To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-16
Ogłoszenie nr 8280 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Rzeszów: Przebudowa ul. Henryka Pobożnego - etap II, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. H. Pobożnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 373222-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
69048055700000, ul.
ul. Targowa
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 748 37 00, faks
17 852 62 23, e-mail
mzdiz@rzeszow.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Henryka Pobożnego - etap II, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. H. Pobożnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.2311.128.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Henryk Pobożnego - etap II, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. H. Pobożnego. Zadanie realizowane będzie w trybie zaprojektuj - wybuduj na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego - Przebudowa ulicy Henryka Pobożnego. Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie wymaganych decyzji/dokonanie zgłoszeń oraz zrealizowanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Henryka Pobożnego na odcinku ok. 60 m (poszerzenie jezdni do szerokości 5,00 m, budowa chodnika strona lewa szer. 1,50 m, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę istniejących zjazdów, przebudowę i zabezpieczenie kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej - gazociągi, linia teletechniczna kablowa, linia energetyczna kablowa) a w szczególności: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem wymaganych opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, 3) dostarczenie Zamawiającemu projektów wykonawczych zgodnie Tabelą Opracowań Projektowych, projektu wykonawczego zawierającego część rysunkową, opisową, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), przedmiary robót w wersji papierowej w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, 4) zrealizowanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów, 5) przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w trzech tożsamych egzemplarzach dla każdej z branż wraz z operatami zmiany użytku (jeżeli zachodzi konieczność wykonania) oraz w wersji elektronicznej (w pliku: DGN, DXF lub SHP), 6) przedłożenie operatu kolaudacyjnego wraz z rozliczeniem zadania po zakończeniu robót. Słupki dla znaków drogowych mają zostać pokryte powierzchnią lakierniczą w systemie epoksydowo-poliuretanowym na powierzchnię ocynkowaną farbą nawierzchniową w kolorze RAL 7047 - metoda proszkową. W kontekście art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w przedmiotowym zamówieniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233000-9,
45233140-2,
45233222-1,
71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, zwany Zamawiającym, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie jak wyżej. Uzasadnienie: Zamawiający prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie jak wyżej. Do wyznaczonego terminu składania ofert złożono następujące oferty: 1. STRABAG sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków; cena oferty - 292 950,79 zł; okres rękojmi za wady (dot. robót budowlanych) - 7 lat. 2. Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów sp. z o.o. ul. Rejtana 6, 35-310 Rzeszów cena oferty - 186 864,43 zł; okres rękojmi za wady (dot. robót budowlanych) - 7 lat Zamawiający na realizacje zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 183 024,36 zł. Zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (punkt 15.1.) "Podana w ofercie cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost ze SIWZ, a niezbędne do wykonania zamówienia.UWAGA! Cena usług projektowych nie może przekroczyć 4 % wynagrodzenia. Wycena usług projektowych powyżej 4% wynagrodzenia spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca w Formularzu oferty poda cenę oferty z rozbiciem ceny na opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót budowlanych wraz z podsumowaniem ceny oferty. Brak wyceny usług projektowych spowoduje, że Zamawiający przyjmie, że ich cena stanowi 4% wynagrodzenia z zaokrągleniem w dół do pełnego grosza." W przedmiotowym postępowaniu wykonawca Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów sp. z o.o. (dalej MPDiM sp. z o.o.) zaoferował cenę za wykonanie zamówienia w wysokości 186 864,43 zł brutto, w tym cena za wykonanie dokumentacji projektowej w wysokości 14 760,00 zł brutto i cena za wykonanie robót budowlanych w wysokości 172 104,43 zł brutto. Jak wynika z wyliczenia, cena zaoferowana za wykonanie dokumentacji projektowej stanowi 7,9 % ceny oferty brutto tego Wykonawcy, co jest sprzeczne z postanowieniami SIWZ (punkt 15.1.), gdzie Zamawiający zastrzegł, że nie może ona przekraczać 4 % wartości wynagrodzenia. W związku z powyższym oferta MPDiM sp. z o.o. podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Ponieważ cena kolejnej oferty, tj. Strabag sp. z o.o. znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.