul. Budziszyńska 9 A, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 112m2; oraz KPP Głogów RD I, ul. Kosmonautów Polskich 3-5, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 146m2. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 11 części określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.