Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Ozorków: Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu komputerowego
wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 82516 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków , ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, faks 042 7103101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzozorkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 40 przenośnych komputerów z preinstalowanym systemem operacyjnym oraz 40 pakietów oprogramowania biurowego + 40 sztuk oprogramowania antywirusowego, zgodnie ze założeniami projektu pn. Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. Zadanie Nr 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 40 przenośnych komputerów z preinstalowanym systemem operacyjnym zgodnie z założeniami projektu pn. Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie. Komputery, będące przedmiotem niniejszego zamówienia powinny spełniać co najmniej następujące warunki: Typ urządzenia - przenośny Zastosowanie: - standardowe aplikacje biurowe - na potrzeby edukacyjne - dostęp do Internetu Procesor - co najmniej klasy x86 lub równoważny, o wydajności nie gorszej niż 2,20 GHz, częstotliwość szyny systemowej 800 MHz, pamięć L2 2MB Dysk twardy: co najmniej 160 GB Serial ATA, 5400 obr/min. lub równoważny Pamięć RAM - 2 GB z możliwością rozbudowy Wyświetlacz - co najmniej 15,6 cala WXGA (1280x800) typu LED z powłoka antyodblaskową lub równoważny Karta graficzna - zintegrowana, nie gorsza niż Intel GMA 4500 MHD lub równoważna Bateria - min. 6-cell, min. 3,5 godziny pracy Waga - z baterią 6-cell max. 3,1 kg Elementy składowe: - czytnik kart pamięci, - zintegrowana kamera 2 Mpix lub równoważna - klawiatura min. 87 klawiszy (układ US - QWERTY) - Touchpad - głośniki stereo, - złącze słuchawek i mikrofonu - myszka - napęd optyczny - 8x DVD - RW z dołączonym oprogramowaniem do odtwarzania lub równoważny - nagrywarka płyt DVD ( z możliwością wydrukowania etykiet na płytach) - złącza zewnętrzne - co najmniej 3 USB 2.0 System operacyjny Windows 7 PRO PL lub rozwiązanie równoważne, zainstalowany na komputerach będącym przedmiotem niniejszego ogłoszenia, spełniający co najmniej poniższe warunki: - umożliwiający pracę bez podejmowania dodatkowych czynności związanych z jego aktywacją lub instalacją. - zapewniający wsparcie powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych, - posiadający wbudowaną zaporę internetową dla ochrony połączeń internetowych, - umożliwiający uruchomienie aplikacji działających we wskazanych środowiskach ( Sun Java i NET Framework. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Parametry techniczne i wymagania wskazane w niniejszym ogłoszeniu stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. Urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Sposób realizacji umowy określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie Nr 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 40 pakietów oprogramowania biurowego, zgodnie z założeniami projektu pn.Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, tworzenie baz danych, zintegrowany z pakietem klient poczty elektronicznej, tworzenie prezentacji multimedialnych. 40 pakietów oprogramowania antywirusowego z licencją nie krótszą niż do dnia 31.03.2011 r. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego oprogramowania. Wymagania wskazane w niniejszym ogłoszeniu stanowią wymagania minimalne, które musi spełnić oferowane oprogramowanie. Oprogramowania muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Sposób realizacji umowy określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych winny one złożyć oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/niespełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/niespełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/niespełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ dla Zadania Nr 1 oraz/ lub załącznik Nr 2 do SIWZ dla Zadania Nr 2 - w zależności czy Wykonawca składa ofertę na jedno z zadań czy na całość przedmiotu zamówienia obejmującego Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2. Wykonawca składający ofertę na całość przedmiotu zamówienia składa ofertę wypełniając formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 i Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca do oferty składa wymagane oświadczenia (wymienione w pkt.VI niniejszej SIWZ) które wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. Upoważnienie do podpisania oferty i załączników - reprezentacji Wykonawcy (w oryginale lub poświadczone przez notariusza) musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Do oferty wykonawca załącza akceptowany tj. podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ dla Zadania Nr 1 oraz/lub załącznik Nr 7 do SIWZ dla Zadania Nr 2 w zależności czy Wykonawca składa ofertę tylko na jedno z zadań czy na całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia do oferty załącza akceptowany tj.: podpisany i wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik Nr 6 i załącznik Nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, Sekretariat pokój nr 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa i przedłużenie licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard z MS Teams, Office 365 E3 EEA, Microsoft Teams EEA, Exchange Online, Power BI Pro, Project oraz Visio dla KG PSP
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.