Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Nowy Tomyśl: Przebudowa Drogi Powiatowej Nr 2738P i Nr 2739P na odcinku Wąsowo Leśniczówka - Kuślin - Michorzewo wraz z budową ronda w miejscowości Kuślin
Numer ogłoszenia: 82915 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426797, fax 061 4423589.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nowytomysl.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Drogi Powiatowej Nr 2738P i Nr 2739P na odcinku Wąsowo Leśniczówka - Kuślin - Michorzewo wraz z budową ronda w miejscowości Kuślin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową drogi powiatowej Nr 2738P i Nr 2739P na odcinku Wąsowo Leśniczówka - Kuślin - Michorzewo wraz z budową ronda w miejscowości Kuślin. Zakres robót został podzielony na dwa Etapy. ETAP I Obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2738P i Nr 2739P na odcinku od miejscowości Wąsowo Leśniczówka do miejscowości Kuślin od km 0,000 do 3+155 km = 3,155 km ETAP II Zakres robót obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2739P na odcinku od miejscowości Kuślin do miejscowości Michorzewo od km 3+155 do km 5+448 = 2,293 km wraz z budową ronda w miejscowości Kuślin. Postępowanie związane z realizacją Etapu II jest objęte klazulą zawieszającą, dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego procedurą przetargową poprzez wydanie wstępnej decyzji Zarządu Województwa Wielkopolskiego o przyznaniu dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 2, Działania 2.2., Schemat II Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. W przypadku, gdy do czasu związania z ofertą warunek objęty niniejszą klauzulą nie zostanie spełniony i nie zostanie zakończona procedura decyzyjna w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego lub też nie dojdzie do wydania dokumentu zapewniającego dofinansowanie, niniejszy przetarg na ETAP II zostanie obligatoryjnie unieważniony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100.000,00 zł /słownie: stotysięcyzłotych/. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 4 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę kosztorys ofertowy. Podstawą obliczenia ceny za roboty budowlane jest przekazany wykonawcy przedmiar robót w rozbiciu na poszczególne ETAPY wraz z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz , że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, iż prace te zostały wykonane z należytą starannością (protokóły odbioru, listy referencyjne). Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę tożsamą o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych robót posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania budową, robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia. Należy załączyć decyzje stwierdzające posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego; 5. Wykaz robót które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. 7. Dowód wniesienia wadium; 8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowytomysl.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33; 64-300 Nowy Tomyśl. Pobierana SIWZ w wersji papierowej u Zamawiającego jest odpłatna w wysokości 100 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 08:50, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33; 64-300 Nowy Tomyśl Kancelaria Powiatu - pokój Nr 19, budynek B..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Priorytetu 2, Działania 2.2., Schemat II Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka " Złoty Promyk" w Nowym Tomyślu
- "Usługi pocztowe"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "SŁONECZKO" w Nowym Tomyślu "
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.