To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82888 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Nysa: Kurs brukarza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59657-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Nysie, krajowy numer identyfikacyjny
32020700000, ul.
ul. Kościuszki
,
48300
Nysa, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 332 471, faks
, e-mail
zk_nysa@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka sektora finansów publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kurs brukarza
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DKW.2232.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie "Kursu brukarza". 2. Kurs sfinansowany zostanie ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej. 3. Grupa uczestników szkolenia liczyć będzie 12 uczestników z zabezpieczoną rezerwą 2 osób. 4. Kurs powinien zakończyć się egzaminem sprawdzającym efekt kształcenia przewidzianym w programie nauczania tego kursu. Po zakończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu z uczestników zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dodatkowo zostanie wydany suplement do zaświadczenia zawierający opis programu kursu brukarza z uwzględnieniem przeszkolenia w dziedzinie BHP i aktywizacji zawodowej. 5. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne - sale dydaktyczne na terenie Zakładu Karnego, zajęcia praktyczne - na terenie Zakładu Karnego w Nysie. 6. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach 8.00 - 13.15 oraz 15.45 - 19.00 ( w tym są uwzględnione 2 przerwy po 15 minut) 7. Termin realizacji usługi : do 2 czerwca 2017 roku. 8. Czas trwania: 120 h ( 1 h = 60 min ), w tym : o Zajęcia teoretyczne 30 h ( w tym aktywizacja zawodowa 20 h), o Zajęcia praktyczne 90 h. 9. Wykonawca powinien zostać zobowiązany najpóźniej dzień przed podpisaniem umowy do przedstawienia programu i harmonogramu zajęć. 10. Wykonawca powinien zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń. 11. Wykonawca powinien zapewnić : a) przed przystąpieniem do zajęć uzyskanie orzeczenia lekarskiego wydanego przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku brukarza dla 12 osadzonych oraz 2 rezerwowych, b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia dla 12 osadzonych, c) przeszkolenie BHP dla 12 uczestników kursu oraz 2 rezerwowych, d) materiały dydaktyczne, artykuły biurowe dla każdego uczestnika, w tym na zajęcia z aktywizacji zawodowej, e) materiały i niezbędne urządzenia, narzędzia, sprzęt do zajęć praktycznych : m.in.: młotki zagęszczarka, maszyna do cięcia kostki, niwelator, koparka ( czas pracy ok. 3 h ), 10 m krawężnik betonowy 15/30 cm, 30 t tłuczeń 0-32 mm, 15 t piasek, 18 m obrzeża betonowe 8x30 cm, 1,5 t cement, f) ubranie ochronne ( obuwie robocze - 12 par, spodnie robocze - 12 par, koszulka - 12 szt. , bluza - 12, bezrękawnik - 12 szt. szt. rękawice brukarskie - 24 szt. , nakolanniki brukarskie - 12 szt. , hełm ochronny - 12 szt. ochronniki słuchu - 12 szt., półmaska przeciwpyłowa - 12 szt., okulary ochronne - 12 szt.), g) zakup wody mineralnej dla uczestników szkolenia w trakcie trwania zajęć praktycznych w ilości 1,5 litr dziennie na jednego uczestnika. 12. Szkolenie kursowe brukarz powinno zawierać m.in. I. Zajęcia teoretyczne. 1. Podstawy wiedzy o robotach drogowych. 2. Dokumentacja techniczna, zagadnienia BHP. 3. Urządzenia brukarskie: a) zapoznanie się z podstawowymi urządzeniami brukarskimi stosowanymi w zawodzie brukarza , b) podział urządzeń brukarskich, drogowych, podstawowe definicje, podstawowe specyfikacje. 4. Elektrotechnika, eksploatacja maszyn. a) podstawowe zagadnienia związane z elektrotechniką, b) budowa i zasady działania urządzeń brukarskich oraz ich eksploatacji. II. Zajęcia praktyczne. 1. Zabezpieczanie i oznakowywanie miejsca robót brukarskich. 2. Wyznaczanie profili podsypek i wszelkiego rodzaju nawierzchni za pomocą krzyży niwelacyjnych, łat z poziomicami itp.; 3. Wykonywanie naprawy lub rozbiórki nawierzchni brukowej. 4. Układanie podkładu pod bruk, ubijanie podkładu i nawierzchni ręczne lub mechaniczne, wiązanie i spoinowanie. 5. Wykonywanie nawierzchni brukowych. 13. Szkolenie z zakresu aktywizacji zawodowej: a) cel szkolenia: poznanie podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy b) zagadnienia określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z programu szkolenia w klubie pracy, m.in.: autoprezentacja, komunikacja z pracodawcą, rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne, sposoby poszukiwania pracy, poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych. 14. Zakład Karny zapewni : o Sale dydaktyczne zaopatrzone w sprzęt audiowizualny, teren i pozostałe materiały do zajęć praktycznych: plac 240 m2 , kostka, taczki budowlane, kilofy, miotły, szpadle, łopaty, poziomice.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12916.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 12432 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 10 z oddziałami integracyjnymi przy ul. Prusa w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Przygotowywanie i dowóz posiłków dla świadczeniobiorców Dziennego Domu Pobytu w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.