Ogłoszenie z dnia 2016-06-13
Ostrów Wielkopolski: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 82563 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, wraz z dostawą, artykułów biurowych szczegółowo określonych w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.20 - Papier do pisania 39.29.81.00 - Ramki do fotografii 30.19.11.30 - Podkładki z klipsem 30.19.21.00 - Gumki 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.21.25 - Pisaki 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 42.99.42.20 - Przybory do laminowania 30.19.21.60 - Korektory 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Papier ksero A4, papier ksero A3, Papier kancelaryjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
- Spychała Sylwia BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8026,78
Oferta z najniższą ceną: 8026,78 / Oferta z najwyższą ceną: 8318,25
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Antyrama format A4, deska z klipem A4, Gumka do mazania, Klipsy biurowe, magnesy okrągłe do tablic, ołówek z gumką, podkład na biurko, pojemnik na spinacze, pisaki zestaw - 10 kolorów, skoroszyt tekturowy z oczkiem A-4, skoroszyt plastikowy A4, spinacze 28 mm, teczka wiązana A4, taśma klejąca przezroczysta, zakładki indeksujące, wąsy skoroszytowe kolorowe, zszywki 24/6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
- Spychała Sylwia Biuro SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1330,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1310,11
Oferta z najniższą ceną: 1310,11 / Oferta z najwyższą ceną: 1387,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Cienkopis czarny, cienkopis czerwony, cienkopis niebieski, cienkopis zielony, foliopis, folia do laminowania, korektor w taśmie, papier samoprzylepny A-4, rozszywacz, segregator A-4, teczka do podpisu A-4, teczka A-4 na gumkę bez haków, zeszyt A-4 96 kartek, zeszyt B5 160 kartek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
- Spychała Sylwia BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1242,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1286,83
Oferta z najniższą ceną: 1286,83 / Oferta z najwyższą ceną: 1334,18
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Długopis Pentel BK77 - kolor niebieski, długopis Pentel BK77 - kolor czarny, długopis żelowy Pentel K116 - kolor niebieski, długopis żelowy Pentel K116 - kolor czarny, długopis automatyczny GRAND GR-2101, długopis z przylepcem z wymiennym wkładem, długopis jednorazowy niebieski, kredki świecowe, wkłady do długopisów żelowych Pentel K116, wkład do długopisu automatycznego Zenith, wkłady do piór, wkłady do ołówków automatycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
- Spychała Sylwia BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1528,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1514,87
Oferta z najniższą ceną: 1514,87 / Oferta z najwyższą ceną: 1545,50
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Karteczki samoprzylepne, klej w sztyfcie, koperty samoklejące, koszulki foliowe, obwoluty L, pisak gruby, przekładki A-4 kolorowe, sznurek do pakowania, woreczki strunowe, zakreślacz fluorescencyjny,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
- Spychała Sylwia BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2839,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2116,19
Oferta z najniższą ceną: 2116,19 / Oferta z najwyższą ceną: 2169,25
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Płyty CD-R 700 MB, płyty DVD 4,7 GB, płyty wielokrotnego zapisu DVD-RW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA SYLWIA SPYCHAŁA
- Spychała Sylwia BIURO SERWIS WSZYSTKO DLA BIURA Sylwia Spychała, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 337,02
Oferta z najniższą ceną: 337,02 / Oferta z najwyższą ceną: 409,59
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne (duża liczba wykonawców mogących zapewnić takie dostawy na obszarze całego kraju), o ustalonych standardach jakościowych (na rynku znajdują się artykuły biurowe wyprodukowane w oparciu o określone normy dopuszczone do obrotu rynkowego, posiadające powtarzalne parametry jakościowe), wartość zamówienia jest mniejsza niż 209.000 euro, tj. 3.411 euro. Podstawa prawna: art. 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały przesłanki pozwalające na wybór trybu
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski 2025-2026
- Przebudowa drogi nr 5318P ul. Klasztorna w Ostrowie Wielkopolskim - Etap II na odc. dł. ok. 630m
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- "Lewków - budowa chodnika ul. Krótka", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach operacji pn. ,,Upowszechnianie informacji o PS WPR 2023-2027 w województwie łódzkim'', wpisanej do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.