eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRoboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych na terenie Oddziału GDDKiA w Kielcach w latach 2011-2014 w podziale na 5 częściczęść IRejon w Busku-Zdroju, część IIRejon w Jędrzejowie, część IIIRejon w Kielcach, część IVRejon w Opatowie, część VRejon w Starachowicach - Postępowanie nr 25/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Kielce: Roboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych na terenie Oddziału GDDKiA w Kielcach w latach 2011-2014 w podziale na 5 części: część I: Rejon w Busku-Zdroju, część II: Rejon w Jędrzejowie, część III: Rejon w Kielcach, część IV: Rejon w Opatowie, część V: Rejon w Starachowicach - Postępowanie nr 25/2011
Numer ogłoszenia: 82695 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach , ul. I. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3457431, faks 41 3664804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych na terenie Oddziału GDDKiA w Kielcach w latach 2011-2014 w podziale na 5 części: część I: Rejon w Busku-Zdroju, część II: Rejon w Jędrzejowie, część III: Rejon w Kielcach, część IV: Rejon w Opatowie, część V: Rejon w Starachowicach - Postępowanie nr 25/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: naprawa poboczy, oczyszczanie urządzeń odwadniających, naprawa nawierzchni zjazdów, naprawa chodników, krawężników i cieków, remont lub wymiana umocnienia skarp płytami ażurowymi, naprawa, regulacja lub uzupełnienie elementów kanalizacji deszczowej, remont przepustów pod zjazdami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 172 000,00 PLN (słownie złotych: sto siedemdziesiąt dwa tysiące 00/100), odpowiednio dla: Części I - 36 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy 00/100), Części II - 35 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100), Części III - 29 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100). Części IV - 43 000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści trzy tysiące 00/100). Części V - 29 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: robót polegających na utrzymaniu, remoncie lub budowie dróg obejmujących swym zakresem co najmniej roboty związane z odwodnieniem, nawierzchnią chodników, poboczem drogowym o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1. osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Robót: liczba osób: 1 minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie: - osoba wskazana na stanowisko Kierownika Robót winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Uwaga: Wykonawca, składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien zapewnić taką liczbę osób na stanowisku Kierownika Robót, na jaką będzie składał ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z przewidzianymi zmianami i określonymi warunkami tych zmian w SIWZ (Istotnych dla stron postanowieniach umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, pok. 238, cena: 20zł (+koszt wysyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, pok. 238.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych w latach 2011-2014 na terenie Rejonu w Busku-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: naprawa poboczy, oczyszczanie urządzeń odwadniających, naprawa nawierzchni zjazdów, naprawa chodników, krawężników i cieków, remont lub wymiana umocnienia skarp płytami ażurowymi, naprawa, regulacja lub uzupełnienie elementów kanalizacji deszczowej, remont przepustów pod zjazdami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych w latach 2011-2014 na terenie Rejonu w Jędrzejowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: naprawa poboczy, oczyszczanie urządzeń odwadniających, naprawa nawierzchni zjazdów, naprawa chodników, krawężników i cieków, remont lub wymiana umocnienia skarp płytami ażurowymi, naprawa, regulacja lub uzupełnienie elementów kanalizacji deszczowej, remont przepustów pod zjazdami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych w latach 2011-2014 na terenie Rejonu w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: naprawa poboczy, oczyszczanie urządzeń odwadniających, naprawa nawierzchni zjazdów, naprawa chodników, krawężników i cieków, remont lub wymiana umocnienia skarp płytami ażurowymi, naprawa, regulacja lub uzupełnienie elementów kanalizacji deszczowej, remont przepustów pod zjazdami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych w latach 2011-2014 na terenie Rejonu w Opatowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: naprawa poboczy, oczyszczanie urządzeń odwadniających, naprawa nawierzchni zjazdów, naprawa chodników, krawężników i cieków, remont lub wymiana umocnienia skarp płytami ażurowymi, naprawa, regulacja lub uzupełnienie elementów kanalizacji deszczowej, remont przepustów pod zjazdami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty interwencyjne - remonty i konserwacja odwodnienia, chodników i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg krajowych w latach 2011-2014 na terenie Rejonu w Starachowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: naprawa poboczy, oczyszczanie urządzeń odwadniających, naprawa nawierzchni zjazdów, naprawa chodników, krawężników i cieków, remont lub wymiana umocnienia skarp płytami ażurowymi, naprawa, regulacja lub uzupełnienie elementów kanalizacji deszczowej, remont przepustów pod zjazdami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.