Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Kraków: Zorganizowanie wycieczek turystycznych dla pracowników: Bolonia- Rzym-Watykan, Góry Stołowe-Praga, Mazury-Wilno-Kowno
Numer ogłoszenia: 82744 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4229095, faks 12 4222153; 12 4229033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczek turystycznych dla pracowników: Bolonia- Rzym-Watykan, Góry Stołowe-Praga, Mazury-Wilno-Kowno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek turystyczno - krajoznawczych. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części. Część nr 1: zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki turystycznej Bolonia - Rzym - Watykan Część nr 2: zorganizowanie 3 - dniowej wycieczki turystycznej Góry Stołowe + Praga Część nr 3: zorganizowanie 6 - dniowej wycieczki turystycznej Mazury - Wilno - Kowno 3.2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Bolonia - Rzym - Watykan Terminy: w okresie 1 V - 30.VI.br Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie grupy po 100 osób tj. 2 terminy 3.3. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 tj. 3 - dniowa wycieczka turystyczna Góry Stołowe + Praga. Terminy: w okresie 1 V - 30.VI.br Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy 3.4. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Mazury - Wilno - Kowno Terminy: w okresie 1 V - 30.VI.br Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Część nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Część nr 3 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż jest podmiotem uprawnionym do organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o aktualny wydruk potwierdzający wpis wykonawcy do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali, co najmniej 3 umowy na usługi zorganizowania wycieczek zagranicznych dla osób dorosłych min. 100 osób każda umowa (niezależnie od tego na ile części wykonawca złoży ofertę wymaga się co najmniej 3 umów opisanych powyżej), a usługi zostały wykonane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca wobec którego nie zachodzą przesłanki do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp. Ocena spełnienia tego wymogu nastąpi w oparciu o listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - atrakcyjność programu wycieczki - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiajacego z realizacji umowy maksymalnie do 20% z ilości uczestników wycieczki wyszczególnionej w §1 wzoru umowy, a tym samym zmniejszenia ceny, o której mowa w §5 ust.2 wzoru umowy gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem usługi. Zmniejszenie ilości uczestników wycieczki w stosunku do ilości deklarowanej powoduje odpowiednie zmniejszenie ceny usługi w oparciu o stawkę określoną w §5 ust.1 i ilość osób objętą rezygnacją z uczestnictwa. Powyższe dotyczy każdej części oddzielnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.poczta-polska.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. RI w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków pok. 408.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Poczta Polska S.A. RI w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków pok. 408.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.04.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne dokumenty, które musi zawierać oferta: 1. Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1. 2. Autorski program wycieczki przygotowany przez Wykonawcę. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 3, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 5. Dowód wpłaty wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem; jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja 6 - dniowej wycieczki turystycznej Bolonia - Rzym - Watykan.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Bolonia - Rzym - Watykan Terminy: w okresie 1 V - 30.VI.br Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie grupy po 100 osób tj. 2 terminy Standard obiektu: 3 noclegi - hotel, pokoje 2 osobowe z łazienkami (łóżka podwójne tzw. małżeńskie - wykluczone). Dopuszcza się umiejscowienie hotelu w miejscowości wchodzącej w skład tzw. grupy satelit w odległości max. do 40 km od granic administracyjnych Rzymu. W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu restauracja, bar itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna. Wyżywienie: - 3 x śniadania w restauracji hotelowej -serwowane - 4 x obiadokolacje serwowane - 1 x menu podczas imprezy integracyjnej Transport: 4 autokary wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników pilota i drugiego kierowcy, przewodnika, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Min. 2 kierowców na 1 autokar. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego na wypadek awarii. Dopuszcza się wyjazd w godzinach popołudniowo-wieczornych. Miejsca wyjazdu przyjazdu: 1 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) 1 autokar 50 osób, Tarnów ( ul. Kościuszki obok Hotelu Tarnovia) 1 autokar 50 osób, 2 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) autokar 50 osób, Nowy Sącz (ul. Obrońców Narviku obok Biedronki) 1 autokar 50 osób. W przypadku braku kompletu uczestników w autokarach wyjeżdżających/przyjeżdżających z do Tarnowa i Nowego Sącza Zleceniobiorca wymaga trasowania autokarów przez Kraków. Ubezpieczenie: NNW, KL, bagaż Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar posługujący się językiem włoskim lub angielskim), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Bolonii (min. 3 godziny) w Rzymie (min. 7 godzin) w Watykanie (min.4 h) - 1 przewodnik autokar). Program: Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowanego menu), dodatkowych atrakcji typu impreza integracyjna (wraz z menu). Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy. Kwota nie powinna przekroczyć 120 euro/osobę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. atrakcyjność programu wycieczki - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja 3 - dniowej wycieczki turystycznej Góry Stołowe + Praga..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 tj. 3 - dniowa wycieczka turystyczna Góry Stołowe + Praga. Terminy: w okresie 1 V - 30.VI.br Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy Standard obiektu: 2 noclegi - hotel min. *** w Kudowej Zdroju - pokoje 2 osobowe z łazienkami (łóżka podwójne tzw. małżeńskie - wykluczone). W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu: restauracja, bar, basen, siłownia itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna. Wyżywienie: - 2 x śniadania w restauracji hotelowej (bufet szwedzki) - 2 x obiadokolacje - 1 x menu podczas imprezy integracyjnej Transport: 4 autokary wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników (50 osób/ autokar), pilota, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego na wypadek awarii. Dopuszcza się wyjazd w godzinach rannych. Miejsca wyjazdu/ przyjazdu: 1 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) 1 autokar 50 osób, Tarnów (ul. Kościuszki obok Hotelu Tarnovia) 1 autokar 50 osób, 2 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) autokar 50 osób, Nowy Sącz (ul. Obrońców Narviku obok Biedronki) 1 autokar 50 osób. W przypadku braku kompletu uczestników w autokarach wyjeżdżających/przyjeżdżających z/do Tarnowa i Nowego Sącza Zleceniobiorca wymaga trasowania autokarów przez Kraków. Ubezpieczenie: NNW, KL Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Pradze (min. 7 godzin) - 1 przewodnik/ autokar). Program: Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowane menu), z uwzględnieniem imprezy integracyjnej przy muzyce mechanicznej. Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy. Kwota nie powinna przekroczyć w Pradze 300 KCZ, po stronie polskiej 50 zł / na osobę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. atrakcyjność programu wycieczki - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja 6 - dniowej wycieczki turystycznej Mazury - Wilno - Kowno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 tj. 6 - dniowa wycieczka turystyczna Mazury - Wilno - Kowno Terminy: w okresie 1 V - 30.VI.br Ilość uczestników: 198 osób dorosłych płatnych + 2 miejsca gratis - dwie tury po 100 osób tj. 2 terminy Standard obiektu: 2 noclegi - hotel w Augustowie, 1 nocleg - hotel *** w centrum Wilna, pokoje 2, 3 osobowe z łazienkami (łóżka podwójne tzw. małżeńskie - wykluczone). W ofercie Wykonawca opisze proponowany hotel, jego otoczenie i położenie, wielkość pokoi i wyposażenia, inne typu: restauracja, bar, basen, siłownia itp. Mile widziana prezentacja fotograficzna. Wyżywienie: - 3 x śniadania w restauracji hotelowej (bufet szwedzki) - 4 x obiadokolacja serwowana - 1 x menu podczas imprezy integracyjnej Transport: 4 autokary wysokopokładowe klasy LUX (max. 5 letnie - zastrzega się możliwość kontroli dokumentów w tym zakresie) zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich uczestników (50 osób/ autokar) pilota i drugiego kierowcy, przewodnika, wyposażone w klimatyzację, wc, dvd. Min. 2 kierowców na 1 autokar. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia autokaru zastępczego na wypadek awarii. Dopuszcza się wyjazd w godzinach popołudniowo-wieczornych. Miejsca wyjazdu/ przyjazdu: 1 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) 1 autokar 50 osób, Tarnów ( ul. Kościuszki obok Hotelu Tarnovia) 1 autokar 50 osób, 2 grupa - Kraków (róg ulic Westerplatte i Kopernika obok Hotelu Wyspiański) autokar 50 osób, Nowy Sącz (ul. Obrońców Narviku obok Biedronki) 1 autokar 50 osób. W przypadku braku kompletu uczestników w autokarach wyjeżdżających/przyjeżdżających z/do Tarnowa i Nowego Sącza Zleceniobiorca wymaga trasowania autokarów przez Kraków. Ubezpieczenie: NNW, KL, bagaż Świadczenia dodatkowe: opłaty: drogowe, parkingowe, autostradowe, ewentualne taksy klimatyczne, obsługa pilota na trasie (1 pilot na 1 autokar), obsługa lokalnego (polskojęzycznego) przewodnika w Wilnie, Kownie i Trokach (min. 8 godzin - 1 przewodnik/ autokar). Program: Wykonawca opisze program autorski wycieczki, który powinien zawierać opis poszczególnych punktów programu, kolejność zwiedzania - ze wskazaniem czy z udziałem lokalnego przewodnika (ilość godzin/ minut), opis w zakresie wyżywienia (proponowane menu), z uwzględnieniem imprezy integracyjnej przy muzyce mechanicznej. Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów płatne osobno przez uczestników wycieczki. W ofercie Wykonawca poda orientacyjny koszt za wstępy. Kwota nie powinna przekroczyć 100 LT oraz 80 zł/osobę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. atrakcyjność programu wycieczki - 50
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Niebyłej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
- Budowa chodnika na skrzyżowaniu ul. Ogłęczyzna z ul. Na Załęczu wraz z przejściem dla pieszych - w ramach programu budowy chodników
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Francji w ramach operacji p.t.: "Wielki powrót do natury - moc ziół" realizowanej w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027
- Usługa organizacji wycieczki
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.