To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82774 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Supraśl: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na budowie i rozbudowie drogi w Henrykowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75886-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, krajowy numer identyfikacyjny
5065914800000, ul.
ul. Piłsudskiego
58,
16030
Supraśl, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7132725, 7132701, faks
085 7132720, 7132725, e-mail
zp@suprasl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na budowie i rozbudowie drogi w Henrykowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na budowie i rozbudowie drogi w Henrykowie w zakresie: 1)Robót drogowych, 2)Robót sanitarnych (dotyczy kanalizacji deszczowej). Zakres planowanej inwestycji podlegającej nadzorowi obejmuje: budowę nowej drogi w Henrykowie o długości ok. 2,09 km, z chodnikami i wjazdami oraz kanalizacja deszczowa łącznej długości 2419,5 m.b. ( O200 - 206,5 m.b. O300 - 1039 m.b., O400 - 469 m.b., O500 - 705 m.b.). Droga składa się z czterech oddzielnie projektowanych odcinków - I odcinek - droga powiatowa (966m), II odcinek - droga gminna (488,67mb), III odcinek droga gminna (634,79mb) oraz pętla nawrotowa autobusów jako odcinek IV. Na odcinki nr II, III, i IV Inwestor uzyskał zezwolenia na realizację inwestycji drogowych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.). W wyniku przetargu nieograniczonego podpisano umowę z Wykonawcą robót: Przedsiębiorstwem Eksploatacji Ulic i Mostów sp. z o.o., ul. Produkcyjna 102, 15-680 Białystok, na kwotę ryczałtową 3.467.577,85 brutto. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje prace wykonywane z tytułu sprawowanego nadzoru w trakcie prowadzenia prac budowlanych, o których mowa w ust. 3 oraz prac wykonywanych w okresie zgłaszania i usuwania wad, a w tym w ramach gwarancji lub rękojmi za wady. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w granicach posiadanego umocowania będzie przedstawicielem Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą na wykonanie robót budowlanych. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) dla osoby pełniącej funkcję nadzoru inwestorskiego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36191.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 36900 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUPRAŚL
więcej: przetargi SUPRAŚL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.