To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82716 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Zawiercie: Dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu związanego z komputerami oraz pakietów oprogramowania do Starostwa Powiatowego w Zawierciu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58051-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:NIE DOTYCZY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zawierciański , krajowy numer identyfikacyjny
27625525200000, ul.
ul. Sienkiewicza
34,
42-400
Zawiercie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 450 71 00, faks
326 721 971, e-mail
sod@zawiercie.powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zawiercie.powiat.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zawiercie.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): NIE DOTYCZY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu związanego z komputerami oraz pakietów oprogramowania do Starostwa Powiatowego w Zawierciu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIII.272.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu związanego z komputerami oraz pakietów oprogramowania, zwanych w treści umowy "sprzętem", to jest: a)Zestawu komputerowego1 (jednostka centralna1+klawiatura+mysz+system operacyjny + pakiet oprogramowania biurowego) - 5 kpl., b) Zestawu komputerowego2 (jednostka centralna2+klawiatura+mysz+system operacyjny + pakiet oprogramowania biurowego) - 6 kpl., c) Akumulatory wymienne do UPS - 6 szt., d) Drukarka laserowa A4 mono - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu Specyfikacji techniczno-cenowej, która stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ lub Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą. W związku z tym: a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ. 3. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 655 ze zmianami). Dokumentem potwierdzającym legalność oznaczenia jest Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE. 4. Wykonawca zapewnia, że wszystkie zaoferowane jednostki centralne zostały wyprodukowane zgodnie: a) z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny potwierdzający stosowanie przez producenta sprzętu równoważnych środków zapewnienia jakości. b) z normą Energy Star Dokumentem potwierdzającym może być wydruk ze strony internetowej http:// www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov to jest internetowej listy produktów certyfikowanych Energy Star. UWAGA: Zamawiający nie wymaga dołączania do Oferty dokumentów dot. jednostek centralnych takich jak: Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE, Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny, dokument potwierdzający zgodność jednostek centralnych z normą Energy Star. Zamawiający może zażądać w/w dokumentów na każdym etapie postępowania, zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp. W takim przypadku wezwie wykonawcę do złożenia przedmiotowych dokumentów. 5. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie: a)Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.), b) Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 666 ze zmianami) c) Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 6. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone. 7.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne. 8. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt objęty będzie gwarancją producenta: a) jednostki centralne na okres 36 m-cy, realizowaną przez autoryzowany serwis producenta, zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub równoważnym, w miejscu ich użytkowania, b) drukarka laserowa A4 mono na okres 36 m-cy, realizowaną przez autoryzowany serwis producenta c) akumulatory wymienne do UPS na okres 12 m-cy. 9. Wykonawca zapewnia, iż w stosunku do przedmiotu zamówienia przysługuje Zamawiającemu uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu gwarancją - odpowiednio
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30230000-0,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: NIE DOTYCZY | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40290.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: NIE DOTYCZY IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 49556.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlanych w obrębie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.