Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Wrocław: Usługi w zakresie utrzymania, konserwacji i naprawy drogowej sygnalizacji świetlnej oraz tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych na drogach krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 8267 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie utrzymania, konserwacji i naprawy drogowej sygnalizacji świetlnej oraz tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych na drogach krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie utrzymania, konserwacji i naprawy drogowej sygnalizacji świetlnej oraz tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych na drogach krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Wałbrzychu Lokalizacja : drogi krajowe nr 5 w Kamiennej Górze; nr 34 w Świebodzicach; nr 35 w Wałbrzychu - sygnalizacja skrzyżowań szt 10, - aktywne oznakowanie przejść dla pieszych szt 3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne udziału w postępowaniu . W postępowaniu nie mogą brać udział Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone w pkt. I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. II. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Wykonawca musi wykazać: 1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku , gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu , Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenie, w którym zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1, 2. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde z wymienionych poniżej stanowisk: Kierownika robót wymagana liczba osób 1 , doświadczenie w realizacji podobnych robot - 3 lata, doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robot - 2 lata, Kierownik robót winien posiadać 1) uprawnienia budowlane w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( dopuszcza się uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2006 r Nr 83,poz. 578 ) 2) Członkostwo w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa Monter - konserwator wymagana liczba osób 2 , doświadczenie w realizacji podobnych robot - 2 lata, winni posiadać: 1) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu co najmniej 1 kV . 2) Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia i posiadanie uprawnień do obsługi i konserwacji sterowników drogowych sygnalizacji świetlnych ; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. 3. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej: Sprzęt : podnośnik samochodowy- 1 szt ; agregat prądotwórczy szt 2. ; agregat spawalniczy szt 1 Transport : samochód dostawczy-patrolowy szt- 2 , Baza materiałowo-sprzętowa : zlokalizowana w obrębie utrzymania drogowych sygnalizacji świetlnych ( w granicach adm. m. Wałbrzych lub ościennych gminach ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, ( jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie)zrealizował (rozpoczął i zakończył ) jako strona umowy, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku , gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu , Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenie, w którym zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia ) 4.Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy).Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, świadectwa kwalifikacyjne i dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń. 5.Informację o sprzęcie i środkach transportu oraz bazie materiałowo-sprzetowej będących w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 8.1.2. 10. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 11. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 7 i 8 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3 - 6. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt sek. III.2 pkt. II i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 12. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa, także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 13. Oferta winna zawierać wypełniony Formularz Oferta oraz niżej wymienione dokumenty: - Kosztorys ofertowy. - Wykaz stawek i narzutów - Podpisany projekt Umowy 14. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 15. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-306 Wałbrzych, ul. Wrocławska 142 , pokój nr 2 ( piętro ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego : 58-306 Wałbrzych, ul. Wrocławska 142 , pok. nr 4- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.