Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-13
Gliwice: Konserwacja bocznicy kolejowej na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 114 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Napraw węzłów cieplnych na terenie kompleksów wojskowych w Opolu.
Numer ogłoszenia: 82871 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gen. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 261111371, faks 261111232.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja bocznicy kolejowej na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 114 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Napraw węzłów cieplnych na terenie kompleksów wojskowych w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot i zakres zamówienia. ZADANIE NR 1: Konserwacja bocznicy kolejowej na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 2: Roboty remontowe budynku nr 114 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 3: Napraw węzłów cieplnych na terenie kompleksów wojskowych w Opolu, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie zadania nr 3 stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.50.00-8, 45.23.41.30-1, 45.45.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.34.00.00-2, 45.33.21.00-6, 45.23.21.12-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadań 1-3. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. w zakresie zadania nr 1: 1 200,00 zł, b. w zakresie zadania nr 2: 2 100,00 zł, c. w zakresie zadania nr 3: 4 300,00 zł. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.06.2016 r. do godz.: 09.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 47/WOG/2016 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w jednej z form wymienionych w pkt. 3 lit. b - e należy złożyć oryginał odpowiedniego dokumentu w Kancelarii Jawnej Zamawiającego (w osobnej kopercie), z dopiskiem - wadium znak sprawy nr: 47/WOG/2016 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium : a. po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: - co najmniej 2 robót, obejmujących swoim zakresem między innymi konserwację i / lub naprawę torów kolejowych, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł brutto każda - warunek dotyczy zadania nr 1; - co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł brutto każda - warunek dotyczy zadania nr 2; - co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł brutto każda - warunek dotyczy zadania nr 3; W przypadku składania oferty na zadania 2 oraz 3, jednocześnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się prawidłową realizacją co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - kolejowej - dla zadania nr 1; - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - dla zadania nr 2 ; - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dla zadania nr 3; - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych - dla zadania nr 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą łącznie wszystkie w/w uprawnienia budowlane.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie do danego zadania).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
44-121 Gliwice
ul. Gen. Andersa 47
fax. 261111232
NIP 631-25-41-341.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 09:00, miejsce: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47 fax. 261111232 NIP 631-25-41-341 kancelaria jawna budynek nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja bocznicy kolejowej na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja bocznicy kolejowej na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.50.00-8, 45.23.41.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe budynku nr 114 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe budynku nr 114 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.34.00.00-2, 45.33.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Napraw węzłów cieplnych na terenie kompleksów wojskowych w Opolu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napraw węzłów cieplnych na terenie kompleksów wojskowych w Opolu, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.