Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-13
Solec Kujawski: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2015 ROKU
Numer ogłoszenia: 8258 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2015 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót mających na celu bieżące utrzymanie gminnych dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Solec Kujawski, polegających na naprawie: ubytków, wybojów, obłamanych krawędzi i uszczelnieniu pojedynczych pęknięć. 1.1 Ubytek - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokość nie większej niż grubość warstwy ścieralnej. 1.2 Wybój - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokości większej niż grubość warstwy ścieralnej. 2. Zakres robót obejmuje naprawę nawierzchni bitumicznych: 2.1. Mieszanką mineralno-asfaltową o grubości do: 4cm, 5cm, 6cm i powyżej 6 cm 2.1.1 wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów, 2.1.2 oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu z pryzmy, 2.1.3 ogrzanie bitumu i skropienie lub posmarowanie nim dna oraz krawędzi i ścianek naprawianego miejsca, 2.1.4 rozłożenie mieszanki /przy głębokościach do 5 cm w jednej warstwie/, 2.1.5 przy głębokości do 6 cm należy wykonać w dwóch warstwach, 2.1.6 przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg/m2 w zależności od głębokości wyboju. Następnie ułożyć mieszankę mineralno - asfaltową na warstwę klińca, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm, 2.1.7 prawidłowe zagęszczenie poszczególnych warstw walcem lub płytą, 2.1.8 skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i spoin po cięciu, zasypanie drobnym kruszywem lub cementem, 2.1.9 zastosowany materiał to: 2.1.9.1 asfalt drogowy wg PN-C-96170, 2.1.9.2 wypełniacz podstawowy wg PN-S-96504, 2.1.9.3 kruszywo: - grysy klasy I wg PN-B-11112, - piasek łamany wg PN-B-11112, - kruszywo drobne granulowane wg PN-B-11112, - niesortowane kruszywo granulowane. 2.1.10 Mieszankę można układać w temperaturze otoczenia powyżej +50C. Nie dopuszcza się układania mieszanki podczas opadów atmosferycznych. 2. 2. Masą z recyklera o grubości 4cm, 5cm, 6cm i powyżej 6 cm. 2.2.1 wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów, 2.2.2 oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu z pryzmy, 2.2.3 ogrzanie bitumu i skropienie lub posmarowanie nim dna oraz krawędzi i ścianek naprawianego miejsca, 2.2.4 rozłożenie mieszanki /przy głębokościach do 5 cm w jednej warstwie/, 2.2.5 przy głębokości do 6 cm należy wykonać w dwóch warstwach, 2.2.6 przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg/m2 w zależności od głębokości wyboju. Następnie ułożyć mieszankę mineralno - asfaltową na warstwę klińca, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm, 2.2.7 prawidłowe zagęszczenie poszczególnych warstw walcem lub płytą wibracyjną, 2.2.8 skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i spoin po cięciu, zasypanie drobnym kruszywem lub cementem. 2.2.9 Zastosowany materiał to: 2.2.9.1 asfalt drogowy PN-C-96170- do produkcji przetworzonych mieszanek mineralno-asfaltowych, 2.2.9.2 środek odnawiający spełniający wymagania SST i posiadający atest producenta, 2.2.9.3 kruszywo spełniające wymagania zawarte w PN -B-11112, PN-B- 11111, PN-B-11113, 2.2.9.4 wypełniacz spełniający wymagania objęte PN-S-96504, 2.2.9.5 skład mieszanki mineralno-asfaltowej stosowany na gorąco powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w PN-S-96021. 2.2.10 Warstwę z przetworzonej mieszanki mineralno-asfaltowej należy układać przy suchej pogodzie w temperaturze nie niższej od 100C. Zabrania się układania mieszanek w czasie opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru. 2.3. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego o głębokości 3cm, 4cm, 5 cm 2.3.1 obcięcie krawędzi uszkodzonego pokrowca z nadaniem regularnych kształtów, 2.3.2 oczyszczenie uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę z wywiezieniem, 2.3.3 skropienie emulsją w ilości 1,4kg/m2 oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, 2.3.4 rozścielenie kruszywa, jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 20-25kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, 2.3.5 zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją i posypać grysem 2mm-5mm w ilości, 2.3.5.1 dla grubości kruszywa 3cm: - emulsją w ilości 3.0-3,5 kg/m2 - grysem w ilości 10-14kg/m2 2.3.5.2 dla grubości 4cm: - emulsją w ilości 3.5-4,0 kg/m2 - grysem w ilości 14-18kg/m2 2.3.5.3 dla grubości 5cm: - emulsją w ilości 4.0-4,5 kg/m2 - grysem w ilości 20-25kg/m2 2.3.6 rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną i uporządkować teren po remoncie, 2.4. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną wbudowanych pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego podłużnych pęknięć (szerszych od 2cm)oraz ubytków i wybojów o głębokości do 1cm i powyżej, Urządzenia te nadają ziarnom grysu (frakcji od 2 do 4mm, od 4 do 8mm ) dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją. 2.4.1 Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: 2.4.1.1 usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, 2.4.1.2 usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powietrzno-suchego, 2.4.1.3 dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. 2.4.2 Uzupełnienie uszkodzonych miejsc: 2.4.2.1 natryskiwanie warstewki modyfikowanej emulsji asfaltowej, 2.4.2.2 natryskiwanie pod ciśnieniem naprawiane miejsce kruszywem 5-8mm i 8-16mm otoczonym (w dyszy) emulsją, 2.4.2.3 w końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji od 2- 4 mm, 2.4.2.4. bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. 3. Zastosowane materiały: 3.1 emulsja asfaltowa K-1-65 MP, 3.2 grys bazaltowy frakcji 2-5, 5-8, 8-16 , wg PN-B-11112:1996. 4. Oznakować prowadzone roboty na drodze zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, w szczególnych przypadkach opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na zadania polegające na wykonywaniu robót mających na celu bieżące utrzymanie dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni powyżej 2 tys.m2 lub łącznej wartości 120 tys. złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.3 Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg załącznika 4 do SIWZ), 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. 4. Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 5. Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców - (zał. nr 7 do SIWZ). 6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 8 lub 8a do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera Projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój numer 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój numer 10 (sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg, ulic wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D Wioska-Witoszyce - II Etap".
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2025 r.
- Naprawa nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 933 w m. Pszczyna na odcinku od mostu na rz. Pszczynka do ul. Wojska Polskiego
- Remont dróg w Leśnictwie Dębowiec
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.