eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Warszawa: Usługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57)
Numer ogłoszenia: 82495 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie okresowych przeglądów technicznych, w tym konserwacji aparatury medycznej i laboratoryjnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (zadania 1-57).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 57.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 55 - Wykonawca musi dołączyć dokument stwierdzający, że posiada laboratorium badawcze z akredytacją w zakresie wykonywania testów specjalistycznych zgodnie z normą PN-EN-ISO 17025; Dla pozostałych zadań (1-54 i 56-57): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, - wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadań nr: 1-54, 56-57 Wykonawca musi dołączyć dokumenty poświadczające, że osoby które będą realizowały zamówienie, posiadają kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania napraw bieżących, konserwacji i zostały przeszkolone w zakresie przeglądów technicznych aparatury medycznej/laboratoryjnej będącej przedmiotem zamówienia. Dla zadania nr 55 Wykonawca wykaże, że zatrudnia personel zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymaganiami programu akredytacji tj. DAB-09

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), że: 1) dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi 2) posiada określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe zawierające odpowiednie procedury wykonywania czynności przeglądowych w tym konserwacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia do wykonywania napraw bieżących, konserwacji, przeglądów technicznych aparatury czyli: certyfikaty lub/i zaświadczenia lub/i zezwolenia dla Wykonawcy lub indywidualne dla osób uprawniające do obsługi serwisowej w zakresie aparatury objętej zamówieniem, wzór stanowi załącznik nr 8. Dokumenty poświadczające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Wykonawca dołączy do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, - wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r. Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2013r poz. 231), Zamawiający wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert 1.5. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 1.6. Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia do wykonywania napraw bieżących, konserwacji, przeglądów technicznych aparatury czyli: certyfikaty lub/i zaświadczenia lub/i zezwolenia dla Wykonawcy lub indywidualne dla osób uprawniające do obsługi serwisowej w zakresie aparatury objętej zamówieniem, wzór stanowi załącznik nr 8. Dokumenty poświadczające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Wykonawca dołączy do oferty. 1.7. Ksero Świadectw Sprawdzenia mierników użytych do prac kontrolno-pomiarowych lub oświadczenie stanowiące załącznik nr 9, że przyrządy użyte do sprawdzania dla zachowania wiarygodności wyników badań były poddawane okresowej kontroli metrologicznej. Zgodnie z Zarządzeniem nr 12 Prezesa Głównego Urzędu Miar z 30 marca 1999 r. [15.38.] w sprawie wprowadzenia przepisów metrologicznych o miernikach okres ważności dowodów kontroli metrologicznej mierników. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale III niniejszej SIWZ Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot(y) składający(e) Wykonawcy pisemne zobowiązanie o którym mowa wyżej jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów wymaganych w rozdziale III niniejszej SIWZ Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. A w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w powyższym rozdziale są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę (zgodnie z Rozdz. I pkt.19). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 P. z. p. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww ustawy); Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 pkt 1-3, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b upzp, zamawiający w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów potwierdzających: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b upzp., zamawiający w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należnego wykonania, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej tych podmiotów w zakresie określonym w ogłoszeniu i siwz. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Do podmiotu trzeciego Zamawiający wymaga załączenia dokumentów wskazujących ,że osoby podpisane na oświadczeniach o zobowiązaniu do oddania do dyspozycji zasobów są uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu udostępniającego (na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP). Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dotyczące tych podmiotów, o których mowa w rozdziale III pkt.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, które dotyczy; - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale III pkt.1 Wymagane dokumenty w rozdziale III powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia przez Wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy. Odnośnie dokumentu wymaganego w rozdziale I pkt 17 wymagane jest złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania poszczególnych usług - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie: - zmiany terminu wykonania usługi - Zamawiający może zmienić ilość aparatury medycznej/laboratoryjnej do wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, jeżeli jest to uzasadnione nieprzewidzianymi okolicznościami (np. długotrwała awaria aparatury medycznej/laboratoryjnej, itp.). Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, V piętro p. 508.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylizator plazmowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół z pływającym blatem z włókna węglowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śluza stacjonarna automatyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śluza mobilna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do leczenia nerkozastępczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do podgrzewania krwi i płynów infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sahara z modułem do podgrzewania płynów infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laparoskop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do trwałego zamykania naczyń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: diatermia chirurgiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: separator komórkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zadanie 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zadanie 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system Holterowski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: zadanie 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: zadanie 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zadanie 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zadanie 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitor.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zadanie 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: zadanie 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak elektryczny transportowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: zadanie 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kolumna chirurgiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: zadanie 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: zadanie 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: zadanie 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator transportowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: zadanie 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: zadanie 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do znieczulenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: zadanie 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pH-metr.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: zadanie 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parownik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: zadanie 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do podgrzewania materaca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: zadanie 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ogrzewacz kocykowy, urządzenie do konwekcyjnego ogrzewania pacjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: zadanie 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do podgrzewania materaca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: zadanie 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: detektor przepływu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: zadanie 37.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: zadanie 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: zadanie 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fiberolaryngoskop, wideokolonoskop, wideobronchoskop, wideogastroskop, wideogastrofiberoskop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: zadanie 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: myjnia automatyczna, myjka ultradźwiękowa, aparat elektrochirurgiczny do zastosowań endoskopowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: zadanie 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stacja postprocesingowa, tomograf komputerowy 16-rzędowy, aparat RTG z panelem detekcyjnym, angiograf, aparat USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: zadanie 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: zadanie 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: zadanie 44.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG z ramieniem C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: zadanie 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat USG przewoźny ramię C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: zadanie 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: zadanie 47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: zadanie 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do oznaczania parametrów krzepnięcia krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: zadanie 49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do wewnątrznaczyniowego badania naczyń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: zadanie 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kriostat, komputerowa zamrażarka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: zadanie 51.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prasa automatyczna, rozmrażacz osocza, zgrzewarka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: zadanie 52.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgrzewarka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: zadanie 53.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgrzewarka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 54 NAZWA: zadanie 54.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: radiator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 55 NAZWA: zadanie 55.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat RTG, tomograf komputerowy 16-rzędowy, aparat RTG z panelem detekcyjnym do fluoroskopii i radiografii, angiograf, aparat RTG z ramieniem C, aparat RTG przewoźny z ramieniem C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 56 NAZWA: zadanie 56.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia systemu FCR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 57 NAZWA: zadanie 57.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do oczyszczania powietrza IQAir.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.