Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-13
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa systemu oświetlenia nawigacyjnego typu CALVERT na lotnisku Dęblin
Numer ogłoszenia: 82656 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 840 600, faks 261 480 666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa systemu oświetlenia nawigacyjnego typu CALVERT na lotnisku Dęblin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa systemu oświetlenia nawigacyjnego typu CALVERT na lotnisku Dęblin, polegających między innymi na: 1) budowie sieci kanalizacji kablowej ze studniami kablowymi, trasami kablowymi; 2) budowie systemu świateł podejścia głównego: 3) budowie systemu świateł błyskowych środkowej linii podejścia głównego w rozstawie co 30m wraz z ochroną przeciwporażeniową; 4) budowie ogrodzenia terenu pomiędzy dotychczasowym ogrodzeniem lotniska a BRL na odcinku o długości 600m i szerokości 90-130m i wysokości 2,80-2,90m; 5) rozbiórce istniejącego ogrodzenia na BRL; 6) budowie drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm do systemu BRL długości 450m i szerokości 5 m z poboczami o szerokości 1m każdy; 7) wykonaniu utwardzonego dojazdu do działek sąsiadujących z inwestycją od strony północno-zachodniej na długości 390 m i szerokości 4m ( zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ) polegającej na: - wytyczeniu i wykorytowaniu terenu wzdłuż ogrodzenia CALVERTA wraz z usunięciem zadrzewień i zakrzewień; - utwardzeniu kruszywem naturalnym łamanym tłuczniem kamiennym 0/31,5 grubości 20 cm wraz ze stabilizacją mechaniczną. 8) wycince drzew zgodnie z Decyzją (załącznik Nr 8 do SIWZ) i krzewów na obszarze inwestycji, odcięcie gałęzi od dłużyc, pocięcie dłużyc na odcinki 1.20m, załadunek i wywiezienie dłużyc do miejsca składowania na terenie lotniska i segregacja pozyskanego drewna na zasadach ustalonych z Użytkownikiem; 9) wywiezieniu i utylizacji usuniętych karpin i gałęzi oraz zasypaniu dołów po karpinach miejscowym gruntem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych 45.31.62.20 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych portów lotniczych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 29.04.2015 r. do godziny 09.30.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikacje oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, b) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane roboty budowlane, spełniają wymogi określone przez zamawiającego w SIWZ, c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, d) Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne (jeżeli dotyczy), e) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi uprawnienia do pracy na materiałach niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, f) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w pkt. 5.1.1 SIWZ, g) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania, w procesie realizacji inwestycji przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych określonych ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) i aktów wykonawczych do ustawy oraz Instrukcji Ochrony Informacji Niejawnych, która stanowić będzie integralną część umowy w przypadku jej zawarcia z Wykonawcą, h) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia, i) Oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają: - wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności: drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjne oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby; - uprawnienia geodezyjne w zakresie wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych; - wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.); - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie (roboty) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania. Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie robót polegających na budowie lub remoncie elementów systemu elektroświetlnego lotniska o wartości wykonywanych robót min. 1 000 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikacje niżej wymienionych dokumentów złożonych przez Wykonawcę: a) Wykaz osób funkcyjnych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) Informacja na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 5.3. SIWZ albo informacja o tym, że Wykonawca wykona zamówienia siłami własnymi - bez udziału podwykonawców. c)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (w tym należy uwzględnić wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ). d)Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty budowlane ujęte w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni mieć do dyspozycji osoby (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadające: wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności: drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjne oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby; - uprawnienia geodezyjne w zakresie wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych; - wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.); - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz - Oferta Wykonawcy, stanowiący załącznik Nr 12 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Kryterium długości okresu gwarancji i rękojmi za wady - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. W przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminów wykonania przedmiotu zamówienia, zakresu rzeczowego oraz w przypadku zmiany podatku VAT. 1.Warunkiem umożliwiającym dokonanie zmian umowy jest: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: - możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: zmiany zakresu, zmniejszenia zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, wydłużenia procedury wydania decyzji administracyjnych z powodów niezależnych od Wykonawcy, nie sprzyjających warunków pogodowych lub opóźnień projektanta w dostarczeniu rozwiązań projektowych uszczegółowiających zakres zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania celem zakończenia realizacji zamówienia; w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot. w przypadku, gdy dostawa dodatkowych materiałów, o których mowa w pkt. 2. SIWZ nastąpi w terminie dłuższym niż 3 miesiące od zakończenia inwentaryzacji. 2) zmiana zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia : w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części robót; w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego - w przypadku konieczności dostosowania realizacji robót do potrzeb związanych z zapewnieniem możliwości eksploatacji lotniska oraz w przypadku zmiany limitu finansowego przydzielonych zamawiającemu na dany rok. 3) Zmiana wysokości wynagrodzenia: w przypadku zmiany w okresie obowiązywania Umowy stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej. Wydłużenie terminu przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12tol.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie www.12tol.wp.mil.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 215..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 09:00, miejsce: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, pokój Nr 428..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.