To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-12
Zawiercie: ZGK 5/2014
Numer ogłoszenia: 82636 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61688 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6723481, faks 32 6721393.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 pkt. 4b Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZGK 5/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego tj. Zawiercie ul Krzywa 3, worków do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych. 2. Dostawa obejmuje następujący asortyment worków: a) Worki niebieskie na papier pojemność 120 litrów o grubości co najmniej 0,02 mm - około 85 000 sztuk, b) Worki żółte na plastik, metale i opakowania wielomateriałowe, pojemność 120 litrów, o grubości co najmniej 0,02 mm - około 150 000 sztuk c) Worki brązowe na bioodpady pojemność 120 litrów, o grubości co najmniej 0,05 mm - około 85000 sztuk d) Worki zielone na szkło pojemność 120 litrów, o grubości co najmniej 0,03mm-około 85 000 sztuk. 2. Dostarczane worki wykonane muszą być z folii przezroczystej LDPE (worki brązowe wskazane w ust. 2c)) lub HDPE (pozostałe worki) umożliwiającej identyfikację zebranego wewnątrz surowca wtórnego (odpadu) w kolorystyce, pojemności zgodnych z powyższym zestawieniem oraz grubości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość dla poszczególnych frakcji (minimalna grubość została określona przez Zamawiającego w ust. 2). 3. Na workach do selektywnego gromadzenia odpadów muszą być umieszczone napisy (określające do jakich odpadów są przeznaczone- wzór nadruku na każdy rodzaj worka dostępny u Zamawiającego) zgodnie z identyfikacją zebranego wewnątrz surowca, a także muszą być oznakowane logo Zamawiającego, Gmin wraz z danymi teleadresowymi; Worki muszą posiadać zamknięcie tzn. muszą być wyposażone w element/y umożliwiające zamknięcie napełnionego worka. 4. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu czternastu dni od dnia złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faxu lub maila. Jednorazowo Zamawiający zobowiązuje się zamawiać nie mniej niż 5% prognozowanej ilości przedmiotu zamówienia i nie więcej niż 25% prognozowanej ilości przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości worków niż to określono w SIWZ i umowie, z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- e-pack Sp. z o.o., ul. Kurnakowicza 5, 33-103 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99568,50
Oferta z najniższą ceną: 99568,50 / Oferta z najwyższą ceną: 150429,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.