eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiSVA/NDM/4625-23/17Zamówienie dodatkowe do postępowania "SVA/NDM/4620-93/16 Dostawa, montaż oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach fabrycznie nowego wyposażenia do użytku przebudowywanego budynku nr 20 ze zmianą przeznaczenia ze szkoleniowego na sztabowo-biurowy w Jednostce Wojskowej 2098 Bemowo Piskie przy ul. Kętrzyńskiego 1 - zad. 34431".

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 82923 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: SVA/NDM/4625-23/17: Zamówienie dodatkowe do postępowania "SVA/NDM/4620-93/16 Dostawa, montaż oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach fabrycznie nowego wyposażenia do użytku przebudowywanego budynku nr 20 ze zmianą przeznaczenia ze szkoleniowego na sztabowo-biurowy w Jednostce Wojskowej 2098 Bemowo Piskie przy ul. Kętrzyńskiego 1 - zad. 34431".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77498


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: AMW SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego  6, 05-100   Nowy Dwór Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sinevia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/NDM/4625-23/17: Zamówienie dodatkowe do postępowania "SVA/NDM/4620-93/16 Dostawa, montaż oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach fabrycznie nowego wyposażenia do użytku przebudowywanego budynku nr 20 ze zmianą przeznaczenia ze szkoleniowego na sztabowo-biurowy w Jednostce Wojskowej 2098 Bemowo Piskie przy ul. Kętrzyńskiego 1 - zad. 34431".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SVA/NDM/4625-23/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do użytku przebudowywanego budynku nr 20 ze zmianą przeznaczenia ze szkoleniowego na sztabowo-biurowy w Jednostce Wojskowej 2098 Bemowo Piskie przy ul. Kętrzyńskiego 1, spełniających obowiązujące wymagania prawne dotyczące wyposażenia pomieszczeń biurowych. Szczegółowe zestawienie zamawianych mebli i wyposażenia - znajduje się w załączniku nr 1. 1. Wykonawca po podpisaniu umowy będzie zobowiązany do dokonania szczegółowego zwymiarowania obmiaru i dostosowania zamawianego wyposażenia do pomieszczeń. Zmiana wymiarów wyposażenia o +/- 5% nie będzie miała wpływu na cenę. 2. Odcienie kolorów wszystkich elementów każdego mebla zostaną ustalone z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Zamawiane meble stanowiące wyposażenie pomieszczeń biurowych muszą być jednolite kolorystycznie i stylowo oraz harmonizujące z wyposażeniem, które Zamawiający już posiada. Ustalenia dokonane zostaną w formie pisemnej. 3. Zamawiający wymaga gwarancji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny. 4. Atesty i certyfikaty poświadczające jakość dostarczanych mebli muszą być wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości tego typu wyrobów i obowiązkowo przedstawione Zamawiającemu w momencie dostawy. Minimalne wymagania technologiczne mebli. Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Jako rozwiązanie równoważne nie dopuszcza się użycia następujących materiałów: 1. na blaty biurek i stołów zamiast laminatu HPL lub CPL: płyty laminowanej (tzw. melamina), foli, lakierowania chyba, że Wykonawca przedstawi wyniki badań potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań względem laminatów wymienionych w normie EN 438, w szczególności wytrzymałości na uderzenie, na ścieranie, na płyny, na temperaturę i inne wymienione w normie EN438. 2. cokołów w szafach wykonanych z tworzywa lub ze zwykłej stali (możliwa jest tylko stal nierdzewna, ale nielakierowana ze względu na ryzyko zniszczenia powłoki lakierniczej w trakcie użytkowania) 3. konstrukcji stelaży biurek i stołów innej niż wskazane tzn. konstrukcja nie może być spawana lub skręcana śrubami, 4. materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 10%, Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. Na potwierdzenie równoważności oferowanych materiałów i urządzeń do protokołu negocjacji należy załączyć stosowne dokumenty (np. karty katalogowe, opisy techniczne, itp.). Ogólne warunki wykonania sprzętu o konstrukcji drewnianej: 1. Sprzęt przeznaczony jest na uzupełnienie do wyposażonych pomieszczeń. 2. Sprzęt musi spełniać wymagania norm PN-EN 527 1-3. 3. Wysokość mebli liczona łącznie z ślizgaczami. 3. Elementy konstrukcyjne wykonane z płyty wiórowej o gr. 18 mm laminowanej dwustronnie w kolorze jasny dąb. 4. Elementy konstrukcyjne z płyt wiórowych łączone za pomocą wklejanych kołków drewnianych O 8x35 mm. 5. Obrzeża oklejone doklejką PCV o gr. 1 mm, a obrzeża blatu doklejką PCV o gr. 2 mm, 6. w kolorze zastosowanej płyty. 7. Tylna ściana w regałach, szafkach i szafach wykonana z płyty MDF w kolorze białym o gr. 3 mm (nie dopuszcza się widocznych połączeń płyty od wewnątrz). 8. Wewnątrz mebli półki osadzone na podpórkach metalowych z regulacją ustawienia wysokości w trzech położeniach (+-50 mm). 9. Drzwi szaf mocowane na 3 zawiasach, a pozostałe drzwiczki na 2 zawiasach puszkowych metalowych nawierzchniowych samodomykających o < 110° ? 35 mm. 10. Drzwi, drzwiczki i szuflady wyposażone w uchwyt metalowy (chromowany - połysk) mocowany w dwóch punktach o rozstawie 96 mm (zgodny z wzorem Zamawiającego). 11. Ruchoma półka pod klawiaturę i myszkę oraz szuflady osadzone na metalowych prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie. 12. Drzwiczki, oznaczone na rysunkach, wyposażone w zamek meblowy patentowy. 13. Dolne płaszczyzny ścian bocznych okleinowane doklejką PCV o gr. 1 mm oraz osadzone na nich po dwa ślizgacze meblowe dwupunktowe. 14. Do wykonania wyrobu zastosować materiały w I gatunku. Wszystkie wymienione w opisie certyfikaty potwierdzające zgodność z normami. Zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności, certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). W przypadku tkanin tapicerskich do protokołu negocjacji należy dołączyć fabryczny próbnik tkanin. UWAGA: 1. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków i/lub zdjęć załączonych do postępowania - wymaga się przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych mebli w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania. Zakres zamówienia ujęty jest w przedmiocie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 39113100-8, 39130000-2, 39131000-9, 39134100-1, 39136000-4, 39254120-4, 39224340-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22296.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bener Michał Benka ,  ,  ul. Wileńska 59B/15 ,  80-815,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22276.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22276.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w postępowaniu przetargowym SVA/NDM/4620-93/16 przewidział udzielenie, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, dodatkowych dostaw, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7. W związku z powyższym Zamawiający w celu udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy zaprasza do negocjacji wykonawcę zamówienia podstawowego firmę Bener Michał Benka 80-815 Gdańsk ul. Wileńska 59B/15 Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 7. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ Zamawiający w postępowaniu przetargowym SVA/NDM/4620-93/16 przewidział udzielenie, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, dodatkowych dostaw, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.