Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-20
Wrocław: Sukcesywna dostawa z podziałem na 9 pakietów:
PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO,
PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI
PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE
PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI
PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE
PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY
PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI
PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY
PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI
Numer ogłoszenia: 8283 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa z podziałem na 9 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa z podziałem na 9 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5, 24.00.00.00-4, 33.76.00.00-5, 39.83.17.00-3, 18.93.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 18.530,00 zł (osiemnaście tysięcy pięćset trzydzieści zł) a dla poszczególnych pakietów: Pakiet Nr 1 - 2.500,00 zł Pakiet Nr 2 - 3.100,00 zł Pakiet Nr 3 - 2.400,00 zł Pakiet nr 4 - 1.600,00 zł Pakiet nr 5 - 800,00 zł Pakiet nr 6 - 1.600,00 zł Pakiet nr 7 - 400,00 zł Pakiet nr 8 - 6.000,00 zł Pakiet nr 9 - 130,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 10 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uzna: Pakiet Nr 1 - co najmniej 2 dostawy drobnych artykułów gospodarstwa domowego o wartości nie mniejszej niż 42.000,00 zł netto, Pakiet Nr 2 - co najmniej 2 dostawy środków czystości o wartości nie mniejszej niż 51.000,00 zł netto, Pakiet Nr 3 - co najmniej 2 dostawy art. Higieniczno-papierowych o wartości nie mniejszej niż 41.000,00 zł netto, Pakiet Nr 4 - co najmniej 2 dostawy prześcieradeł jednorazowych papierowych w roli o wartości nie mniejszej niż 28.000,00 zł netto. Pakiet Nr 5 - co najmniej 2 dostawy art. sprzątających o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł netto, Pakiet Nr 6 - co najmniej 2 dostawy wózków sprzątających o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 zł netto, Pakiet Nr 7 - co najmniej 2 dostawy dozowników, pojemników o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł netto, Pakiet Nr 8 - co najmniej 2 dostawy worków foliowych na odpady o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto, Pakiet Nr 9 - co najmniej 2 dostawy wycieraczek o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł netto Wykaz- załącznik nr 14 do SIWZ - wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Poświadczenie/-a lub oświadczenie Wykonawcy, - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. LUB W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.1 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedłożenia dowodów, o których mowa powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 10 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 10 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Pakiet Nr 1 - 42.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 51.000,00 zł, Pakiet Nr 3 - 41.000,00 zł, Pakiet Nr 4 - 28.000,00 zł, Pakiet Nr 5 - 14.000,00 zł, Pakiet Nr 6 - 27.000,00 zł, Pakiet Nr 7 - 7.000,00 zł, Pakiet Nr 8 - 100.000,00 zł, Pakiet Nr 9 - 2.000,00 zł, W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Arkusz cenowy - załącznik nr 1-9 do SIWZ, Równocześnie Zamawiający prosi o złożenie załącznika w formie elektronicznej (prosimy o dołączenie płyty CD). W nagłówku wersji elektronicznej należy wpisać nazwę i adres firmy. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 12 do SIWZ, Potwierdzenie wniesienia wadium Pełnomocnictwo- jeżeli niezbędne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena jednostkowa brutto dostarczanych środków oraz wartość umowy ogółem brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług - VAT. Powyższa zmiana obowiązuje począwszy od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy aneksu. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Na wniosek jednej ze stron dotyczący zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku niewyczerpania ilości danego asortymentu objętego niniejszą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 311A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 311A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - sukcesywna dostawa środków czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - sukcesywna dostawa środków czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - sukcesywna dostawa artykułów higieniczno-papierowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - sukcesywna dostawa artykułów higieniczno-papierowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - sukcesywna dostawa prześcieradeł jednorazowych papierowych w roli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - sukcesywna dostawa prześcieradeł jednorazowych papierowych w roli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - sukcesywna dostawa artykułów do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - sukcesywna dostawa artykułów do sprzątania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - sukcesywna dostawa uchwytów do worków na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 - sukcesywna dostawa uchwytów do worków na odpady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - sukcesywna dostawa dozowników, pojemników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 - sukcesywna dostawa dozowników, pojemników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady, na zwłoki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 - sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady, na zwłoki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - sukcesywna dostawa wycieraczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 - sukcesywna dostawa wycieraczek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- Sukcesywne dostawy w 2025r. środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.