Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Zakopane: Wynajem i techniczne zarządzanie okrągłym lub prostokątnym namiotem mogącym pomieścić nie mniej niż 1200 osób
Numer ogłoszenia: 82753 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Promocji Zakopanego , ul. Kościeliska 7, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 950, faks 18 20 666 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem i techniczne zarządzanie okrągłym lub prostokątnym namiotem mogącym pomieścić nie mniej niż 1200 osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem i techniczne zarządzanie okrągłym lub prostokątnym namiotem mogącym pomieścić nie mniej niż 1200 osób. Namiot musi spełniać następujące wymagania: namiot musi pomieścić jednorazowo nie mniej niż 1200 osób, namiot musi posiadać wyposażenie: podłoga, amfiteatr, ogrodzenie, środki bezpieczeństwa itp., oraz przestrzeń do postawienia sceny 10m x15mx 6m, namiot wraz z całym wyposażeniem musi posiadać aktualne atesty przeciwpożarowe i orzeczenia techniczne, namiot musi posiadać wymagane przepisami prawa gaśnice (odpowiedni typ i ilość), namiot musi mieć wymagane prawem oznakowanie przeciwpożarowe oraz regulamin obiektu, do namiotu musi być dołączona duża garderoba (jako dodatkowy namiot prostokątny 4x10m + podłoga) Zakres zamówienia obejmuje: transport namiotu do Zakopanego, montaż namiotu na Dolnej Równi Krupowej - dokładne miejsce wskaże zamawiający, montaż, demontaż całego wyposażenia: podłoga, amfiteatr, ogrodzenie, środki bezpieczeństwa itp., zarządzanie namiotem w okresie najmu (w porozumieniu z wynajmującym) polegające na: obsłudze technicznej namiotu, ochranianiu namiotu, demontaż namiotu, transport do siedziby wynajmującego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30 - Namioty 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 71.35.60.00 - Usługi techniczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie, o którym mowa w pkt. VII ppkt. 2 c) niniejszej SIWZ wykaże, że w ciągu trzech ostatnich lat przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi wynajmu i technicznego zarządzania namiotem, wraz z załączeniem dowodów, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wszystkie aktualne atesty na namiot i jego wyposażenie, amfiteatr obowiązujące do końca realizacji zamówienia tj. 31.08.2014 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Promocji Zakopanego, ul. Kościeliska 7, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 12:30, miejsce: Biuro Promocji Zakopanego, ul. Kościeliska 7, 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla Wspólnoty Leśnej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną podczas plenerowej imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie"
więcej: Namioty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.