Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Galewice: Przebudowa dróg gminnnych w miejscowościach- Zataje,Gąszcze,Grądy,Przybyłów,Ostrówek
Numer ogłoszenia: 82918 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnnych w miejscowościach- Zataje,Gąszcze,Grądy,Przybyłów,Ostrówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IV. Opis przedmiotu zamówienia. Przebudowa dróg gminnych: Zadanie I droga gm.nr 118256E Biadaszki-Zataje w m. Zataje, odc. o długości 0,500 km szer.jezdni 3,5 m od km 0+360 do km 0+860 Zadanie II droga gm.nr 118261 E w miejscowości Gąszcze, odc. o dł. 0,400 km szer. jezdni 3,0 m od km 0+ 925 do km 1+ 325 Zadanie III droga gm. nr 118281 E Węglewice -Grądy -Spóle w m. Grądy odc. o długości 0,400 km szer.jezdni 3,0 m od km 0+340 do km 0+740 Zadanie IV droga gm. nr 118258 E w miejscowości Przybyłów, odc. o długości 0,250 km szer. jezdni 3,0 m od km 0+510 do km 0+760 Zadanie V droga gm.nr 118263 E Ostrówek-Kaźmirów w m. Ostrówek, odc. o długości 0, 260 km, szerokość jezdni 3,0 m od km 0+00 do km 0+ 260 Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa z kruszyw łamanych o gr. 23 cm - 20 cm - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej, standard II (warstwa ścieralna) grubość warstwy 4,00 cm - przepust rurowy o śr. 40 cm - ściek z elementów betonowych -studzienka ściekowa o śr. 50 cm -studnia chłonna o śr. 100 cm - roboty wykończeniowe /mechaniczne plantowanie poboczy/ Szczegółowy zakres prac na poszczególne zadania przedstawiono w kosztorysach ofertowych - zał. nr 3-7, które zostały opracowane na podstawie dokumentacji technicznej i przedmiaru robót. Każde zadanie objęte jest oddzielnym projektem budowlanym, które stanowią integralną część SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity Dz.U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), 6) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, 7) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: c) kierownik budowy, posiada uprawnieniami budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa d) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto 8) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 8). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie, informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg / wymagane przepisami ustawy Prawo budowlanego/ i zaświadczenie właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie -zgodnie z zał. nr 9 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością./ np.referencje/ Do oferty należy dołączyć również : -formularz cenowy /zgodnie z załącznikiem nr 2 / -kosztorysy ofertowe / zgodnie z załącznikiem nr 3 -7 / Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta i wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia pełnomocnictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w dziale VII zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, b)dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, c)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art.86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych: a)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, b)przepisy dotyczące Wykonawcy stasuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia. c)oferta wspólna winna zawierać dokumenty określone w dziale VII pkt 1,2,3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy , umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice, 98-405 Galewice, ul.Wieluńska 5 pok 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice, 98-405 Galewice, ul.Wieluńska 5 pok 208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.