eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyRemont budynku mieszkalnego w osadzie Wyczechowo 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Kolbudy: Remont budynku mieszkalnego w osadzie Wyczechowo 25
Numer ogłoszenia: 82872 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6826846.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowosci prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego w osadzie Wyczechowo 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem budynku mieszkalnego w osadzie Wyczechowo 25: -roboty ogólnobudowlane, - roboty elektryczne, -roboty sanitarne, -montaż wkładu kominowego, -roboty elewacyjne i zewnętrzne Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia są zawarte w Dokumentacji Projektowej zawierającej: Przedmiar robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, określanej w dalszej treści skrótem: SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2008-05-13 do godz. 9:00 w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysięce złotych ). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Gdańsk 42 2030 00451110 0000 0013 7380 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na przetarg Wyczechowo 25 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1Warunki udziału w postępowaniu. 1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 2) wpłacą żądane przez Zamawiającego wadium, 3) spełnią warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz w art. 22 ust. 1 ustawy. 1.2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki: Lp. Warunek do spełnienia i sposobu dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności gospodarczej do wykonywania robót ogólnobudowlanych (załączy aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień publicznych (załączy podpisany druk oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 i art. 24 zgodnie z załączonym wzorem). 2 Aktualna zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w aktualnej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( załączy aktualną kserokopię polisy ubezpieczeniowej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000 zł w- posiadającą okres ważności na czas realizacji zamówienia lub jeżeli termin ważności polisy upłynie w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca załączy oświadczenie o gotowości przedłużenia polisy na okres do końca realizacji inwestycji). 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Załączy zgodnie z wzorem wykaz, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania albo jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowane odpowiadające swoim rodzajem ( przebudowa, budowa, remont budynku) i wartością zbliżoną robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość robót zgodna z wartością złożoną w ofercie Wykonawcy). b) załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych powyżej (pkt. 3a). c) załączy zgodnie z wzorem, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (min. 1 kierownik budowy, 1 murarz, 1 cieśla). d) Dysponuje kierownikiem budowy, załączy dokument potwierdzający, posiadanie wymaganych uprawnień i wykształcenia, tj.: kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e) Załączy zgodnie w wzorem wykaz że dysponuje właściwym sprzętem (min.: samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy, betoniarka). 1.3. Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli Wykonawca złoży wszystkie dokumenty lub oświadczenia o ich spełnieniu zgodne z załączonym wzorem. 1.4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez osobę tłumaczącą, dokonującą przekładu na język polski. Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. 6 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej i w pkt. 10.10. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.10 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu: Wymagany dokument Nr załącznika do SIWZ 1 Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: działalność gospodarczą wykonywania robót ogólnobudowlanych (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2 oświadczenie wg art. 22 i art. 24 podpisany druk oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 i art. 24 sporządzone wg załączonego wzoru do SIWZ 2 3 polisa ubezpieczeniowa działalności gospodarczej w zakresie OC Wykonawca znajduje się w aktualnej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: kserokopia polisy ubezpieczeniowej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000 zł; 4 wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania. albo jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: w ciągu ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty budowane odpowiadające swoim rodzajem(remont budynku, przebudowa, budowa ) i wartością zbliżoną robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość robót zgodna z wartością złożoną w ofercie Wykonawcy)wg załączonego wzoru do SIWZ 3 5 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wyszczególnionych w poz.4 Zamawiający uzna za dokument potwierdzający należyte wykonanie robót-referencje oraz protokół odbioru końcowego nie zawierający żadnych usterek. 6 wykaz osób i podmiotów wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( 1 kierownik budowy, 1 murarz, 1 cieśla ) wg załączonego wzoru do SIWZ 4 7 dokumenty potwierdzające wymaganą wiedzę i doświadczenie dokument potwierdzający, posiadanie przez kierownika budowy wymaganych uprawnień i wykształcenia, tj.: kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8 dysponuje sprzętem Dysponuje sprzętem min: 1 samochód skrzyniowy,1 samochód samowyładowczy, 1 betoniarka wg załączonego wzoru do SIWZ 5 9 formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru 1 10 kosztorys ofertowy kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wykonany przez Wykonawcę na podstawie załączonych przedmiarów robót 1a 11 Projekt umowy Zaparafowany i wypełniony projekt umowy 6 Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.10 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kolbudy ul. Osiedle Leśników 15 83-050 Kolbudy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kolbudy ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy ( pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.