Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-14
Sosnowiec: Wynajem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską
Numer ogłoszenia: 8249 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYNAJEM MASZYN BUDOWLANYCH WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ: I. PODNOŚNIKÓW MONTAŻOWYCH, KOSZOWYCH min 18m, min 22 i min 27 m do wykonywania prac związanych z pielęgnacją i wycinką drzew na terenach zieleni znajdujących się w administracji MZUK oraz prac związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego oraz sygnalizacji świetlnej II. KOPAREK (koparko-spycharki i koparko-ładowarki) Z OSPRZĘTEM do wykonywania wykopów pod miejsca pochówku na terenie cmentarza komunalnego oraz bieżących prac na terenach zieleni znajdujących się w administracji MZUK i prac załadunkowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8, 45.51.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
polisa ubezpieczeniowa dla prowadzonej działalności, w szczególności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia polisa obowiązkowego ubezpieczenia OC dla oferowanej do wynajmu jednostki sprzętowej dokumenty uprawniające kierowcę-operatora do obsługi sprzętu wskazanego w przedmiocie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: elektronicznie: biuro@mzuim.sosnowiec.pl lub osobiście i w korespondencji pocztowej: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 13:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, Plonów 22/I - sekretariat, pokój nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wynajem i świadczenie usług podnośnikiem montażowym min 18 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i świadczenie usług podnośnikiem montażowym, koszowym, hydraulicznym (zwyżką) wraz z obsługą operatorską, przy wykonywaniu prac związanych z pielęgnacją i wycinką drzew na terenach zieleni znajdujących się w administracji MZUK oraz zlecanych przez jednostkę nadrzędną UM w Sosnowcu w ramach zleceń dodatkowych związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej i innych prac związanych z utrzymaniem zieleni i dróg. Wymagane parametry techniczne podnośnika hydraulicznego: wysięg roboczy kosza minimum 18 m izolowany kosz przystosowany do pracy pod napięciem elektrycznym do 1kV. Szacunkowa ilość godzin wynajmu to około 360 moto-godzin w całym okresie realizacji. Prace z wykorzystaniem jednostki sprzętowej Wykonawcy będą wykonywane w godzinach 7:00 - 15:00 w dni robocze oraz w razie potrzeby na oddzielne wezwanie do ewentualnego usuwania skutków wichur i innych zdarzeń losowych. Wymagane załączniki do formularza ofertowego: - aktualny wpis do KRS lub rejestru działalności gospodarczej. - polisa ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej. - zaświadczenie kwalifikacyjne kierowcy - operatora do obsługi podnośnika montażowego - aktualne badania UDT podnośników - aktualne ubezpieczenie OC podnośników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wynajem i świadczenie usług podnośnikiem montazowym min 22 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i świadczenie usług podnośnikiem montażowym, koszowym, hydraulicznym (zwyżką) wraz z obsługą operatorską, przy wykonywaniu prac związanych z pielęgnacją i wycinką drzew na terenach zieleni znajdujących się w administracji MZUK oraz zlecanych przez jednostkę nadrzędną UM w Sosnowcu w ramach zleceń dodatkowych związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej i innych prac związanych z utrzymaniem zieleni i dróg. Wymagane parametry techniczne podnośnika hydraulicznego: wysięg roboczy kosza minimum 22 m izolowany kosz przystosowany do pracy pod napięciem elektrycznym do 1kV. Szacunkowa ilość godzin wynajmu to około 150 moto-godzin w całym okresie realizacji. Prace z wykorzystaniem jednostki sprzętowej Wykonawcy będą wykonywane w godzinach 7:00 - 15:00 w dni robocze oraz w razie potrzeby na oddzielne wezwanie do ewentualnego usuwania skutków wichur i innych zdarzeń losowych. Wymagane załączniki do formularza ofertowego: - aktualny wpis do KRS lub rejestru działalności gospodarczej. - polisa ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej. - zaświadczenie kwalifikacyjne kierowcy - operatora do obsługi podnośnika montażowego - aktualne badania UDT podnośników - aktualne ubezpieczenie OC podnośników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wynajem i świadczenie usług podnośnikim montazowym min 27 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i świadczenie usług podnośnikiem montażowym, koszowym, hydraulicznym (zwyżką) wraz z obsługą operatorską, przy wykonywaniu prac związanych z pielęgnacją i wycinką drzew na terenach zieleni znajdujących się w administracji MZUK oraz zlecanych przez jednostkę nadrzędną UM w Sosnowcu w ramach zleceń dodatkowych związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej i innych prac związanych z utrzymaniem zieleni i dróg. Wymagane parametry techniczne podnośnika hydraulicznego: wysięg roboczy kosza minimum 27 m izolowany kosz przystosowany do pracy pod napięciem elektrycznym do 1kV. Szacunkowa ilość godzin wynajmu to około 150 moto-godzin w całym okresie realizacji. Wymagane załączniki do formularza ofertowego: - aktualny wpis do KRS lub rejestru działalności gospodarczej. - polisa ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej. - zaświadczenie kwalifikacyjne kierowcy - operatora do obsługi podnośnika montażowego - aktualne badania UDT podnośników - aktualne ubezpieczenie OC podnośników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem i świadczenie usług koparko-spycharką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i świadczenie usług koparko-spycharką wraz z obsługą operatorską na terenie Cmentarza Komunalnego przy ulicy Wojska Polskiego 124 na rzecz Zespołu Usług Cmentarnych i Pogrzebowych, znajdującego się strukturze Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu. Wymagane parametry techniczne koparkospycharki: - moc silnika minimum 70 KM - pojemność łyżki tylnej minimum 0,20 m3 - lemiesz zgarniający do niwelacji gruntu - podwozie ciągnika kołowego. Szacunkowa ilość godzin wynajmu to około 580 moto-godzin w całym okresie realizacji. Usługa będzie polegała na wykonywaniu wykopów pod piwnice grobowe pojedyncze, podwójne, rodzinne, urnowe oraz groby ziemne. Ziemia z wykopów ma zostać załadowana na środki transportu zamawiającego lub przewieziona i spryzmowana na terenie cmentarza w celu wykonania niwelacji gruntu po wykopach. Miejsce składowania ziemi zostanie każdorazowo wskazane przez osobę nadzorującą wykonanie umowy ze strony Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia (np. uszkodzenie nagrobka). Wykonawca wynajmie Zamawiającemu koparkospycharkę na podstawie zamówienia otrzymanego telefonicznie lub faksem, w którym Zamawiający dokładnie określi czas i miejsce podstawienia jednostki sprzętowej Wykonawcy. Dodatkowo, w każdy piątek tygodnia będzie przedstawiany Wykonawcy - faxem lub drogą elektroniczną, przez Kierownika Zespołu Usług Cmentarnych i Pogrzebowych harmonogram prac na następny tydzień, określający dokładnie czas i miejsce realizacji zamówienia, dotyczący wykopów pod zabudowę piwnic grobowych wszelkiego typu, wykonywanych przy sprzyjających warunkach pogodowych i braku innych czynności grabarskich. Terminy pozostałych prac związanych z przygotowaniem wykopów pod groby ziemne oraz przemieszczanie gruntu i niwelacją terenu będą uzgadniane z Wykonawcą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagane załączniki do formularza ofertowego: - odpowiedni wpis do KRS lub rejestru działalności gospodarczej. - polisa ubezpieczenia działalności gospodarczej. - uprawnienia kierowcy - operatora do obsługi koparkospycharki - aktualne ubezpieczenie OC koparkospycharki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wynajem i świadczenie usług koparko-ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i świadczenie usług koparko-ładowarką na rzecz Zespołu Budowy i Konserwacji terenów Zieleni oraz Działu Wykonawstwa Robót Dróg i Utrzymania Infrastruktury Drogowej, znajdujących się w strukturze Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu. Usługa będzie polegała na wykonywaniu bieżących prac na terenach zieleni, prac załadunkowych na obiektach będących w administracji MZUK i każdorazowo zlecanych Wykonawcy przez osobę nadzorującą wykonanie umowy ze strony Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia . Szacunkowa ilość godzin wynajmu to około 700 moto-godzin w całym okresie realizacji. Wymagane parametry techniczne koparko-ładowarki: - moc silnika minimum 70 KM - podwozie ciągnika kołowego. - pojemność łyżki przedniej minimum 1 m3 - pojemność łyżki tylnej minimum 0,20 m3 Terminy wynajmu koparko-ładowarki j.w. będą uzgadniane z Wykonawcą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca wynajmie Zamawiającemu jednostkę sprzętową j.w. na podstawie zamówienia otrzymanego telefonicznie lub faksem, w którym Zamawiający dokładnie określi rodzaj sprzętu, datę, czas i miejsce realizacji zamówienia. Wymagane załączniki do formularza ofertowego: - odpowiedni wpis do KRS lub rejestru działalności gospodarczej. - polisa ubezpieczenia działalności gospodarczej. - uprawnienia kierowcy - operatora do obsługi koparkoładowarki - aktualne ubezpieczenie OC koparkoładowarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do naprawy dróg".
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków w obrębach Lipno Wieś I oraz Okrąg gmina Lipno
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- ,,Wymiana odeskowania górnej części ścian szczytowych i impregnacja wszystkich połaci dachowych drewnianego Spichlerza w Skomlinie"
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.