Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Poznań: Dostawa materiałów instalacyjnych wod kan gaz i co
Numer ogłoszenia: 82633 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax 061 8572727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów instalacyjnych wod kan gaz i co.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów wod. kan. gaz. i c. o. wyszczególnionych w załączniku do Części I SIWZ i załączniku do Części II SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego wymagania zostały przedstawione w załączniku do Części II SIWZ. 3.Materiały wod. kan. gaz. i c. o., będące przedmiotem zamówienia powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w oparciu o obowiązujące akty prawne - Prawo budowlane - Ustawa o wyrobach budowlanych. 4. Zastosowanie materiałów będących przedmiotem zamówienia powinno spełniać następujące wymagania: a bezpieczeństwo konstrukcji b bezpieczeństwo pożarowe c bezpieczeństwo użytkowania d oszczędność energii elektrycznej i cieplnej e zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych, higienicznych i ochrony środowiska. 5. Przedmiot zamówienia wyszczególniony w w.w załącznikach powinien posiadać znak budowlany B - Prawo budowlane - Ustawa o materiałach budowlanych art.5. 6. Przedmiot zamówienia musi być nowy i znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, które winny być opisane przez producenta przedmiotu zamówienia w sposób identyfikujący wyrób z wymogami określonymi w Części I i II SIWZ oraz przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie. 7. Na przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach Nr 1 i 2 do Części II SIWZ, Wykonawca udzieli gwarancji w wymiarze określonym przez producenta przedmiotu umowy. 8. Przedmiot zamówienia wyszczególniony w załączniku do Części II SIWZ musi posiadać na oryginalnych opakowaniach fabrycznych Instrukcję stosowania produktu w języku polskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 29.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 42.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej Oryginalny kod CPV: 29.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Oryginalny kod CPV: 27.20.00.00 - Rury Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.42.00 - Przewody rurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. W przypadku niespełnienia chociażby jednego z ww. warunków oferta nie będzie dalej rozpatrywana , a Wykonawca zostanie wykluczony. 3. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia 2. Ponadto do oferty należy załączyć następując dokumenty: Sporządzone zgodnie z załącznikiem do części I SIWZ - formularz ofertowy i formularz cenowy obejmujący pełen zakres zamówienia z którego wynikać będzie kwota wynagrodzenia, oraz wykaz tych części zamówienia, które Zamawiający zamierza powierzyć Podwykonawcy. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, zgodnie z art. 26 ust. 3. 4. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości i Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ul. Kościuszki 92/98 60-967 Poznań 9 pok. 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ul. Kościuszki 92/98 60-967 Poznań 9 pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- ZP/DAGZ/03/2025
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa jednoczęściowych zintegrowanych nakrętek na butelki PET dla potrzeb Zakładu Produkcji Zdrojowej
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.