Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 82685 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, fax 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Gorzowa Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: a) utrzymanie ustawionego (na ok. 290 km dróg) na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oznakowania pionowego tj. około 11.800 szt. znaków pionowych, w tym: - ok. 800 tablic kierunku i miejscowości, - tablice i tarcze znaków umieszczone na konstrukcjach wsporczych tj.: wspornikach, słupkach, kratownicach, bramach i wysięgnikach - ok. 60 szt., b) ustawienie i demontaż znaków, c) tymczasowe oznakowanie w sytuacjach awaryjnych wraz z zabezpieczeniem n/w oznakowania: - tablice znaków drogowych (średnie): A-14 - 2 szt., A-12b - 1 szt., A-12c - 1 szt., B-33 (40) - 2 szt., B-36 - 2 szt., B-25 - 2 szt., B-1 - 2 szt., D-4a - 2 szt., B-41 - 2 szt., - słupki znaków drogowych pionowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm do znaków drogowych: na jeden znak - 8 szt., na dwa znaki - 3 szt. - urządzenia bezpieczeństwa ruchu: * z konstrukcjami nośnymi i podstawami: U-51 (2,50 m) - 1 szt., U-53 (2,50 m) - 1 szt., U-54 - 4 szt., * światła ostrzegawcze z diodą 6V, 1W, obustronne: U-57a - 2 szt., U-57b - 3 szt. Tablice znaków drogowych (średnie) - znak bezpieczeństwa B, lico folia odblaskowa II generacji, tarcza z blachy ocynkowanej gr. 1,5 mm, krawędzie podwójnie gięte.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 28.52.74.30 - Znaki uliczne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.23.00 - Znaki uliczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający następujące warunki: 3)wykonawcy posiadający lub mający dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do środka transportowego, 4)wykonawcy posiadający lub mający dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do pomieszczeń magazynowych, 5)wykonawcy zapewniający całodobowy dyżur, 6)wykonawcy posiadający polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa jest krótszy, złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia tj., do dnia 31.05.2009 r. 7)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto i załączą dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dowód wniesienia wadium. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku spółek cywilnych oświadczenie takie składają wszyscy wspólnicy. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółek cywilnych zaświadczenia muszą dotyczyć każdego ze wspólników. 5)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o których mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 7, z podaniem ich zakresu, wartości, daty wykonania i odbioru wraz z dokumentami potwierdzającymi (np. referencje), że zostały one wykonane należycie. 6)Wykaz sprzętu. 7)Oświadczenie o zapewnieniu całodobowego dyżuru wraz z podaniem imienia, nazwiska i numeru telefonu osoby (osób) odpowiedzialnej za zabezpieczenie zgłoszonych uszkodzeń. 8)Oświadczenie wykonawcy posiadający lub mający dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do pomieszczeń magazynowych. 9)Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa jest krótszy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie Wykonawcy, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia tj., do dnia 31.05.2009 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4 Referat Zamówień Publicznych pok. 315. SIWZ wydrukowana płatna 18,00 zł. SIWZ w formie elektronicznej dostępna bezpłatnie na stronie www.bip.gorzow.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul.Okólna 2, 66-400 Gorzów Wlkp. pokój nr 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych znajdujących się na terenie m. Gorzów Wlkp. i będących w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawy różnych produktów spożywczych (nasiona strączkowe i artykuły zbożowe ) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. Słoneczna w miejscowości Lipie wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2025 roku.
- Rozbudowa, przebudowa i remonty dróg gminnych na terenie gminy Sokoły
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.