eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiWYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2015 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Solec Kujawski: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2015 ROKU
Numer ogłoszenia: 8258 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2015 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót mających na celu bieżące utrzymanie gminnych dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Solec Kujawski, polegających na naprawie: ubytków, wybojów, obłamanych krawędzi i uszczelnieniu pojedynczych pęknięć. 1.1 Ubytek - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokość nie większej niż grubość warstwy ścieralnej. 1.2 Wybój - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokości większej niż grubość warstwy ścieralnej. 2. Zakres robót obejmuje naprawę nawierzchni bitumicznych: 2.1. Mieszanką mineralno-asfaltową o grubości do: 4cm, 5cm, 6cm i powyżej 6 cm 2.1.1 wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów, 2.1.2 oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu z pryzmy, 2.1.3 ogrzanie bitumu i skropienie lub posmarowanie nim dna oraz krawędzi i ścianek naprawianego miejsca, 2.1.4 rozłożenie mieszanki /przy głębokościach do 5 cm w jednej warstwie/, 2.1.5 przy głębokości do 6 cm należy wykonać w dwóch warstwach, 2.1.6 przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg/m2 w zależności od głębokości wyboju. Następnie ułożyć mieszankę mineralno - asfaltową na warstwę klińca, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm, 2.1.7 prawidłowe zagęszczenie poszczególnych warstw walcem lub płytą, 2.1.8 skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i spoin po cięciu, zasypanie drobnym kruszywem lub cementem, 2.1.9 zastosowany materiał to: 2.1.9.1 asfalt drogowy wg PN-C-96170, 2.1.9.2 wypełniacz podstawowy wg PN-S-96504, 2.1.9.3 kruszywo: - grysy klasy I wg PN-B-11112, - piasek łamany wg PN-B-11112, - kruszywo drobne granulowane wg PN-B-11112, - niesortowane kruszywo granulowane. 2.1.10 Mieszankę można układać w temperaturze otoczenia powyżej +50C. Nie dopuszcza się układania mieszanki podczas opadów atmosferycznych. 2. 2. Masą z recyklera o grubości 4cm, 5cm, 6cm i powyżej 6 cm. 2.2.1 wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów, 2.2.2 oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu z pryzmy, 2.2.3 ogrzanie bitumu i skropienie lub posmarowanie nim dna oraz krawędzi i ścianek naprawianego miejsca, 2.2.4 rozłożenie mieszanki /przy głębokościach do 5 cm w jednej warstwie/, 2.2.5 przy głębokości do 6 cm należy wykonać w dwóch warstwach, 2.2.6 przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg/m2 w zależności od głębokości wyboju. Następnie ułożyć mieszankę mineralno - asfaltową na warstwę klińca, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm, 2.2.7 prawidłowe zagęszczenie poszczególnych warstw walcem lub płytą wibracyjną, 2.2.8 skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i spoin po cięciu, zasypanie drobnym kruszywem lub cementem. 2.2.9 Zastosowany materiał to: 2.2.9.1 asfalt drogowy PN-C-96170- do produkcji przetworzonych mieszanek mineralno-asfaltowych, 2.2.9.2 środek odnawiający spełniający wymagania SST i posiadający atest producenta, 2.2.9.3 kruszywo spełniające wymagania zawarte w PN -B-11112, PN-B- 11111, PN-B-11113, 2.2.9.4 wypełniacz spełniający wymagania objęte PN-S-96504, 2.2.9.5 skład mieszanki mineralno-asfaltowej stosowany na gorąco powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w PN-S-96021. 2.2.10 Warstwę z przetworzonej mieszanki mineralno-asfaltowej należy układać przy suchej pogodzie w temperaturze nie niższej od 100C. Zabrania się układania mieszanek w czasie opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru. 2.3. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego o głębokości 3cm, 4cm, 5 cm 2.3.1 obcięcie krawędzi uszkodzonego pokrowca z nadaniem regularnych kształtów, 2.3.2 oczyszczenie uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę z wywiezieniem, 2.3.3 skropienie emulsją w ilości 1,4kg/m2 oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, 2.3.4 rozścielenie kruszywa, jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 20-25kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, 2.3.5 zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją i posypać grysem 2mm-5mm w ilości, 2.3.5.1 dla grubości kruszywa 3cm: - emulsją w ilości 3.0-3,5 kg/m2 - grysem w ilości 10-14kg/m2 2.3.5.2 dla grubości 4cm: - emulsją w ilości 3.5-4,0 kg/m2 - grysem w ilości 14-18kg/m2 2.3.5.3 dla grubości 5cm: - emulsją w ilości 4.0-4,5 kg/m2 - grysem w ilości 20-25kg/m2 2.3.6 rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną i uporządkować teren po remoncie, 2.4. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną wbudowanych pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego podłużnych pęknięć (szerszych od 2cm)oraz ubytków i wybojów o głębokości do 1cm i powyżej, Urządzenia te nadają ziarnom grysu (frakcji od 2 do 4mm, od 4 do 8mm ) dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją. 2.4.1 Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: 2.4.1.1 usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, 2.4.1.2 usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powietrzno-suchego, 2.4.1.3 dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. 2.4.2 Uzupełnienie uszkodzonych miejsc: 2.4.2.1 natryskiwanie warstewki modyfikowanej emulsji asfaltowej, 2.4.2.2 natryskiwanie pod ciśnieniem naprawiane miejsce kruszywem 5-8mm i 8-16mm otoczonym (w dyszy) emulsją, 2.4.2.3 w końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji od 2- 4 mm, 2.4.2.4. bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. 3. Zastosowane materiały: 3.1 emulsja asfaltowa K-1-65 MP, 3.2 grys bazaltowy frakcji 2-5, 5-8, 8-16 , wg PN-B-11112:1996. 4. Oznakować prowadzone roboty na drodze zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, w szczególnych przypadkach opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na zadania polegające na wykonywaniu robót mających na celu bieżące utrzymanie dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni powyżej 2 tys.m2 lub łącznej wartości 120 tys. złotych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.3 Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg załącznika 4 do SIWZ), 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. 4. Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 5. Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców - (zał. nr 7 do SIWZ). 6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 8 lub 8a do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera Projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój numer 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój numer 10 (sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.