eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWY MATERIAŁÓW I DROBNEGO SPRZETU BIUROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Kraków: DOSTAWY MATERIAŁÓW I DROBNEGO SPRZETU BIUROWEGO
Numer ogłoszenia: 82531 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW I DROBNEGO SPRZETU BIUROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aktówka z przekładkami 12 przekładek transparentnych z miejscem na opis 22800000-8 szt 3 2 Antyrama szkło 210x300 30190000-7 szt 10 3 Antyrama szkło 300x400 30190000-7 szt 10 4 Antyrama szkło 400x500 30190000-7 szt 10 5 Bibuła marszczona mix (10 szt) 30199780-1 op 10 6 Bibuła metalizowana marczczona mix (6 szt) 30199780-1 op 5 7 Blok listowy, kratka, A4, 100 kartek. 22816000-3 szt 20 8 Blok rysunkowy A3 10 k 22816000-3 szt 20 9 Blok rysunkowy A4 20 k 22816000-3 szt 20 10 Blok techniczny A4 10 kartek 22816000-3 szt 10 11 Cienkopis różne kolory grubośc lini 0,4 mm 30192125-3 szt 100 12 Datownik, samotuszujący mini, wysokość liter 3,8 mm 30192150-7 szt 10 13 Długopis automatyczny, grubość 0,5 mm, różne kolory, z gumową obsadką (piszące na drukach samokopiujących z obu stron) 30192121-5 szt 700 14 Długopis, grubocść 0,5 mm, różne kolory,(piszące na drukach samokopiujących z obu stron) 30192121-5 szt 700 15 Długopis, wkład, grubość 0,7 mm, różne kolory z gumową obsadką,zelowy 30192121-5 szt 200 16 Druki KP samokopiujace po 100 kartek, wielokopia (nadruk czarny) 22822200-0 bl 350 17 Dyplom A4 30199500-5 szt 100 18 Dziurkacz biurowy, regulacja rozmiaru papieru, dziurkuje do 25 kartek 80 g/M2 30197330-8 szt 10 19 Dziurkacz dekoracyjny różne wzory dzurkowania 30197330-8 szt 5 20 Dziurkacz ozdobny brzegowy 30197330-8 szt 2 21 Dziurkacz ozdobny narożnikowy 30197330-8 szt 2 22 Etykiety 105x74mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych 30192800-9 op 2 23 Etykiety 210x297mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych 30192800-9 op 2 24 Etykiety 38x21,2mm w opakowaniu po 100 arkuszy, białe, samoprzylepne do drukarek laserowych 30192800-9 op 95 25 Farby akryl 12 kol 12 ml 22610000-9 op 5 26 Farby akryl 40 ml szt różne kolory 22610000-9 szt 20 27 Farby akwarelowe 10 kolorów 22610000-9 op 10 28 Farby plakatowe 12 kolorów 22610000-9 op 5 29 Farby witrażowe 12 kol 10,5 ml 22610000-9 op 15 30 Filc zabawkarski 20x30cm różne kolory 301199780-1 szt 40 31 Folia do laminowania, A4 po 100 szt., 216x303mm, 100 mikronów. 30190000-7 op 4 32 Folia do laminowania, wizytówkowa po 100 szt., 60x95mm, 175 mikronów. 30190000-7 op 3 33 Folia do palet przeżroczysta 30190000-7 szt 12 34 Folia przeźroczysta A4 do bindowania, opakowanie (100 szt.) 150 mic. 30190000-7 op 2 35 Grzbiety plastikowe do bind 16 mm 100 szt 30190000-7 op 1 36 Gumka ołowkowa mała 43x17,4x11,7 mm 30192100-2 szt 50 37 Gumka recepturka 30190000-7 op 5 38 Kalendarz biurkowy,stojacy na 2013rok 30199792-8 szt 120 39 Kalendarz trojdzielny,wiszacy na 2013 rok 30199792-8 szt 120 40 Kalka maszynowa A4 opak 10 szt (samoistnie regenerująca się) 30199110-4 op 5 41 Karton kolorowy 240 g 100x70 30199730-5 szt 50 42 Karton wizytówkowy (płutno białe) 30199730-5 szt 100 43 Klej biały w tubie 40 ml 24910000-6 szt 24 44 Klej biurowy magiczny 40 g 24910000-6 szt 40 45 Klej do dekupażu 230 ml 24910000-6 szt 5 46 Klej introligatorski nietoksyczny wodny netto 60 g 3 24910000-6 szt 40 47 Klej w sztyfcie 15g. nietoksyczny posiadaźć atest PZH 24910000-6 szt 300 48 Klej z brokatem 10,5 ml 5 kolorów 24910000-6 op 12 49 Klip A5 teczka różne kolory 30191130-4 szt 20 50 Klip deska A4 różne kolory 30191130-4 szt 30 51 Klip teczka A4 różne kolory 30191130-4 szt 30 52 Klipsy do spinania dokumętów (100 szt.) 30190000-7 op 5 53 Koperta (biała) bez okienka samoprzylepna 110x220mm. (50 szt.) 30199230-1 op 10 54 Koperta (biała) z okienkiem samoprzylepna po lewej stronie 110x220mm. (50 szt.) 30199230-1 op 80 55 Koperta (biała) z okienkiem samoprzylepna po prawej stronie 110x220mm. (50 szt.) 30199230-1 op 20 56 Koperta B4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.) 30199230-1 op 10 57 Koperta B5 zaklejana na mokro, brązowa. (500 szt.) 30199230-1 op 100 58 Koperta C4 samoprzylepne, brązowa. (50 szt.) 30199230-1 op 40 59 Koperta C5, biała, samo klejąca (50 szt.) 30199230-1 op 50 60 Koperta C6, biała, samo klejąca (50 szt.) 30199230-1 op 50 61 Kopeta z zabezpieczeniem bąbelkowym 150x 215 białe 30199230-1 szt 20 62 Kopeta z zabezpieczeniem bąbelkowym 220x340 białe 30199230-1 szt 20 63 Korektor w taśmie mini, biały, szer. taśmy 4,2 mm, dł. 6 mb 30192160-0 szt 100 64 Korektor wodny w piórze, 30192930-9 szt 30 65 Korektor wodny z pędzelkiem, 20 ml. 30192160-0 szt 120 66 Koszulka A4 na dokumenty do segregatora, opakowanie po 100 szt., groszkowa. 30190000-7 op 220 67 Kredki ołówkowe 12 kol. 30192130-1 op 5 68 Krepina różne kolory 30199780-1 szt 25 69 Linijka plastikowa, długość 30cm. 30190000-7 szt 20 70 Listwy do oprawy różne kolory 3-6 mm - elastyczne (50 szt.) 30190000-7 op 5 71 Listwy do oprawy różne kolory 9-12 mm - elastyczne (50 szt.) 30190000-7 op 6 72 Marker do płyt CD/DVD, grubość 0,5 mm, różne kolory. 30192125-3 szt 50 73 Marker permamentny z okrągłą końcówką różne kolory posiadający normę ISO 9001 piszący po szkle, metalu, plastiku, gumie, grubym papierze, drewnie grubośc pisania 1,5 mm i 4,5 x 1,2 mm 30192125-3 szt 600 74 Marker sucho ścieralny okrągła końcówka gr lini 1,9 mm różne kolory 30192125-3 szt 15 75 Markery zdobnicze 6,5 ml końcówka okrągła z tłoczkiem gr pisania 2,5 mm różne kolory 30192125-3 szt 6 76 Masa mocująca biała 50g 44424200-0 op 3 77 Masa mocująca kolorowa 50g 44424200-0 op 2 78 Notes samoprzylepny 40x50mm 100 katr 22816300-6 szt 100 79 Notes samoprzylepny 76x76mm/100 kartek. 22816300-6 szt 50 80 Nożyczki do papieru, z plastikowym uchwytem, długość 21cm (długość ostrza). 30190000-7 szt 30 81 Nóż do listów z drewnianą rękojeścią 30199780-1 szt 5 82 Ofertówka z pcv 30190000-7 szt 50 83 Okładka A4 do bindowania, skóropodobna, różne kolory, opakowanie a 100 sztuk. 30190000-7 op 30 84 Okładka do termobindownicy mini 30192500-6 szt 100 85 Okładka kanałowa AA,A,B,C - różne kolory (oprawa mięka nie przeżroczysta ) 30190000-7 szt 250 86 Okładka kanałowa AA,A,B,C - różne kolory (oprawa twarda ) 30190000-7 szt 250 87 Okładki na dyplom A4, twarde, oklejane materiałem skóropodobnym, różne kolory. 30190000-7 szt 10 88 Olej do niszczarek 350 ml 30192000-1 szt 2 89 Ołówek z gumką, HB 30192130-1 szt 58 90 Ołówek 4H 30192130-1 szt 12 91 Pastele olejne 12 kolorów 30192125-3 op 5 92 Pastele suche 12 kolorów 30192125-3 op 1 93 Pędzel płaski szczecina nr 10 30192125-3 szt 10 94 Pędzel płaski szczecina nr 8 30192125-3 szt 10 95 Pinezka metalowa 30 szt tapicerskie 30190000-7 op 10 96 Pióro kulkowe, różne kolory 0,5 mm. 30192121-5 szt 20 97 Pisaki: 24 (cztery) kolory w opakowaniu, dwustronne, cienki / gruby. 30192125-3 szt 5 98 Pisaki: 4 (cztery) kolory w opakowaniu, dwustronne, cienki gruby. 30192125-3 op 20 99 Pistolet do kleju polimerowego 30190000-7 szt 2 100 Plastelina (6 szt opak) 30190000-7 op 5 101 Pocztowa ksiazka nadawcza A-5 22800000-8 bl 25 102 Poduszka do stępli plastikowa , nasączona, różne kolory 110x70mm 30192111-2 szt 10 103 Pojemnik na dokumenty plastiowy A4 stojący różne kolory 30190000-7 szt 10 104 Pojemnik do archiwicacji 100 mm 30190000-7 szt 50 105 Pojemnik do archiwicacji 80 mm 30190000-7 szt 50 106 Pojemnik do archiwizacji zbiorczej tekturowy otwierany od góry 530x267x368 30190000-7 szt 10 107 Przekładka alfabetyczna A4 do segregatora 30190000-7 szt 5 108 Przypinacze tablicowe 30 szt opak 30197100-7 op 10 109 Rolka termiczna (110mm x 20m) 10 szt w opak 30192350-9 op 2 110 Rolka termiczna (28mm x 20m) 10 szt w opak 30192350-9 op 20 111 Rolka termiczna (56mm x 30m) 10 szt w opak 30192350-9 op 24 112 Rolka barwiąca do kalkulatora dwu kolorowa 30192350-9 szt 10 113 Rolka offset 57mm 30mb. - 10szt. w opakowaniu 30192350-9 op 5 114 Rolka termiczna (28mm x 25m) 10 szt w opak 30192350-9 szt 30 115 Rozszywacz 30190000-7 szt 10 116 Segregator A4, szerokość 35mm, na dwa lub cztery ringi,różne kolory 30199500-5 szt 50 117 Segregator A4, szerokość 40mm, na dwa lub cztery ringi,różne kolory 30199500-5 szt 50 118 Segregator A4, szerokość 50mm, na dwa otwory,różne kolory z okuciem 30199500-5 szt 100 119 Segregator A4, szerokość 70mm, na dwa otwory,różne kolory z okuciem 30199500-5 szt 200 120 Segregator A5, szerokość 70mm, na dwa otwory różne kolory z okuciem 30199500-5 szt 30 121 Serwetka papierowa 3 warstwy330x330 opak 20 szt różne kolory 30199780-1 op 30 122 Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory z mozliwością wpinania do segregatora 22851000-0 szt 200 123 Skoroszyt A4, plastikowy, różne kolory. 22851000-0 szt 100 124 Skorowidz 3 4 A4 30190000-7 szt 5 125 Spinacze biurowe okrągłe 28mm, opakowanie po 100 sztuk. 30197220-4 op 300 126 Spinacze-klipsy 19mm, po 12 sztuk w opakowaniu. 30197220-4 op 25 127 Spinacze-klipsy 25mm po 12 sztuk w opakowaniu. 30197220-4 op 25 128 Spinacze-klipsy 32mm po 12 sztuk w opakowaniu. 30197220-4 op 20 129 Spinacze-klipsy 41mm po 12 sztuk w opakowaniu. 30197220-4 op 10 130 Spinacze-klipsy 51mm po 12 sztuk w opakowaniu. 30197220-4 op 10 131 Sznurek poliamidowy 15 mb 39541130-6 szt 25 132 Szpilki z kolorowymi łebkami 30197210-4 op 10 133 Szuflafda plastikowa na dokumenty 30193200-0 szt 20 134 Tablica korkowa 100x80 cm. 30195000-2 szt 4 135 Tablica magnetyczna 60x90 30195920-7 szt 4 136 Taśma dwustronna klejąca, szerokość min. 30mm/4mb. 44424200-0 szt 30 137 Taśma pakowa 48mm 50 mb przeżroczysta 44424200-0 szt 60 138 Taśma przeźroczysta klejąca 18mm 20mb. 44424200-0 szt 50 139 Teczka A4, skrzydłowa, kolorowa, zapinana na rzep, (tektura 750g).szerokosc 3,5cm 30190000-7 szt 10 140 Teczka A4, tekturowa z gumką, różne kolory (tektura 450g). 30190000-7 szt 400 141 Teczka A4, tekturowa, wiązana, biała (tektura 450g). 30190000-7 szt 50 142 Teczka do podpisu 12 przegrudek 22800000-8 szt 5 143 Teczka tekturowa z gumką biała 350g 30190000-7 szt 300 144 Teczka zawieszana 210g m2 różne kolory 30190000-7 szt 200 145 Tektura falista 300 g B2 różne kolory 22993400-1 szt 50 146 Terminarz A4 jeden dzień na stronie na 2013 rok 30196100-0 szt 1 147 Terminarz A4 tydzień na dwóch stronach na 2013 rok 30196100-0 szt 5 148 Terminarz A-5 jeden dzień na stronie na 2013 rok 30196100-0 szt 150 149 Wkład do pistoletu polimer klej 30190000-7 szt 60 150 Wkłady do długopisów gel G-2 różne kolory 12 szt w opak 30192121-5 op 2 151 Wkłady ołówkowe 0,5 mm twardość B dłógość wkłau 60 mm w opak po12 szt 30192121-5 op 12 152 Zakładka 4 kolorowa (indeksująca) 30192800-9 op 10 153 Zakreślacz, różne kolory. 30192125-3 szt 100 154 Zastrugaczka metalowa 30190000-7 szt 40 155 Zestaw pęzli 9 grubośći 2-16 30192125-3 op 5 156 Zeszyt A4, 96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty. 22815000-6 szt 100 157 Zeszyt A5, 32 kartki, kratka, z marginesem, oprawa miękka. 22815000-6 szt 50 158 Zeszyt A5, 60 kartek, kratka, z marginesem, oprawa miękka. 22815000-6 szt 50 159 Zeszyt A5,96 kartek, kratka, z marginesem, oprawa twarda, szyty. 22815000-6 szt 100 160 Zszywacz biurowy dla 100 zszywek 24/6 lub 26/6, możliwość zszycia 20 kartek wielokrotnie, 80 g/m2. metalowy mechanizm zszywający 5 lat gwarancji 30197320-5 szt 20 161 Zszywki 10 5mm opak 1000szt 30197100-7 op 100 162 Zszywki 9 17mm op 1000 szt 30197100-7 op 3 163 Zszywki biurowe 24 6, 1000 szt. w opakowaniu. 30197100-7 op 400.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.97.80 - Bibuły 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.50.00 - Tablice 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 7 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7,9 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.