To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82844 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Skierniewice: Świadczenie usług transportowych pacjentów dializowanych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39317 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, krajowy numer identyfikacyjny
65711900000, ul.
Rybickiego
1,
96-100
Skierniewice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
046 8340821, 046 8340757, faks
468 340 821, e-mail
dzp@wsz-skier.pl
Adres strony internetowej (URL): https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych pacjentów dializowanych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WSZ.DAT.261/3/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług transportowych pacjentów dializowanych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Uzasadnienie Zamawiający przed wszczęciem postępowania oszacował przedmiot zamówienia z należytą starannością , z uwzględnieniem dotychczasowych kosztów ponoszonych z tytułu usługi tożsamej w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania oraz wskaźnika wzrostu cen i usług konsumpcyjnych biorąc pod uwagę przyszły okres realizacji zamówienia tj. 24 miesiące. Na podstawie tych szacunków, uwzględniając również własną zdolność finansową oraz ustalony plan finansowy określił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w okresie 24 miesięcy w wysokości: 806 000,00 zł brutto. Kwota ta została podana przez Zamawiającego zarówno na otwarciu ofert w obecności Wykonawców jak również zgodnie z dyspozycją art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczona w informacji podanej na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 16.03.2017r. Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych ( Nr 39317 - 2017 z dnia 08.03.2017r.) przewidział możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 24 aa ustawy PZP w Rozdziale 11 pkt. - Badanie ofert pkt. 11.4. Zgodnie z zasadami określonymi w tej procedurze Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ. Jak wynika z dokonanej oceny oferta nr 1 Wykonawcy: Kolumna Transportu Sanitarnego "Triomed" Sp.zo.o. ul. Diamentowa 4 , 20 -447 Lublin uzyskała najwyższą liczbę punktów i uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert. Biorąc jednakże pod uwagę cenę oferty w/w Wykonawcy tj. 970 000,00 zł to znacznie przewyższa ona kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego. Uwzględniając bardzo trudną sytuację finansową Zamawiającego oraz brak możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty oferty, która zajmuje najwyższą pozycję w rankingu podjęto decyzję o konieczności unieważnienia przeprowadzonego postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
- Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Miasta Skierniewice w 2025 roku
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania IV
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu monitoringu Miasta Skierniewice
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.