To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-05-12
Og³oszenie nr 82543 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.
I³owa: Modernizacja ulicy Pu³askiego polegaj±ca na przebudowie nawierzchni drogi wraz z chodnikami i odwodnieniem
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskic 2014-2020
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 53577 - 2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina I³owa, krajowy numer identyfikacyjny
97077085300000, ul.
ul. ¯eromskiego
27,
68120
I³owa, pañstwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
68 368 14 00, faks
68 368 14 01, e-mail
w.kaczmarski@ilowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ilowa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja ulicy Pu³askiego polegaj±ca na przebudowie nawierzchni drogi wraz z chodnikami i odwodnieniem
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):GK-I.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres inwestycji obejmuje: Bran¿a drogowa Opis stan istniej±cego Ulica Pu³askiego zlokalizowana jest w centralnej czê¶ci miasta I³owa i stanowi po³±czenie ulicy ¯agañskiej z ulic± Ko¶ciuszki i Mickiewicza , ma charakter ulicy dojazdowej do zwartej zabudowy mieszkaniowej ,zabudowy handlowo us³ugowej; do centralnego przystanku autobusowego w I³owej oraz do budynków Szko³y podstawowej .Ulica Pu³askiego posiada obecnie nawierzchnie asfaltow± , istniej±ca jezdnia ma zmienn± szeroko¶æ od 5,50 m do 6,00m ; na ³ukach ca 7,50m oraz ³agodny spadek pod³u¿ny i zmienne spadki poprzeczne od 1,50 do 2,00%.Wzd³u¿ ulicy wystêpuj± chodniki z p³yt betonowych 35x35x5 cm o zmiennej szeroko¶ci od 3,00m do 3,50m oraz zjazdy na posesje o zró¿nicowanej nawierzchni. Odwodnienie ulicy odbywa siê poprzez istniej±ce wpusty odwodnieniowe do istniej±cej kanalizacji deszczowej. Na ca³ej ulicy wystêpuje o¶wietlenie , które nie jest przedmiotem remontu Na terenie objêtym ulic± wystêpuje uzbrojenie podziemne: - kanalizacja deszczowa 200mm - 600mm - kanalizacja sanitarna podci¶nieniowa 110mm - linie kablowe nn - telekomunikacyjne, - sieæ wodoci±gowa 110mm - sieæ gazowa 100mm Opis zakresu i projektowanego uk³adu przebudowy drogi - kategoria ulicy : droga gminna, - klasa techniczna :L - kategoria ruchu : KR3, - obci±¿enie : 100 kN/os, - prêdko¶æ projektowa :30 - 50 km/h, - szeroko¶æ jezdni zmienna : od 5,50m - 6,00m do 7,50m Przy doborze rozwi±zañ przebudowy kierowano siê nastêpuj±cymi kryteriami: - optymalne dostosowanie geometrii ulicy pod wzglêdem przepustowo¶ci, bezpieczeñstwa ruchu drogowego, - zapewnienie prawid³owego odwodnienia, - zastosowanie rozwi±zañ konstrukcyjnych pozwalaj±cych na bezawaryjne funkcjonowanie uk³adu drogowego, - zagospodarowanie pasa drogowego równie¿ pod wzglêdem walorów estetycznych. Jezdniê ulicy Pu³askiego pozostawia siê jako dwukierunkow± o szeroko¶ci 5,50m do 7,50m , zgodnie z planem sytuacyjnym i istniej±c± organizacj± ruchu. Modernizacja drogi w zakresie nawierzchni polega na wymianie starej nawierzchni bitumicznej na now± : warstwa asfaltowa ¶cieralna : 5cm i warstwa wi±¿±ca (profiluj±ca) : 3cm . W/w warstwy bêd± uk³adane na istniej±cej podbudowie t³uczniowej , z warstw± wzmacniaj±c± bitumiczn± i zatopion± siatk± : 1,5cm Wzd³u¿ przebudowywanej ulicy zaprojektowano wymianê krawê¿ników betonowych ulicznych prostych 30x15x100 cm, uk³adanych na ³awie betonowej z oporem (beton C12/15), wystaj±cych 12 cm ponad poziom jezdni. Na ³ukach nale¿y zastosowaæ krawê¿niki ³ukowe. Ograniczenie remontowanych zjazdów zaprojektowano z krawê¿ników betonowych najazdowych 22x15x100 cm u³o¿onych na ³awie betonowej z oporem(beton C12/15), wystaj±cych 3-4 cm ponad jezdniê. Wszelkie zakoñczenia zjazdów w powi±zaniu z nawierzchni± gruntow± b±d¼ inn± nawierzchni± na granicy pasa drogowego bêdzie zakoñczone (oddzielone) krawê¿nikiem betonowym najazdowym 22x15x100 cm u³o¿onym na ³awie betonowej z oporem, wystaj±cym 2 cm ponad nawierzchnie zjazdu lub obrze¿em betonowym 30x8cm. Jako ograniczenie chodników zastosowano obrze¿a betonowe o wym. 8x30x100 cm. Ze wzglêdu na stan istniej±cy przebiegu w planie ulicy Pu³askiego koniecznym jest znormalizowanie przekroju poprzecznego jezdni oraz chodników, zjazdów w odniesieniu do ustaleñ z inwestorem oraz obowi±zuj±cych przepisów. O¶ jezdni remontowanego odcinka ma pocz±tek w hm 0+00,00 i jest nawi±zaniem wysoko¶ciowym do prostopad³ej jezdni i pasa ulicy ¯agañskiej, równie¿ koniec projektowanego odcinka w hm 0+435,50 nawi±zuje siê wysoko¶ciowo do jezdni i pasa ul. ¯agañskiej . Spadek poprzeczny jezdni zarówno na pocz±tku jak i na koñcu przebudowywanego odcinka nale¿y dowi±zaæ odpowiednio do spadku pod³u¿nego w ulicach s±siaduj±cych ( ulica ¯agañska , Mickiewicza i prostopad³a do ul. Pu³askiego ulica Ko¶ciuszki). Remontowana ulica Pu³askiego bêdzie nieznacznie skorygowana geometrycznie (w stosunku do stanu istniej±cego ), w celu podniesienia bezpieczeñstwa komunikacji i skutecznego odwodnienia Przewiduje siê wymianê nawierzchni bitumicznej jezdni. Nawierzchnie chodników oraz zjazdów przewiduje siê z kostki betonowej typu polbruk u³o¿onej na warstwie podsypki cementowo-piaskowej. Na chodnikach zaprojektowano kostkê betonow± kolor piaskowy (¿ó³ty), na zjazdach kostkê betonowa koloru czerwonego. Wzd³u¿ przebudowywanych odcinków zaprojektowano ograniczenie jezdni w postaci krawê¿ników betonowych ulicznych 30x15x100cm u³o¿onych na ³awie betonowej z betonu C12/15. Na ³ukach o promieniu R<10m nale¿y zastosowaæ krawê¿niki ³ukowe. Chodniki ograniczono obrze¿em betonowym 8x30x100cm u³o¿onym na warstwie podsypki cementowo piaskowej. Ograniczenie zjazdów zaprojektowano z krawê¿ników betonowych najazdowych 22x15x100 cm u³o¿onych na ³awie betonowej z oporem (beton C12/15), wystaj±cych 3 cm ponad jezdniê. Na szeroko¶ci przej¶æ dla pieszych nale¿y obni¿yæ krawê¿nik do wysoko¶ci1cm. Na terenie dzia³ki wystêpuje przylegaj±cy do ul. Pu³askiego plac o nawierzchni gruntowej wykorzystywany jako plac postojowy dla samochodów ; docelowo projektuje siê utwardzenie placu na warstwie ods±czaj±cej 10 cm , podbudowie z kruszywa ³amanego 20 cm i nawierzchni z p³yt betonowych a¿urowych o wysoko¶ci 8cm i wymiarach 40x60 cm. Przestrzenie w pytach a¿urowych zostan± wype³nione ¿wirem. W ramach robót zadania wystêpuj± istniej±ce tereny zielone i zieleñce ; przewiduje siê odbudowê biologiczn± tych elementów w postaci (w miejsce istniej±cych zdegradowanych ) nowych trawników i nasadzeñ ( krzewy , byliny , kwiaty ). Przewiduje siê równie¿ wymianê ³awek parkowych i koszy na ¶mieci. Profil pod³u¿ny Niweleta remontowanej drogi charakteryzuje siê ³agodnym przebiegiem. Na pocz±tku opracowania od strony skrzy¿owania z pasem ul. ¯agañskiej i od strony ulicy Mickiewicza i zabudowañ szko³y podstawowej niweleta stanowi nawi±zanie wysoko¶ciowe do rzêdnych istniej±cych i przebiega o spadkach pod³u¿nych od 1,20% -1,50%. Przekrój poprzeczny Projektowana droga posiada zasadniczy przekrój jedno jezdniowy o szeroko¶ci jezdni od 5,50-6,0m ; na ³ukach 7,50m. Spadki poprzeczne na d³ugo¶ci remontowanego odcinka ulicy Pu³askiego zosta³y zaprojektowane jako 2% ,w sposób umo¿liwiaj±cy sprawne odprowadzenie wody z jezdni do wymienianych wpustów deszczowych. Spadek poprzeczny chodników zaprojektowano jako 1,50% w kierunku jezdni. Zjazdy do istniej±cych posesji zosta³y zaprojektowane w sposób umo¿liwiaj±cy sp³yw wód deszczowych w kierunku jezdni. W przypadku gdy posesja (nieruchomo¶æ) zlokalizowana jest ni¿ej ni¿ projektowana droga, zjazd nale¿y wykonaæ prze³amuj±c go w przekroju pod³u¿nym w miarê mo¿liwo¶ci w sposób gwarantuj±cy odp³yw wód deszczowych w kierunku jezdni. Zjazd taki w miejscu za³amania profilu powinien byæ wyokr±glony promieniem umo¿liwiaj±cym sprawn± komunikacjê. Rozwi±zania konstrukcyjne Podbudowa drogi i przylegaj±cych do niej miejsc parkingowych( warstwa t³uczniowa) pozostaje bez zmian . Konstrukcja remontowanych nawierzchni ulicy i parkingów sk³adaæ siê bêdzie z nastêpuj±cych warstw: - warstwa ¶cieralna gr. 5 cm, - warstwa wi±¿±ca gr. 3 cm, - siatka wzmacniaj±ca pod³o¿e i warstwa profiluj±ca 1,50cm - warstwa podk³adowa bitumiczna wyrównuj±ca ugiêcia istniej±cej podbudowy Konstrukcja remontowanych zjazdów: - warstwa ¶cieralna z kostki betonowej z faz± gr.8 cm kolor czerwony - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr.3cm - podbudowa zasadnicza z kamienia ³amanego do 31,3mm gr.15 cm Konstrukcja chodników: - warstwa ¶cieralna z kostki betonowej z faz± gr.6 cm kolor piaskowy (¿ó³ty), - podsypka cementowo - piaskowa 1:6 gr. 3 cm - warstwa profiluj±ca piaskowa 3 cm Zestawienie powierzchni elementów robót : Nawierzchnia asfaltowa gr.8cm : 3258 m2 Chodniki kostka betonowa 6 cm : 1508,00m2 Wjazdy na posesje kostka betonowa 8 cm : 373 m2 Alejki gruntowe : gliniasto - ¿wirowe gr.5cm : 123 m2 Utwardzenie placu postojowego p³yty a¿urowe gr.8 cm : 375 m2 Tereny zielone trawnik , z nawo¿eniem : 2028 m2 Zieleñce , z nasadzeniami ( kwiaty, byliny, krzewy ) : 189 m2 £awki parkowe 180 cm : 36kpl Kosze na ¶mieci: 24 kpl Bran¿a sanitarna Wody opadowe i roztopowe z przebudowywanej drogi zostan± odprowadzone do istniej±cej kanalizacji deszczowej 200mm poprzez istniej±ce studnie. Na studniach nale¿y zastosowaæ kaskady zewnêtrzne ze wzglêdu na znaczn± g³êboko¶æ studni kanalizacyjnych. Przewiduje siê do wymiany studnie kanalizacyjne 1200mm : nowe sztuk 3 Do przebudowy poprzez wymianê górnej czê¶ci studni 1200mm : sztuk 7 Wszystkie wymieniane przykanaliki bêd± wykonane z rur i kszta³tek litych PVC SN8 . £±czna d³ugo¶æ przykanalików pvc ¶rednica 200mm - 78m £±cznie do wymiany : studzienki ¶ciekowe o ¶rednicy 500mm z syfonem i czê¶ci± osadnikow± H=0,8m, szt.12 Kolizje z ewentualnym istniej±cym uzbrojeniem nale¿y zabezpieczyæ zgodnie z wytycznymi poszczególnych u¿ytkowników. Regulacja wysoko¶ciowa istniej±cych zaworów wodno - kanalizacyjnych :szt.28 Regulacja wysoko¶ciowa istniej±cych studzienek telekomunikacyjnych : szt. 7 Rozbiórki Przewiduje siê rozebranie: - nawierzchnie chodników z p³yt betonowych : 1490,60 m2 - elementy betonowe ograniczaj±ce nawierzchnie (krawê¿niki i obrze¿a materia³ pochodz±cy z rozbiórki ³aw wywie¼æ z placu budowy oraz poddaæ utylizacji): 956,0mb - oznakowanie pionowe drogi 9 kpl. (przewie¼æ na magazyn inwestora ) - frezowanie istniej±cej nawierzchni asfaltowej gr.7 cm (odwiezienie urobku w miejsce wskazane przez inwestora do 3 km ) : 2939,0 m2 Wszystkie materia³y z rozbiórek nale¿y wywie¼æ z placu budowy oraz poddaæ utylizacji Szczegó³owy opis zakresu i technologii robót znajduje siê w za³±czonej uproszczonej dokumentacji technicznej ; przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233223-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT887630.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1201078.09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI I£OWA
wiêcej: przetargi I£OWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.