eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSprzątanie wewnątrz i na zewnątrz obiektów Muzeum Narodowego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 82867 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Poznań: Sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz obiektów Muzeum Narodowego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 27597800000, ul. Al. Marcinkowskiego  9, 61745   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 568 132, faks 618 515 898, e-mail mnp@mnp.art.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz obiektów Muzeum Narodowego w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AZ-3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: sprzątanie wewnętrzne powierzchni ekspozycyjnej, jednostronne mycie świetlików i okien w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9 oraz w Pałacu w Rogalinie, a także sprzątanie zewnętrzne placów i chodników w Oddziałach Muzeum Narodowego w Poznaniu, tj. w: Muzeum Etnograficznym, Muzeum Sztuk Użytkowych, Muzeum Instrumentów Muzycznych, Wielkopolskim Muzeum Wojskowym, Muzeum Historii Miasta Poznania, Gmachu Głównym. 2. Zakres czynności sprzątania wewnątrz obiektów MNP i częstotliwość ich wykonywania: Lp. Opis czynności Powierzchnia m2 Częstotliwość Uwagi Gmach Główny, Marcinkowskiego 9 1 Czyszczenie parkietów, listew przypodłogowych, nanoszenie preparatu konserwująco - nabłyszczającego, polerowanie 1500 39x (średnio co 4 tygodnie) niedopuszczalne preparaty akrylowe 2 Czyszczenie lastriko (łącznie z progami) mycie, nanoszenie preparatu konserwująco - nabłyszczającego 1818 39x (średnio co 4 tygodnie) niedopuszczalne preparaty akrylowe 3 Mycie kamiennych schodów 200 39x (średnio co 4 tygodnie) bez nabłyszczania 4 Czyszczenie mozaiki i schodów z płytek granitogresowych (łącznie z progami) mycie z preparatem nabłyszczającym 7300 39x (średnio co 4 tygodnie 5 Czyszczenie wykładziny dywanowej 680 3x (1 x w roku) 6 Mycie jednostronne świetlików 500 3x (1x w roku) nad holem, wejście od strony dachu 7 Mycie okien 6000 3x (1x w roku) Pałac w Rogalinie 8 Mycie i odkurzanie obustronne poziomych, sufitowych świetlików nad galerią 680 3x (1 x w roku) wysokość od 3 do 8m nad podłogą, konieczność montażu rusztowania na kółkach 9 Pranie wykładziny dywanowej w hotelu 80 3x (1x w roku) 10 Czyszczenie (mycie) lastriko w Galerii Malarstwa (łącznie ze schodami) oraz jeden raz impregnacja preparatem konserwującym 512 mycie - 3x (1x w roku) impregnacja - 1x dopuszczalne preparaty akrylowe. Zalecany środek "Porosol" 11 Konserwacja parkietów woskowych (łącznie ze schodami) w korpusie głównym pałacu, skrzydle płd. oraz w hotelu 760 3x (1x w roku) czyszczenie i renowacja środkiem firmy Osmo 3029 Wachspflege, zgodnie ze sposobem użycia zalecanym przez producenta 12 Mycie okien w pałacu i galerii malarstwa 2000 3x (1x w roku) 13 Czyszczenie podłóg marmurowych (łącznie ze schodami) oraz z wapienia szwedzkiego w korpusie głównym pałacu i w skrzydłach pałacowych 480 6x (2x w roku) marmur Morawica - 310 m2, wapień szwedzki - 170 m2 14 Czyszczenie podłóg z płytek ceramicznych, nieszkliwionych w skrzydle płd. w piwnicy 260 9x (2x w roku) niedopuszczalne preparaty akrylowe 15 Impregnacja wraz z przygotowaniem (umyciem) do impregnacji posadzki z cegły w piwnicy korpusu gł. i płytek klinkierowych na klatce schodowej 360 3x (1x w roku) zastosowany obecnie preparat - "Porosol" - cegła 260 m2, płytki - 100 m2 UWAGA! Przy wykonywaniu czynności określonych w poz. 6, 7, 9 i 12 pracownicy muszą posiadać zaświadczenie lekarza medycyny pracy o dopuszczeniu do pracy na wysokości. 3. Przy wykonywaniu usługi sprzątania wewnątrz obiektów MNP, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sprzątania zakupionymi na swój koszt środkami czystości, posiadającymi atesty PIHP, 2) sprzątania przy użyciu sprzętu sprzątającego: odkurzaczami do pracy na sucho i mokro z filtrami, polerkami wysokoobrotowymi, samodzielnymi, samojezdnymi automatami szorująco - zbierająco - suszącymi, 3) dysponowania personelem, wykonującym czynności sprzątania pod nadzorem, 4) przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz zasad organizacyjno-technicznych obowiązujących w Gmachu Głównym i w Pałacu w Rogalinie, 5) sprzątania w godzinach od 7:30 do 15:30 w poniedziałki (co czwarty poniedziałek) a także w godzinach wieczornych i nocnych - 5 lub 6 razy w roku przed dniem otwarcia wystawy (przy zachowaniu powierzchni określonej w tabeli powyżej, terminy zostaną ustalone faksem lub mailem przez danego kierownika sekcji administracji MNP), 6) każdorazowego przedstawiania Zamawiającemu: a) przed przystąpieniem do czynności sprzątania, imiennego wykazu personelu sprzątającego, b) przed przystąpieniem do mycia okien i świetlików - zaświadczeń lekarza medycyny pracy o dopuszczeniu do pracy na wysokości. 4. Sprzątanie zewnętrzne obejmuje sprzątanie placów i chodników przyległych do następujących Oddziałów: Oddział Powierzchnia w m2 Uwagi Muzeum Etnograficzne 1000 ul. Grobla 25, Poznań Muzeum Sztuk Użytkowych 800 Góra Przemysła 1, Poznań Muzeum Instrumentów Muzycznych 400 Stary Rynek 45/47, Poznań Wielkopolskie Muzeum Wojskowe 380 Stary Rynek 9, Poznań Muzeum Historii m. Poznania (Ratusz) 750 Stary Rynek 1 wraz kamieniczkami przy Starym Rynku 42/43 i ul. Klasztornej 22/23 Gmach Główny 2500 Al. Marcinkowskiego 9, Poznań Łączna powierzchnia placów i ulic podlegających sprzątaniu wynosi 5 830 m2. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości powierzchni placów i chodników (o 1 750 m2) podlegającej sprzątaniu, a tym samym do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu sprzątania, w przypadku przejścia na inny podmiot niż Muzeum Narodowe w Poznaniu prawa własności lub posiadania do nieruchomości, w których znajdują się Muzeum Historii Miasta Poznania (Ratusz) i Muzeum Etnograficzne lub w przypadku objęcia przez inny podmiot jakiegokolwiek innego władztwa nad ww. nieruchomościami. 5. Zakres czynności sprzątania zewnętrznego i częstotliwość ich wykonywania: 1) utrzymanie stałej czystości placów i chodników łącznie z krawężnikami i usuwanie wyrastających traw i chwastów przez 7 dni w tygodniu, niezależnie od pory roku, 2) usuwanie odpadów śnieżnych (godzinę po ustaniu odpadów, a w przypadku opadów ciągłych - likwidowanie na bieżąco), usuwanie oblodzeń i posypywanie śliskich nawierzchni pisakiem, 3) likwidowanie skutków zimy: usuwanie pisaku i jego wywóz na koszt Wykonawcy, natychmiast po ustaniu ujemnych temperatur i warunków zimowych, 4) bieżące usuwanie ptasich odchodów z części elewacji (3 - 5 m2), 5) wywóz zebranych odpadów i śmieci na koszt Wykonawcy, 6) sprzątanie placów i chodników przy użyciu sprzętu i środków czystości zakupionych na koszt Wykonawcy, stosując się do przepisów bhp i ppoż. oraz zasad organizacyjno - technicznych obowiązujących w poszczególnych oddziałach MNP. 6. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości ewentualnego rozszerzenia zamówienia podstawowego o usługę polegającą na dodatkowym, jednokrotnym myciu okien o powierzchni 6 000 m2 w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, po cenie określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 7. Wymagania dotyczące zatrudniania na umowę o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a stawy PZP: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawiązanych ze sprzątaniem na zewnątrz i wewnątrz obiektów Muzeum Narodowego w Poznaniu Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje za niespełnienie wymagań zostały określone we wzorze umowy - Załączniku nr 5 do SIWZ. 8. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 90911200-8 - usługi sprzątania budynków, 90911300-9 - usługi czyszczenia okien, 90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000-9 - usługi odśnieżania, 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 / 7 (powtórzenie podobnych usług). 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT794145
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rubo Sp. z o.o.,  ,  ul. Sadowa 18,  62-002,  Suchy Las,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 946266,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 946266,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1336107,84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 69  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi sprzątania to usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wymienione przez Urząd Zamówień Publicznych (Informator UZP nr 1/2012) jako przykład usług spełniających ww. cechy. Wartość zamówienia poniżej progów unijnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.