To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Rudawa: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach.
Numer ogłoszenia: 8292 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 526986 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja im. Brata Alberta, Radwanowice 1, 32-640 Rudawa, woj. małopolskie, tel. 012 2585910, faks 012 2585910.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu drogowego osób polegające na: 1. przewożeniu nie większej niż 25 osobowej grupy osób niepełnosprawnych upośledzonych umysłowo oraz ich opiekuna, a także 2. wykonywaniu przewozów tzw. doraźnych, tj. podyktowanych nagłą potrzebą, niedających się przewidzieć w dniu ogłoszenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Usługa, o której mowa w punkcie 1.) wykonywana będzie codziennie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem miesiąca sierpnia. A. Przewóz osób realizowany będzie na dwóch poniższych trasach: a) trasa 1: wyjazd z Czernichowa, przez miejscowości: Przeginia Duchowna, Okleśna, Rusocice, powrót do Czernichowa. b) trasa 2: wyjazd z Czernichowa, przez miejscowości: Wołowice, Jeziorzany, Ściejowice, Rączna, Piekary, Kryspinów, Mników, Czułów, Czułówek, Kaszów, powrót do Czernichowa. B. W ramach obu tras, o których mowa powyżej Wykonawca przewoził będzie w sumie maksymalnie 25 osób, przy czym podczas pojedynczej trasy liczba osób przewożonych nie przekroczy 19. C. Wykonawca każdego dnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem miesiąca sierpnia), wyruszał będzie z miejscowości Czernichów. Z miejscowości leżących na obu trasach opisanych w podpunktach a) oraz b), Wykonawca zabierał będzie osoby niepełnosprawne, które następnie docelowo przywiezie do Czernichowa. D. Zamawiający zakłada, że dzienny limit kilometrów wykonywanych przez Wykonawcę w związku z odbywaniem trasy nr 1 oraz trasy nr 2 nie przekroczy 200 km. E. Wykonawca wykona najpierw trasę opisaną w punkcie a), następnie trasę opisaną w punkcie b). F. Początek oraz koniec obu tras stanowi: Warsztat Terapii Zajęciowej w Czernichowie. G. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany każdej z tras. Oznacza to, że mogą wystąpić niedające się przewidzieć okoliczności powodujące, że np. jedna lub więcej miejscowości wypadnie z trasy lub też zastąpiona zostanie inną miejscowością bądź o jedną lub więcej miejscowości będzie trzeba trasę rozbudować. W przypadku, gdyby zmiana trasy wiązała się ze wzrostem liczby kilometrów ponad ustalony limit 200 kilometrów dziennie, wówczas Zamawiający - na podst. art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. H. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) podstawiania pojazdu w miejscu i czasie uzgodnionym w porozumieniu z Zamawiającym; b) wykonywania usługi wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz.908 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.); c) ubezpieczenia pojazdu, który wykorzystywany będzie do wykonywania zamówienia w zakresie ubezpieczenia OC oraz NNW; d) zapewnienia pojazdu zastępczego spełniającego wszelkie wymogi Zamawiającego opisane SIWZ, w przypadku wystąpienia awarii/uszkodzenia pojazdu wyznaczonego do realizacji zamówienia; e) zapewnienia kierowców w liczbie umożliwiającej ciągłą i płynną realizację zamówienia; f) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i ewentualną naprawą pojazdu wyznaczonego do wykonywania zamówienia; g) rozpoczęcia naliczania kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu z miejsca początkowego trasy i zakończenia z chwilą powrotu na miejsce końcowe; dojazd kierowcy do miejsca, w którym rozpoczynać się będzie trasa nie jest wliczany w dzienną ilość przejechanych kilometrów i stanowi koszt własny wykonawcy; h) sporządzania zestawień, w których wykazywał będzie ilości przebytych kilometrów; i) wystawiania faktury z tytułu wykonywania zamówienia do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zamówienie było wykonywane z terminem płatności wynoszącym co najmniej 14 dni; uwzględniającej faktyczną ilość przebytych kilometrów; Usługa, o której mowa w punkcie 2.) wykonywana będzie w zależności od potrzeby Zamawiającego. Każdorazowo, potrzeba przewozu osób zgłoszony zostanie Wykonawcy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni. A. Liczba osób, które Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie przewozić w ramach przewozów tzw. doraźnych nie przekroczy 25. B. Limit kilometrów, które Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach tzw. przewozów doraźnych w skali jednego kwartału nie przekroczy 300 km. C. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) każdorazowego podstawiania pojazdu w miejscu i czasie uzgodnionym w porozumieniu z Zamawiającym; b) wykonywania usługi wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005, Nr 108,poz.908 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.); c) ubezpiecza pojazdu, który wykorzystywany będzie do wykonywania tzw. przewozów doraźnych w zakresie ubezpieczenia OC oraz NW; d) zapewnienia pojazdu zastępczego spełniającego wszelkie wymogi Zamawiającego opisane SIWZ, w przypadku wystąpienia awarii/uszkodzenia pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozów doraźnych; e) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i ewentualną naprawą pojazdu wyznaczonego do wykonywania przewozów doraźnych; f) rozpoczęcia naliczania kilometrów realizowanych przewozów doraźnych z chwilą wyjazdu z miejsca początkowego trasy i zakończenia z chwilą powrotu na miejsce końcowe; dojazd kierowcy do miejsca, w którym rozpoczynać się będzie trasa, nie jest wliczany w dzienną ilość przejechanych kilometrów i stanowi koszt własny wykonawcy; g) sporządzania zestawień, w których wykazywał będzie ilości przebytych kilometrów; h) wystawiania faktury z tytułu wykonania przewozu doraźnego po jego zrealizowaniu z terminem płatności wynoszącym co najmniej 14 dni uwzględniającej faktyczną ilość przebytych kilometrów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Arti Artur Trybus, ul. Białka 17 Wola Filipowska, 30-065 Krzeszowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88784,00
Oferta z najniższą ceną: 88784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109120,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.