Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-13
Warszawa: Usługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57)
Numer ogłoszenia: 82495 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 57.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 55 - Wykonawca musi dołączyć dokument stwierdzający, że posiada laboratorium badawcze z akredytacją w zakresie wykonywania testów specjalistycznych zgodnie z normą PN-EN-ISO 17025; Dla pozostałych zadań (1-54 i 56-57): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, - wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadań nr: 1-54, 56-57 Wykonawca musi dołączyć dokumenty poświadczające, że osoby które będą realizowały zamówienie, posiadają kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania napraw bieżących, konserwacji i zostały przeszkolone w zakresie przeglądów technicznych aparatury medycznej/laboratoryjnej będącej przedmiotem zamówienia. Dla zadania nr 55 Wykonawca wykaże, że zatrudnia personel zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymaganiami programu akredytacji tj. DAB-09
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), że: 1) dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi 2) posiada określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe zawierające odpowiednie procedury wykonywania czynności przeglądowych w tym konserwacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia do wykonywania napraw bieżących, konserwacji, przeglądów technicznych aparatury czyli: certyfikaty lub/i zaświadczenia lub/i zezwolenia dla Wykonawcy lub indywidualne dla osób uprawniające do obsługi serwisowej w zakresie aparatury objętej zamówieniem, wzór stanowi załącznik nr 8. Dokumenty poświadczające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Wykonawca dołączy do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, - wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r. Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2013r poz. 231), Zamawiający wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert 1.5. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 1.6. Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia do wykonywania napraw bieżących, konserwacji, przeglądów technicznych aparatury czyli: certyfikaty lub/i zaświadczenia lub/i zezwolenia dla Wykonawcy lub indywidualne dla osób uprawniające do obsługi serwisowej w zakresie aparatury objętej zamówieniem, wzór stanowi załącznik nr 8. Dokumenty poświadczające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Wykonawca dołączy do oferty. 1.7. Ksero Świadectw Sprawdzenia mierników użytych do prac kontrolno-pomiarowych lub oświadczenie stanowiące załącznik nr 9, że przyrządy użyte do sprawdzania dla zachowania wiarygodności wyników badań były poddawane okresowej kontroli metrologicznej. Zgodnie z Zarządzeniem nr 12 Prezesa Głównego Urzędu Miar z 30 marca 1999 r. [15.38.] w sprawie wprowadzenia przepisów metrologicznych o miernikach okres ważności dowodów kontroli metrologicznej mierników. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale III niniejszej SIWZ Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot(y) składający(e) Wykonawcy pisemne zobowiązanie o którym mowa wyżej jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów wymaganych w rozdziale III niniejszej SIWZ Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. A w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w powyższym rozdziale są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę (zgodnie z Rozdz. I pkt.19). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 P. z. p. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww ustawy); Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 pkt 1-3, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b upzp, zamawiający w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów potwierdzających: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b upzp., zamawiający w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należnego wykonania, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej tych podmiotów w zakresie określonym w ogłoszeniu i siwz. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Do podmiotu trzeciego Zamawiający wymaga załączenia dokumentów wskazujących ,że osoby podpisane na oświadczeniach o zobowiązaniu do oddania do dyspozycji zasobów są uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu udostępniającego (na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP). Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dotyczące tych podmiotów, o których mowa w rozdziale III pkt.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, które dotyczy; - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale III pkt.1 Wymagane dokumenty w rozdziale III powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia przez Wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy. Odnośnie dokumentu wymaganego w rozdziale I pkt 17 wymagane jest złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania poszczególnych usług - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie: - zmiany terminu wykonania usługi - Zamawiający może zmienić ilość aparatury medycznej/laboratoryjnej do wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, jeżeli jest to uzasadnione nieprzewidzianymi okolicznościami (np. długotrwała awaria aparatury medycznej/laboratoryjnej, itp.). Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, V piętro p. 508.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylizator plazmowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół z pływającym blatem z włókna węglowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śluza stacjonarna automatyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śluza mobilna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do leczenia nerkozastępczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do podgrzewania krwi i płynów infuzyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sahara z modułem do podgrzewania płynów infuzyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laparoskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do trwałego zamykania naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: diatermia chirurgiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: separator komórkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zadanie 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zadanie 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system Holterowski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: zadanie 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: zadanie 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zadanie 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zadanie 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitor.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zadanie 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: zadanie 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak elektryczny transportowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: zadanie 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kolumna chirurgiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: zadanie 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: zadanie 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: zadanie 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator transportowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: zadanie 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: zadanie 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do znieczulenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: zadanie 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pH-metr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: zadanie 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parownik.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: zadanie 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do podgrzewania materaca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: zadanie 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ogrzewacz kocykowy, urządzenie do konwekcyjnego ogrzewania pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: zadanie 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do podgrzewania materaca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: zadanie 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: detektor przepływu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: zadanie 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: zadanie 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: zadanie 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fiberolaryngoskop, wideokolonoskop, wideobronchoskop, wideogastroskop, wideogastrofiberoskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: zadanie 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: myjnia automatyczna, myjka ultradźwiękowa, aparat elektrochirurgiczny do zastosowań endoskopowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: zadanie 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stacja postprocesingowa, tomograf komputerowy 16-rzędowy, aparat RTG z panelem detekcyjnym, angiograf, aparat USG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: zadanie 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: zadanie 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: zadanie 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG z ramieniem C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: zadanie 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat USG przewoźny ramię C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: zadanie 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat USG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: zadanie 47.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat USG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: zadanie 48.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do oznaczania parametrów krzepnięcia krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: zadanie 49.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do wewnątrznaczyniowego badania naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: zadanie 50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kriostat, komputerowa zamrażarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: zadanie 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prasa automatyczna, rozmrażacz osocza, zgrzewarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: zadanie 52.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgrzewarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: zadanie 53.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgrzewarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 54 NAZWA: zadanie 54.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: radiator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 55 NAZWA: zadanie 55.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG, tomograf komputerowy 16-rzędowy, aparat RTG z panelem detekcyjnym do fluoroskopii i radiografii, angiograf, aparat RTG z ramieniem C, aparat RTG przewoźny z ramieniem C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 56 NAZWA: zadanie 56.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia systemu FCR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 57 NAZWA: zadanie 57.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do oczyszczania powietrza IQAir.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku" "PROCEDURA POWTÓRZONA" Nr Spr. 1343/2024
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO
- Konserwacja i przeglądy sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Wałczu - powtórzone zadania
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej III
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach na lata 2025-2026
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.